آیا Scalping یک استراتژی تجارت فارکس قابل دوام است؟ – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 5 فوریه 2023

[ad_1] اسکالپینگ در بازار فارکس شامل معاملات ارزها بر اساس مجموعه ای از تحلیل های زمان واقعی است. هدف از اسکالپینگ کسب سود از طریق خرید یا فروش ارز، حفظ موقعیت برای مدت بسیار کوتاه و بستن آن برای سود ناچیز است. معاملات بسیاری در طول روز معاملاتی انجام می شود که اغلب فقط چند

کد خبر : 316207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۲۸
آیا Scalping یک استراتژی تجارت فارکس قابل دوام است؟  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 5 فوریه 2023

[ad_1]

اسکالپینگ در بازار فارکس شامل معاملات ارزها بر اساس مجموعه ای از تحلیل های زمان واقعی است. هدف از اسکالپینگ کسب سود از طریق خرید یا فروش ارز، حفظ موقعیت برای مدت بسیار کوتاه و بستن آن برای سود ناچیز است. معاملات بسیاری در طول روز معاملاتی انجام می شود که اغلب فقط چند دقیقه یا چند ثانیه طول می کشد. روشی که معامله‌گران استفاده می‌کنند ممکن است دستی یا خودکار باشد، اما اغلب مبتنی بر تصمیمات سیستمی است که از سیگنال‌های ناشی از تحلیل تکنیکال ابزار ترسیم نمودار این ابزارها می توانند سیگنال خرید یا فروش را برای معامله گر ایجاد کنند. یک اسکالپر فارکس نوعی سیگنال را انتخاب می کند که به قدر کافی تکرار می شود تا ارزشمند باشد. با هر معامله ای که انجام می دهند، سود نسبتا کمی را هدف قرار می دهند.

اقلام کلیدی

  • اسکالپینگ فارکس شامل خرید یا فروش ارز، حفظ موقعیت برای مدت زمان بسیار کوتاه و بستن آن برای یک سود کوچک است.
  • اسکالپینگ فارکس شامل انجام معاملات زیادی در طول روز معاملاتی است.
  • معاملات اغلب بر اساس مجموعه ای از سیگنال های قیمت به دست آمده از ابزارهای نمودار تحلیل تکنیکال خودکار می شوند.

درک اسکالپینگ به عنوان یک استراتژی معاملاتی فارکس

اسکالپینگ فارکس شامل خرید و فروش ارزهای خارجی با هدف کسب سود از جابجایی در نرخ تبدیل. را بازار ارز بین المللی بزرگترین در جهان است که روزانه بیش از 6.5 تریلیون دلار بین ارزها مبادله می شود.12 معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند برای مدت کوتاهی موقعیت‌هایی را در ارزها بگیرند و معامله جبرانی را رزرو کنند. تفاوت بین نرخ مبادله تجارت اولیه با نرخ مبادله مبادله خروجی خالص می شود که منجر به سود یا زیان می شود.

به عنوان مثال، اگر یک معامله گر آمریکایی موقعیت خرید یورو را با نرخ مبادله یورو به دلار آمریکا 1.1050 دلار آغاز کند و بعداً موقعیت را با نرخ 1.1150 دلار بفروشد، سود معادل 0.0100 یا 100 پیپ خواهد بود که تقریباً 1٪ است. .

یک استراتژی معاملاتی اسکالپینگ فارکس ممکن است شامل یک هدف سود فقط 10 یا 20 پیپ باشد. با این حال، اسکالپر معاملات زیادی را آغاز می کند یا به اندازه موقعیت هر معامله اضافه می کند تا سود را به حداکثر برساند.

جفت های نرخ مبادله ارز رایج

اگرچه جفت‌های نرخ ارز زیادی برای معامله وجود دارد، در زیر جفت‌های اصلی که اکثر معامله‌گران در معاملات روزانه خود از آن‌ها استفاده می‌کنند، آورده شده است.

  • یورو/دلار آمریکا
  • USD/JPY
  • GBP/USD
  • USD/CHF
  • USD/CAD
  • AUD/USD

ابزارهای اسکالپینگ فارکس

آ اسکالپینگ فارکس استراتژی تجارت می تواند دستی باشد، که در آن معامله گر به دنبال سیگنال ها می گردد و خرید یا فروش را تفسیر می کند. با این حال، بسیاری از اسکالپرها استفاده می کنند سیستم های معاملاتی خودکار هنگام رزرو معاملات خود با کارگزاران خود. معامله گر به سیستم دستور می دهد که به دنبال چه سیگنال هایی باشد و پس از راه اندازی سیگنال چه اقداماتی را انجام دهد.

با استفاده از مثال قبلی معامله گر ایالات متحده که موقعیت خرید یورو را با نرخ یورو به دلار آمریکا 1.1050 دلار آغاز کرد و با سود 1.1060 دلار فروخت، معامله گر می توانست آن را خودکار کند. دستور برداشت سود به عبارت دیگر، زمانی که نرخ یورو/دلار آمریکا تنها 10 پیپ بالاتر می‌رفت، می‌توانست به طور خودکار یک معامله آغاز شود و موقعیت برای کسب سود بسته شود.

