اتاوا و کبک 4.7 میلیون دلار به LOOP Mission اعطا می کنند تا به بهینه سازی تولید آن کمک کنند

[ad_1] اتوماسیون برای تسریع رشد بویزبریاند، کبک، 4 آوریل 2022 – دولت های کانادا و کبک در مجموع 4.7 میلیون دلار کمک مالی به این کشور اعطا می کنند. ماموریت حلقه، مستقر در Boisbriand، در منطقه Laurentides. این تجارت که آب میوه ها و اسموتی های سرد را به عنوان بخشی از اقتصاد دایره ای

کد خبر : 188108
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
اتاوا و کبک 4.7 میلیون دلار به LOOP Mission اعطا می کنند تا به بهینه سازی تولید آن کمک کنند

[ad_1]

اتوماسیون برای تسریع رشد

بویزبریاند، کبک، 4 آوریل 2022 – دولت های کانادا و کبک در مجموع 4.7 میلیون دلار کمک مالی به این کشور اعطا می کنند. ماموریت حلقه، مستقر در Boisbriand، در منطقه Laurentides. این تجارت که آب میوه ها و اسموتی های سرد را به عنوان بخشی از اقتصاد دایره ای به بازار عرضه می کند، قصد دارد تجهیزات خودکار را برای خطوط تولید خود خریداری کند و فرآیندهای جدیدی را برای افزایش ظرفیت تولید خود و حفظ افزایش تقاضا اتخاذ کند. ارزش این پروژه 11.2 میلیون دلار است.

وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، محترم پاسکال سنت اونگه، و وزیر دارایی و عضو گرولکس، اریک ژیرارد، به نمایندگی از وزیر اقتصاد، لوسی لکورس، امروز این خبر را اعلام کردند.

برای حمایت ماموریت حلقه در اجرای پروژه خود، دولت کانادا کمک قابل بازپرداخت 1.2 میلیون دلاری تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری را به این تجارت اعطا می کند. این کمک را قادر خواهد ساخت ماموریت حلقه به دست آوردن و نصب تجهیزات تخصصی پیشرفته و اجرای استراتژی بازاریابی در ایالات متحده

به نوبه خود، دولت کبک وام بیش از 1.7 میلیون دلاری را از طریق این کشور اعطا می کند برنامه ESSOR، در حالی که Investissement Québec در حال ارائه وام بیش از 1.7 میلیون دلار از صندوق های سرمایه ای خود به عنوان بخشی از ابتکار نوآوری Productivité است.

با خرید تجهیزات جدید، ماموریت حلقه قادر خواهد بود ظرفیت تولید خود را پنج برابر افزایش دهد و همچنین عملکرد محصولات غذایی فشرده را بهبود بخشد. افزودن سایر تجهیزات پیشرفته به آن امکان می دهد محصولات نهایی با ماندگاری طولانی را بدون تأثیر بر طعم یا ارزش غذایی آنها به دست آورد و اطمینان حاصل شود که آنها برای حمل و نقل داخلی و خارجی آماده هستند. این تجارت همچنین قصد دارد به بازار ایالات متحده توسعه یابد.

نقل قول ها

دولت کانادا برای نشان دادن اینکه اقتصاد قوی و محیط زیست سالم دست به دست هم می دهند، تعهدات ملموسی را پذیرفته است. علاوه بر تقویت رقابت صنعتی و رشد اقتصادی-اجتماعی، کاهش ردپای اکولوژیکی ما تأثیر مثبتی بر جامعه ما دارد. به همین دلیل است که ما از LOOP Mission حمایت می کنیم، یک تجارت جوان که موفقیت آن نه تنها شهرت منطقه مونترال بزرگ بلکه اقتصاد کانادا را به عنوان یک کل افزایش می دهد.

محترم پاسکال سنت اونگه، عضو پارلمان برای بروم – میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در تمام مناطق، یک نیروی اقتصادی بزرگ برای کبک هستند. سرمایه گذاری اعلام شده توسط LOOP Mission برای Boisbriand و برای منطقه Laurentides مهم است. ما مفتخریم که از یک SME جوان حمایت می کنیم که امروز برای آمادگی بهتر برای آینده سرمایه گذاری می کند!

اریک ژیرارد، وزیر دارایی و عضو گرولکس

«همراهی با کسب‌وکارهای امیدوارکننده در حین خودکارسازی، یکی از اولویت‌های ما است. با به دست آوردن این تجهیزات جدید، LOOP Mission سازنده تر و دوستدار محیط زیست می شود. ابتکاراتی که خلق ثروت و توسعه اقتصادی پایدارتر را ترکیب می کند: این همان چیزی است که ما می خواهیم در سراسر کبک از آن حمایت کنیم.

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

تیم منطقه‌ای ما مفتخر است که از کارآفرینان جوان آینده‌دار حمایت می‌کند که مانند جولی پوتراس-سالنیر و دیوید کوته، از توسعه پایدار، نوآوری و دستیابی به تجهیزات فن‌آوری برای افزایش ظرفیت تولید و پاسخگویی به تقاضا برای محصولات خود استفاده می‌کنند. با ابزارهای موجود از طریق ابتکار نوآوری Productivité، ما آماده همراهی با مشاغلی هستیم که می خواهند رقابت خود را حفظ کنند و در کبک و بین المللی رشد کنند.

گای لبلان، رئیس و مدیرعامل، سرمایه گذاری کبک

حقایق فوری

  • LOOP Mission که در سال 2016 تأسیس شد، با تولید محصولاتی از میوه‌ها و سبزیجات درجه‌بندی‌شده برای کمپوست، جایگاه ویژه‌ای را اشغال می‌کند. آب میوه ها و اسموتی ها بطری شده و به بازار ملی عرضه می شوند. خمیر آن برای استفاده در غذای سگ و میله های انرژی بازیابی می شود یا به بیومتان و اسانس فرآوری می شود. محصولات LOOP Mission برای خرید در فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کانادا در دسترس هستند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.
  • برنامه رشد اقتصادی منطقه‌ای CED از طریق نوآوری (REGI) کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • هدف برنامه ESSOR حمایت از پروژه های سرمایه گذاری در کبک با هدف افزایش رقابت و بهره وری، ایجاد شغل و تضمین توسعه پایدار است.
  • Investissement Québec ماموریت دارد تا با تحریک نوآوری تجاری، کارآفرینی و رشد سرمایه گذاری و صادرات در تمام مناطق کبک، فعالانه در توسعه اقتصادی کبک مشارکت کند.
  • ابتکار نوآوری Productivité با هدف پیشبرد رقابت به جلو و تسریع رشد در بین مشاغل داخلی از طریق بهره وری و نوآوری است. هدف این است که کسب‌وکارهای بیشتری با استفاده از انواع نوآوری‌ها و فناوری‌ها و فرآیندهایی مانند اتوماسیون، دیجیتالی‌سازی، روبات‌سازی و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی اقدام کنند.

وصل بمون

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

CED در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

فانی بیدری-کامپو
مدیر ارتباطات
دفتر وزیر مالیه و عضو Groulx
تلفن: 418-643-5270

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

کاترین سالویل
مشاور – رسانه ها و امور دولتی
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9600
ایمیل: [email protected]

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

ایزابل فونتین
سرپرست ارشد – رسانه ها و امور دولتی
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9359

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.