اتحادیه اروپا «قصابان» بوچا و ماریوپل را در آخرین تحریم های روسیه در لیست سیاه قرار داد

آخرین فهرست تحریم‌های این کشور همچنین شامل آلینا کاباوا می‌شود که او را «مرتبط نزدیک» با رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین توصیف کرد، اگرچه او ارتباط عاشقانه آنها را رد کرده است. اتحادیه اروپا اسامی 65 نفر دیگر را منتشر کرد که در آخرین دور تحریم‌ها به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، که شامل ممنوعیت بیشتر واردات

کد خبر : 212519
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۳
اتحادیه اروپا «قصابان» بوچا و ماریوپل را در آخرین تحریم های روسیه در لیست سیاه قرار داد


آخرین فهرست تحریم‌های این کشور همچنین شامل آلینا کاباوا می‌شود که او را «مرتبط نزدیک» با رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین توصیف کرد، اگرچه او ارتباط عاشقانه آنها را رد کرده است.

اتحادیه اروپا اسامی 65 نفر دیگر را منتشر کرد که در آخرین دور تحریم‌ها به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، که شامل ممنوعیت بیشتر واردات نفت و حذف بانک وام‌دهنده اصلی روسیه از سیستم پرداخت بین‌المللی سوئیفت، می‌شد، منتشر کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین فوراً به درخواست اظهارنظر درباره لیست سیاه اتحادیه اروپا پاسخ نداد و هیچ اظهارنظر عمومی فوری از سوی کسانی که هدف این اتحادیه قرار گرفتند، وجود نداشت.

در میان 65 نفری که نام برده شد، آزات بیک اوموربکوف بود که اتحادیه اروپا گفت که نیروهای روسی را رهبری می کرد که “مردم غیرنظامی را در بوچا می کشتند، تجاوز می کردند و شکنجه می کردند و به او لقب “قصاب بوچا” دادند.

همچنین میخائیل میزینتسف، ژنرالی که اتحادیه اروپا می گوید بر محاصره و بمباران ماریوپل که هزاران کشته برجای گذاشت، نظارت داشت. اتحادیه اروپا با لقب «قصاب ماریوپل» گفت که حملات روسیه به شهر بندری دریای آزوف به یک بیمارستان زایمان و یک تئاتر حمله کرد و صدها کودک را کشت.

یکی دیگر از برجسته‌ترین افزوده‌ها به لیست سیاه که در مجموع بیش از 1100 نام را شامل می‌شود، کاباوا، دارنده مدال المپیک سابق در رشته ژیمناستیک و سپس عضو پارلمان حزب روسیه متحد پوتین است.

در سال 2008 روزنامه روسی Moskovsky Korrespondent کابایوا را دوست دختر پوتین نامید. پوتین این ادعا را رد کرده است و رویترز به طور مستقل نمی تواند آن را تایید کند. روزنامه بلافاصله پس از انتشار مقاله بسته شد.

اتحادیه اروپا گفت، تحریم های اخیر همچنین آرکادی ولوژ را که بلافاصله از سمت مدیر اجرایی Yandex، غول اینترنتی روسی که بانک های دولتی از جمله Sberbank در آن سهام دارند، استعفا داد.

این بلوک گفت که Yandex روایت‌های دولتی را ترویج می‌کند و دید محتوای انتقادی از کرملین، از جمله در مورد جنگ در اوکراین را کاهش می‌دهد.

پس از اعلام اتحادیه اروپا که در صدمین روز تهاجم روسیه منتشر شد، سهام Yandex تا 10% کاهش یافت، اما بعداً در ساعت 1500 GMT به 6% زیان رسید.

اتحادیه اروپا همچنین به سپرده گذاری ملی تسویه حساب روسیه ضربه زد، که مسکو قصد داشت پس از خروج سیتی بانک از آن برای خدمات رسانی به اوراق قرضه یورو این کشور استفاده کند، که خطر نکول بدهی خارجی بزرگ را افزایش داد.

(گزارش توسط گابریلا باچینسکا؛ ویرایش توسط جان بویل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.