معامله گر همچنین می توانست a را خودکار کند دستور توقف ضرر در صورتی که نرخ بر خلاف موقعیت حرکت کند. بنابراین، اگر دستور توقف ضرر روی 1.1030 دلار تعیین شود، پس از کاهش 20 پیپ نرخ ارز، معامله خروج به طور خودکار آغاز می شود. این امر سرمایه معامله گران را از ضرر بیشتر محافظت می کند. دستورات توقف ضرر برای مدیریت ریسک با استراتژی های اسکالپینگ بسیار مهم هستند زیرا ضررهای معاملاتی را محدود می کنند.

ماهیت به موقع تحلیل تکنیکال، نمودارهای بلادرنگ را به ابزار انتخابی برای اسکالپرهای فارکس تبدیل می کند. تحلیل تکنیکال از حجم، قیمت استفاده می کند حرکت، و نوسان برای شناسایی فرصت های تجاری قیمت ارزهایی که از محدوده اخیر خارج می شوند یا بالاتر یا پایین تر از بسته شدن روز گذشته می شوند، در معاملات فنی نیز استفاده می شوند. اغلب، استراتژی‌های معاملاتی اسکالپینگ فارکس از ترکیبی از معاملات خودکار استفاده می‌کنند که با استفاده از سیگنال‌های تجزیه و تحلیل تکنیکی و نمودارگیری راه‌اندازی می‌شوند.

جوانب مثبت اسکالپینگ

در نتیجه کم بودن موانع ورود در دنیای تجارت فارکس، اسکالپینگ به یک استراتژی قابل دوام برای معامله گران خرده فروشی فارکس تبدیل شده است. اسکالپینگ در میان تازه واردان محبوب است، زیرا این استراتژی به دانش کمتری از بازار و تئوری های تجاری مستقر نیاز دارد.

از آنجایی که بازار فارکس بزرگ است و نقدینگی، معامله گران می توانند به راحتی وارد و خارج از موقعیت های معاملاتی شوند.

اسکالپینگ انتخاب خوبی برای کسانی است که از انتظار برای بسته شدن معامله متنفرند. پوزیشن‌ها معمولاً برای یک بازه زمانی بسیار کوتاه نگه داشته می‌شوند و این امکان را برای شانس کمتری از برگشت‌ها فراهم می‌کند که می‌تواند به موقعیت معاملاتی آسیب برساند.

معایب اسکالپینگ

مهم است که توجه داشته باشید که اسکالپر فارکس معمولاً به سپرده بزرگتری نیاز دارد که بتواند مقدار قدرت نفوذ سرمایه گذار باید برای ارزشمند کردن معاملات کوتاه و کوچک اقدام کند. اهرم نوعی است لبه که در آن موقعیت از آنجایی که معامله گر از کارگزار وام می گیرد تا اندازه موقعیت را افزایش دهد، بزرگ می شود. با این حال، همانطور که اهرم می تواند سود را افزایش دهد، می تواند زیان را نیز افزایش دهد.

سود در هر معامله کمتر است، که رسیدن به اهداف مالی معامله گر را چالش برانگیز می کند. بازدهی “5 پیپ” در یک معامله ممکن است برای بسیاری از معامله گران ناکافی باشد.

در نتیجه مقدار اندک سود در هر معامله، یک ضرر معاملاتی می تواند هر گونه سود حاصل از چندین معامله موفق را از بین ببرد. معاملات خوب می توانند ریسک 1:1 را برای پاداش یا کمتر ایجاد کنند.

نوسانات یا نوسانات وحشیانه در بازار ارز می تواند به سود و سود افزایش یابد، اما زیان را نیز تشدید کند. اسکالپینگ فارکس می تواند مخاطره آمیز باشد و حساب کارگزاری یک معامله گر را از بین ببرد. به عنوان مثال، یک معامله گر ممکن است یک استراتژی خروج یا یک معامله توقف ضرر نداشته باشد که در آن معامله به طور خودکار باز می شود. اگر معامله به طور نامطلوب حرکت کند، معامله گر فارکس می تواند متحمل ضررهای مکرر و قابل توجهی شود. در نتیجه، تازه واردان به تجارت فارکس باید درک کنند زیر و بم اسکالپینگ فارکس قبل از شروع اولین تجارت خود

مزایا و معایب اسکالپینگ

طرفداران

  • اسکالپینگ به دانش بازار کمتری نیاز دارد – کمک به تازه واردان.

  • اسکالپینگ فارکس موانع کمی برای ورود دارد و برای معامله گران خرده فروشی فارکس خوب است.

  • بازار فارکس مایع به این معنی است که معاملات را می توان به راحتی وارد و خارج کرد.

  • از آنجایی که معاملات برای مدت کوتاهی برگزار می شود، زیان ناشی از برگشت ها را می توان کاهش داد.

منفی

  • اهرم با اسکالپینگ فارکس می تواند سود را افزایش دهد اما زیان را نیز افزایش می دهد.

  • سود اندک در هر معامله، دستیابی به اهداف مالی معامله گر را چالش برانگیز می کند.

  • یک ضرر بزرگ در معاملات می تواند سود حاصل از بسیاری از معاملات سودآور را از بین ببرد.

  • اسکالپینگ فارکس به دلیل نوسانات بازار می تواند خطرناک باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.