ابراز تاسف پرویز فلاحی‌پور از سرانجام سریالی که رها شده است

[ad_1] پرویز فلاحی‌پور که آخرین همکاری‌اش با تلویزیون مربوط به سریال «آسوده باش» شبکه نمایش خانگی می‌شود، در گفت‌وگویی با ایسنا از رها شدن ساخت این مجموعه که آخرین حضور مرحوم شهرام عبدلی مقابل دوربین هم محسوب می‌شد، صحبت و گله کرد. کارها ضعیف شده‌اند او ابتدا درباره حضورش در کارهای جدید تلویزیون می‌گوید: مجموعه‌های

کد خبر : 400169
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
ابراز تاسف پرویز فلاحی‌پور از سرانجام سریالی که رها شده است

[ad_1]

پرویز فلاحی‌پور که آخرین همکاری‌اش با تلویزیون مربوط به سریال «آسوده باش» شبکه نمایش خانگی می‌شود، در گفت‌وگویی با ایسنا از رها شدن ساخت این مجموعه که آخرین حضور مرحوم شهرام عبدلی مقابل دوربین هم محسوب می‌شد، صحبت و گله کرد.

کارها ضعیف شده‌اند

او ابتدا درباره حضورش در کارهای جدید تلویزیون می‌گوید: مجموعه‌های «آتش سرد»، «بی‌نشان» و «آزادی مشروط» آخرین کارهایم برای تلویزیون بود که پخش شد. همچنین سریال «آسوده باش» را داشتم که مدتی در مشهد تصویربرداری شد اما متاسفانه به سرانجام نرسید. طی این مدت هم از سوی تلویزیون پیشنهاد زیاد داشتم اما کارها ضعیف شده‌اند و فکر می‌کنم دلیلش هم این باشد که صداوسیما ضرورت تربیت فیلمنامه‌نویس و کارگردان را چندان حس نمی‌کند؛ البته شاید هم به دلیل کمبود بودجه باشد. من اطلاع دقیقی ندارم ولی در این مدت پیشنهادهایی که به من شد یا نقش‌ها خوب نبودند و یا کارها بسیار ضعیف بودند.

سریالی که نیمه‌کاره رها شد

بازیگر سریال‌های «شب دهم»، «یوسف پیامبر(ع)»، «مرد هزار چهره»، «دلنوازان»، «خانه امن» و «شهرزاد» همچنین درباره سرانجام سریال «آسوده باش» توضیح می‌دهد: من همان روزهای اول متوجه این موضوع شده بودم که این کار سامان پیدا نمی‌کند. حتی با تهیه‌کننده و عوامل بارها سر صحنه صحبت می‌کردم و تبدیل به یک آدم غرغرو در گروه شده بودم. در نهایت هم به جای ۱۳ قسمت، ۶ قسمت در این ایام تولید شد؛ هم به خاطر فوت آقای عبدلی و هم کمبود وقت. قرار بود بعد از ایام نوروز کار را ادامه بدهند اما گروه متفرق شده بودند و هر کسی سر کار دیگری حضور پیدا کرده بود.

ابراز تاسف پرویز فلاحی‌پور از سرانجام سریالی که رها شده است

فلاحی‌پور ادامه می‌دهد: فکر می‌کنم این سریال اندازه یک مینی سریال هم درنیامد. همه برایش زحمت کشیدند، تهیه‌کننده هزینه‌های زیادی متحمل شد و متاسفانه متضرر شد ولی به نظرم این نتیجه کاری است که افراد متخصص و کاربلد پشتش قرار نمی‌گیرند. ما این همه می‌گوییم، دیگران این همه می‌گویند اما نمی‌دانم از چه راهی وارد می‌شوند. سرمایه‌گذار خصوصی و … کارگردان هم که تقصیری ندارد.

وی تاکید می‌کند: به نظرم مدتی است روی کارهای تخصصی ساده‌انگاری می‌شود و دوستان فکر می‌کنند چه به لحاظ بازیگری، چه تهیه‌کنندگی و نویسندگی و کارگردانی کاری ندارد و با خودشان می‌گویند وقتی ترکیه می‌تواند سریال‌های ضعیف ۱۰۰ قسمتی بسازد چرا ما نتوانیم و وارد کار می‌شوند و اینطور متضرر می‌شوند که در نهایت هم پول تهیه‌کننده را بر باد می‌دهند و هم زحمت همه گروه هدر می‌رود و نتیجه‌ای هم حاصل نمی‌شود. اسم این کار، فرهنگی است و کار فرهنگی یعنی باید یک تاثیری روی فرهنگ و آداب و رسوم ما داشته باشد و کمی مردم را به لحاظ آگاهی بالا بکشد ولی این اتفاق نمی‌افتد و انگار پولشان را دور انداخته‌اند.

ابراز تاسف پرویز فلاحی‌پور از سرانجام سریالی که رها شده است

پرویز فلاحی پور در پایان صحبت‌هایش اظهار می کند: امیدوارم واقعاً این سریال سامان پیدا کند تا هم تهیه‌کننده ضرر نکند و هم زحمات بازیگران و عوامل بر باد نرود ولی تا جایی که من اطلاع دارم فعلاً این پروژه رها شده است.

سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی برای پخش از شبکه نمایش خانگی در شهر مشهد تولید شد.

مرحوم شهرام عبدلی، فاطمه گودرزی، پرویز فلاحی‌پور، امیرغفارمنش، میرطاهر مظلومی، نفیسه روشن، آرام جعفری، رضا توکلی، پورانداخت مهیمن، مجید شهریاری و … در سریال «آسوده باش» ایفای نقش کرده‌اند.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.