اتحادیه اروپا خدمات رمزنگاری با ارزش بالا را به روسیه در دور جدید تحریم ها ممنوع می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] موسسات اروپایی با آخرین بسته مجازات‌هایی که اتحادیه اروپا به دلیل تجاوز مسکو به اوکراین وضع کرده است، راه‌های گریز کریپتو را برای روسیه می‌بندند. تحریم‌های جدید ارائه خدمات دارایی رمزنگاری «با ارزش» به نهادها و ساکنان روسیه را ممنوع می‌کند. اتحادیه اروپا سپرده های کیف پول رمزنگاری روسیه را به 10000 یورو محدود

کد خبر : 191051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اتحادیه اروپا خدمات رمزنگاری با ارزش بالا را به روسیه در دور جدید تحریم ها ممنوع می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

موسسات اروپایی با آخرین بسته مجازات‌هایی که اتحادیه اروپا به دلیل تجاوز مسکو به اوکراین وضع کرده است، راه‌های گریز کریپتو را برای روسیه می‌بندند. تحریم‌های جدید ارائه خدمات دارایی رمزنگاری «با ارزش» به نهادها و ساکنان روسیه را ممنوع می‌کند.

اتحادیه اروپا سپرده های کیف پول رمزنگاری روسیه را به 10000 یورو محدود می کند

اتحادیه اروپا با گسترش تحریم های خود در پاسخ به حمله نظامی روسیه به اوکراین، دوباره ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است. روز جمعه، کمیسیون اروپا، نهاد اجرایی در بروکسل، از دور پنجم محدودیت های مورد توافق شورای اتحادیه اروپا استقبال کرد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که “به افزایش فشار اقتصادی بر کرملین و فلج کردن توانایی آن برای تامین مالی حمله به اوکراین کمک کنند.”

مقررات جدید شورا که در مجله رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده است، ارائه خدمات دارایی رمزنگاری “با ارزش” به فدراسیون روسیه را ممنوع می کند. در صورتی که ارزش کل وجوه دیجیتال از 10000 یورو (نزدیک به 11000 دلار) فراتر رود، در مورد کیف پول رمزنگاری، حساب یا خدمات نگهداری شهروندان روسیه، سایر ساکنان و اشخاص حقوقی مستقر در این کشور اعمال می شود. اتحادیه اروپا تاکید کرد:

با توجه به وخامت اوضاع و در پاسخ به تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، مناسب است تدابیر محدودکننده بیشتری اعمال شود. به ویژه، مناسب است که ممنوعیت سپرده گذاری به کیف پول های رمزنگاری شده گسترش یابد.

به طور مشابه، اتحادیه اروپا سپرده‌های فیات توسط افراد و سازمان‌های روسی را محدود می‌کند، اما این آستانه بسیار بالاتر است و به 100000 یورو می‌رسد. این اقدامات با هدف بستن راه‌های مختلف دیگر، همچنین فروش اسکناس و اوراق بهادار قابل انتقال به یورو یا سایر ارزهای رسمی کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به روسیه و بلاروس، نزدیک‌ترین متحد مسکو، یا به هر شخص یا نهادی که در آنجا ثبت شده است، ممنوع می‌کند.

محدودیت‌های مالی همچنین مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت کامل تراکنش‌های چهار بانک روسی که یک چهارم از بخش بانکی این کشور را نمایندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. در اواخر فوریه، متحدان غربی، از جمله اعضا و مؤسسات اتحادیه اروپا، «بانک‌های منتخب روسیه» را از شبکه پیام‌رسان سوئیفت برای پرداخت‌های بین بانکی مستثنی کردند. کمیسیون اروپا و شورا خاطرنشان کردند که موسسات مالی روسیه اکنون “به طور کامل از بازارهای اتحادیه اروپا قطع شده اند”.

برچسب ها در این داستان

درگیری، شورای اتحادیه اروپا، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، سپرده‌های رمزنگاری، کیف پول‌های رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، اتحادیه اروپا، کمیسیون اروپا، اتحادیه اروپا، مجازات‌ها، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، اوکراین، جنگ

آیا انتظار دارید اتحادیه اروپا تحریم های مربوط به رمزارزهای اعمال شده علیه روسیه را به دلیل درگیری در اوکراین بیشتر کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.