ابتکارات رمزنگاری در میان اولویت های اصلی در 4 سال آینده – مقررات بیت کوین نیوز

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برخی ابتکارات مربوط به دارایی های رمزنگاری شده را در برنامه استراتژیک خود برای سال های مالی 2022-2026 فاش کرده است. این طرح ها برای رسیدگی به اولویت های اصلی SEC در چهار سال آینده در نظر گرفته شده است. برنامه استراتژیک SEC برای سال مالی 2022-26

کد خبر : 287589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
ابتکارات رمزنگاری در میان اولویت های اصلی در 4 سال آینده – مقررات بیت کوین نیوز


کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برخی ابتکارات مربوط به دارایی های رمزنگاری شده را در برنامه استراتژیک خود برای سال های مالی 2022-2026 فاش کرده است. این طرح ها برای رسیدگی به اولویت های اصلی SEC در چهار سال آینده در نظر گرفته شده است.

برنامه استراتژیک SEC برای سال مالی 2022-26

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هفته گذشته “برنامه استراتژیک” خود را برای سال های مالی 2022-2026 منتشر کرد. رگولاتور بیان کرد که “ابتکارات ذکر شده در این برنامه استراتژیک برای رسیدگی به اولویت های اصلی آن در چهار سال آینده در نظر گرفته شده است.”

یکی از اهداف برنامه استراتژیک «توسعه و اجرای یک چارچوب نظارتی قوی است که همگام با بازارهای در حال تحول، مدل‌های کسب‌وکار و فناوری‌ها باشد».

رگولاتور اوراق بهادار توضیح داد که ابتکاری با هدف دستیابی به این هدف، «بررسی استراتژی‌هایی برای رسیدگی به ریسک‌های سیستمی و زیرساختی است که بازارهای سرمایه و فعالان بازار ما با آن مواجه هستند». با اشاره به اینکه “رشد سریع در دارایی های رمزنگاری” نیز نشان دهنده یک خطر است، سازمان دیده بان گفت که آمادگی بیشتری برای خطرات این دسته دارد:

SEC باید مقامات جدید کنگره را در صورت نیاز دنبال کند، به همکاری موثر با سایر تنظیم‌کننده‌ها ادامه دهد و فعالانه‌تر در طرح‌های دیجیتالی‌سازی مشارکت کند.

ابتکار دیگری که در برنامه راهبردی بیان شده است، «شناخت تحولات و روندهای مهم در بازارهای سرمایه در حال تحول ما و تنظیم فعالیت های خود بر این اساس است». سازمان نظارت بر اوراق بهادار تاکید کرد:

SEC همچنین باید به افزایش تخصص خود در بازارهای محصول فراتر از سهام – از جمله دارایی های کریپتو، مشتقات و درآمد ثابت – ادامه دهد و یک رویکرد زیرک و انعطاف پذیر برای رسیدگی سریع به تغییرات بازار حفظ کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار همچنین توضیح داد که در تدوین برنامه استراتژیک، اطلاعات حاصل از «جلسات با بسیاری از طرف‌های داخلی و خارجی که آژانس به طور منظم با آنها تعامل دارد، از جمله اعضای کنگره و کمیته‌های کنگره، سرمایه‌گذاران، کسب‌وکارها، بازار مالی، در نظر گرفته است. شرکت کنندگان، دانشگاهیان و سایر کارشناسان و ذینفعان.

رئیس SEC، گری جنسلر، تاکید کرد:

SEC ماموریت سه بخشی ما را دنبال می کند: محافظت از سرمایه گذاران، حفظ بازارهای منصفانه، منظم و کارآمد، و تسهیل تشکیل سرمایه.

نظر شما در مورد برنامه استراتژیک SEC که شامل دارایی های رمزنگاری شده است چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.