اتحادیه اروپا در سال 2023 ابتکار تنظیم جهانی متاورس را راه اندازی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] اتحادیه اروپا در سال 2023 ابتکاری را برای رسیدگی به فراجهان و تمام فعالیت‌ها و تعاملاتی که در آن اتفاق می‌افتد ارائه خواهد کرد. der Leyen، رئیس کمیسیون اروپا، چندین ابتکار را برای روشن کردن قوانین و انتظارات اروپا برای متاورس ارائه خواهد کرد. اتحادیه اروپا پروژه مقررات Metaverse را معرفی می کند بسیاری

کد خبر : 256153
تاریخ انتشار : جمعه 16 سپتامبر 2022 - 22:30
اتحادیه اروپا در سال 2023 ابتکار تنظیم جهانی متاورس را راه اندازی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

اتحادیه اروپا در سال 2023 ابتکاری را برای رسیدگی به فراجهان و تمام فعالیت‌ها و تعاملاتی که در آن اتفاق می‌افتد ارائه خواهد کرد. der Leyen، رئیس کمیسیون اروپا، چندین ابتکار را برای روشن کردن قوانین و انتظارات اروپا برای متاورس ارائه خواهد کرد.

اتحادیه اروپا پروژه مقررات Metaverse را معرفی می کند

بسیاری از کشورهای جهان در حال ادغام و تطبیق چارچوب‌ها و زیرساخت‌های نظارتی خود برای حمایت از فعالیت‌هایی هستند که در حال حاضر در متاورس اتفاق می‌افتد. بلوک اتحادیه اروپا در این روند قرار دارد و اخیراً ابتکار عملی را در سطح اتحادیه اعلام کرده است تا به اروپا اجازه دهد «در متاورژن شکوفا شود».

این ابتکار که توسط اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا به عنوان “کلیدی” شناخته شد، بخشی از آن چیزی است که آخرین نامه دولت اتحادیه آن را “اروپایی مناسب برای عصر دیجیتال” می نامد. فون در لاین اظهار داشت که به عنوان بخشی از استراتژی تنظیم دیجیتال خود، آنها “به بررسی فرصت ها و روندهای دیجیتال جدید مانند متاورس ادامه خواهند داد.”

هدف کمیسیون این است که این ابتکار را در سال 2023 با در نظر گرفتن فعالیت های مختلفی که در حال حاضر در متاورس اتفاق می افتد، ارائه دهد.

ابتکار توضیح داده شد

تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا، نحوه تمرکز کمیسیون را برای آماده سازی این طرح جامع توضیح داد. این سازمان ساختارهای متعددی را برای رسیدگی به مسائل درک شده پیشنهاد خواهد کرد و یک موسسه خاص برای توسعه استانداردها و افزایش قابلیت همکاری در میان جهان‌های متاواسر مختلف ایجاد خواهد کرد.

برتون با اشاره به ضرورت ارتباط بین این فراجهان مختلف، اظهار داشت:

متاورهای خصوصی باید بر اساس استانداردهای قابل همکاری توسعه یابند و هیچ بازیکن خصوصی به تنهایی نباید کلید میدان عمومی را در دست داشته باشد. ما شاهد غرب وحشی جدید یا انحصارات خصوصی جدید نخواهیم بود.

برای ساختار سیستم برای گروه ارائه دهندگان فناوری‌هایی که متاورس بر آن‌ها مبتنی است – از جمله نرم‌افزار، میان‌افزار، سایر پلت‌فرم‌ها و 5G – ائتلاف صنعتی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده قبلاً راه‌اندازی شده بود، نهادی که هدف آن گروه‌بندی سهامداران کلیدی در این فناوری‌ها در محوطه.

همچنین، در بخش اتصال، برتون توضیح داد که این موسسه باید نیازهای مربوط به زیرساخت‌ها را برای رشد متاورس مشخص کند. وی در این باره اعلام کرد:

ما یک تامل و مشاوره جامع در مورد چشم انداز و مدل کسب و کار زیرساختی که برای حمل حجم داده ها و تعاملات آنی و مستمری که در متاورها اتفاق می افتد نیاز داریم، راه اندازی خواهیم کرد.

اتحادیه اروپا نیز اخیرا پروژه ای را برای مبارزه با جعل با استفاده از فناوری های بلاک چین و NFT ارائه کرده است.

نظر شما در مورد ابتکار تنظیم مقررات با محوریت فراجهان آینده که توسط اتحادیه اروپا در سال آینده راه اندازی خواهد شد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، symbiot / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.