ابتکار راه‌هایی به سوی جوامع بومی ایمن برای سال‌های 2022 تا 2023 برای متقاضیان باز است

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو، منطقه سنتی الگونکوین واگذار نشده – خدمات بومی کانادا جوامع – چه شهری باشند و چه دورافتاده، در رزرو یا خارج از رزرو – باید مکان هایی باشند که مردم و خانواده ها در آن احساس امنیت و امنیت کنند. بسیاری از خدمات، مانند پلیس، نقش مهمی در

کد خبر : 189007
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
ابتکار راه‌هایی به سوی جوامع بومی ایمن برای سال‌های 2022 تا 2023 برای متقاضیان باز است

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو، منطقه سنتی الگونکوین واگذار نشده – خدمات بومی کانادا

جوامع – چه شهری باشند و چه دورافتاده، در رزرو یا خارج از رزرو – باید مکان هایی باشند که مردم و خانواده ها در آن احساس امنیت و امنیت کنند.

بسیاری از خدمات، مانند پلیس، نقش مهمی در حمایت از ایمنی و رفاه جامعه دارند. با این حال، یک رویکرد کل نگر پیشگیرانه باید شامل ابتکارات تکمیلی و تحت رهبری بومی نیز باشد که پشتیبانی فراگیر را ارائه می کنند.

به همین دلیل است که امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، اعلام کرد که ابتکار راه‌هایی برای جوامع بومی ایمن برای سال‌های 2022-2023 برای متقاضیان باز است. این ابتکار 103.8 میلیون دلار را طی پنج سال برای حمایت از اجرای پروژه‌های طراحی شده بومی که امنیت و رفاه جامعه را حمایت و بهبود می‌بخشد، اختصاص می‌دهد. جوامع و سازمان‌های کشورهای اول و خارج از ذخایر، دارندگان قراردادهای معاهده مدرن، دارندگان قراردادهای خودگردان، جوامع و سازمان‌های Inuit و Métis، و سازمان‌هایی که به افراد بومی شهری و مردم بومی 2SLGBTQQIA+ خدمت می‌کنند، همگی واجد شرایط دریافت بودجه هستند.

این ابتکار همچنین به عنوان یکی از چندین اقدام دولت کانادا برای حمایت از جوامع ایمن و سالم تحت راه فدرال برای رسیدگی به زنان، دختران بومی مفقود و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+. این برنامه از Call for Justice 5.4 پشتیبانی می کند و با ارائه پشتیبانی از خود تعیین کننده جوامع بومی، مداخلات ایمنی و رفاه جامعه را متناسب با نیازهای آنها طراحی می کند.

این ابتکار از پروژه‌هایی حمایت می‌کند که اهمیت دانش و شیوه‌های سنتی را تشخیص می‌دهند و به ایمنی بیشتر جامعه برای مردم بومی کمک می‌کنند. پروژه‌ها ممکن است شامل برنامه‌های بعد از مدرسه برای جوانان، خیابان‌های ایمن و ابتکارات حمل‌ونقل، فعالیت‌های زمینی، و برنامه‌های فرهنگ و زبان، و همچنین طرح‌هایی برای حمایت از ایمنی و رفاه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ باشد.

جوامع علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و درخواست کمک مالی به صفحه وب Pathways to Safe Indigenous Communities Initiative مراجعه کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.