آیا CPI می تواند VIX را شارژ کند و یک روند واقعی S&P 500 را ایجاد کند؟

CPI S&P 500، نوسانات، EURUSD، بازدهی و سود نقاط بحث: چشم انداز بازار: S&P 500 نزولی زیر 3800; USDCNH نزولی زیر 7.0000 در طول سه ماه گذشته، یکی از رویدادهای مهم بازار در بازار کلان، ایالات متحده بوده است CPI چند به روز رسانی تورم گذشته باعث افزایش شدید S&P 500 و مبارزه دلار شده

کد خبر : 305498
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۶:۴۱
آیا CPI می تواند VIX را شارژ کند و یک روند واقعی S&P 500 را ایجاد کند؟


CPI S&P 500، نوسانات، EURUSD، بازدهی و سود نقاط بحث:

  • چشم انداز بازار: S&P 500 نزولی زیر 3800; USDCNH نزولی زیر 7.0000
  • در طول سه ماه گذشته، یکی از رویدادهای مهم بازار در بازار کلان، ایالات متحده بوده است CPI
  • چند به روز رسانی تورم گذشته باعث افزایش شدید S&P 500 و مبارزه دلار شده است، اما ظرفیت برای همین هزینه این بار چقدر است؟

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

قدردانی بازار برای داده‌های تورمی که از ایالات متحده و سایر اقتصادهای بزرگ منتشر می‌شود، اشتباه نیست. شاخص‌ها ذاتاً خود تأثیرگذار نیستند، بلکه تأثیر آن به آنچه که به‌روزرسانی‌ها منعکس می‌کنند و آنچه می‌توانند برای تغییر سیاست تشویق کنند، مرتبط است. با توجه به اینکه همتایان خود عموماً از اتهامات خود پیروی می کنند، فدرال رزرو مسیری را برای مهار تورم شدید از طریق یک رژیم سختگیرانه سیاست پولی تهاجمی دنبال کرده است. همین هفته، بازتاب همان تعهد رئیس جروم پاول و سایر اعضای مختلف بانک های ایالات متحده را شنیدیم که تمرکز اصلی آنها بر مهار تورم افسارگسیخته با تحمل مبارزه اقتصادی و قطعاً برای خشم بازار است. و با این حال، بازار شک اعتقاد خود را. تعجب آور نیست که شاهد تخفیف بازار باشیم. پیش‌بینی‌های گروه با توجه به پیش‌بینی‌های رسمی آن‌ها برای اقدامات کلیدی اقتصادی به‌طور بدنامی (همان‌طور که اکثر بانک‌های مرکزی و معامله‌گران در این مورد هستند) ضعیف است، اما عبارت «تورم گذرا است» هنوز در بسیاری از سرمایه‌گذاران زنگ می‌زند. ‘ گوش ها. فدرال رزرو مشکل اعتبار دارد، اما بازار چقدر می تواند در برابر هشدارهای تعهد – به ویژه با وجود خطرات رکود اقتصادی – متعهد باشد؟

وقتی نوبت به پتانسیل و وزن کامل رکود در حال حرکت رو به جلو می شود، نتیجه انتزاعی است و در یک دوره زمانی طولانی (یا حداقل تا زمانی که NFIB آن را به طور رسمی برای ایالات متحده فراخواند) توسعه خواهد یافت. ترسیم پیش‌بینی‌های نرخ برای فدرال رزرو با کمی واکنش فوری‌تر برای بازار همراه با کاهش جزر و مد بین ریسک رویداد کلیدی و تصمیم‌گیری‌های نرخ واقعی همراه است. نقاط داده مانند CPI به روز رسانی های متمرکزی هستند که بازارها برای قیمت گذاری با بیشترین سرعت ممکن تلاش می کنند. در سه به‌روزرسانی اخیر از سری تورم، شاهد چرخش قابل توجهی به اعداد سردتر بوده‌ایم که به طور مداوم حداقل یک افزایش قوی اولیه از دارایی‌های متمایل به ریسک مانند S&P 500 ایجاد کرده است. در واقع، نقطه داده سپتامبر منتشر شده در 13 اکتبر منتشر شد. روزی که S&P 500 پایین ترین سطح خود را پیدا کرد (تصادفی؟) و به روز رسانی اکتبر در 10 نوامبر ما را به بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه رساند. با این حال، آخرین به‌روزرسانی (13 دسامبر) کشش اولیه یک رالی را ایجاد کرد، اما به شدت فاقد پیگیری بود. با توجه به پیشرفتی که S&P 500 در هفته گذشته انجام داده است، آیا ما قبلاً برای قرائت ملایم تری در نظر گرفته ایم؟




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -10% 7% -2٪
هفتگی -15% 19% 0%

نمودار S&P 500 با حجم، 100 و 200 روز SMA، VIX، انتشار 5 روزه ATR و CPI (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در حالی که شاخص‌های S&P 500 و ایالات متحده به دلیل ارتباط بین سیاست پولی و عملکرد بازار در دهه پس از بحران بزرگ مالی، به طور استثنایی نسبت به سفته‌بازی نرخ بهره حساس هستند. برای دلار، این مسیر بسیار ظریف تر است، زیرا بر مبنای نسبی است. گرین بک به دنبال سه اصلاح اخیر سری CPI دچار کاهش ارتفاع شده است و به‌روزرسانی 10 نوامبر به ویژه مسیر EURUSD و در نتیجه بازار گسترده‌تر FX را تغییر داد. با این اوصاف، نرخ پایانه پیش‌بینی‌شده طی این چند ماه گذشته (با استفاده از ژوئن 2023 به‌عنوان پایه) به‌طور قابل توجهی کاهش نیافته است. علاوه بر این، روند چشم انداز سیاست پولی ایالات متحده بر انتظارات سایر بازیگران اصلی جهان اهمیت زیادی دارد. از نظر استراتژیک، اکثر بانک‌های مرکزی فدرال رزرو را پیش‌نویس می‌کنند، زیرا می‌تواند ضربه داخلی به ارز و تا حدی تأثیر سیاست بر اقتصاد محلی را کاهش دهد. با توجه به اینکه EURUSD در آستانه یک مقاومت فنی کلیدی دیگر قرار دارد، آیا این خطر رویداد واقعاً مسیر ما را حل می کند؟




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ 1% 0%
هفتگی -13٪ 19% 6%

نمودار EURUSD با SMA های 50 و 100 روزه و انتشار CPI برجسته شده (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

حتی یک خروجی مستقیم تر و ظریف تر برای گزارش تورم آتی، بازدهی ایالات متحده است. ابزارهای زیادی در این دسته وجود دارد، اما تعداد کمی از این ابزارها دارای محدوده خزانه‌داری ایالات متحده هستند. آنها نه تنها مستقیماً در معرض آنچه که بانک مرکزی با نرخ های کوتاه مدت و ترازنامه آن انجام می دهد (که عمدتاً از این محصولات تشکیل شده است) هستند، بلکه این دارایی «بدون ریسک» معیار برای جهان است. ارزش آن را دارد که هر از چندگاهی بازدهی دوره‌های مختلف کوتاه‌تر از صورت‌حساب یک ماهه تا اوراق قرضه 30 ساله را تحلیل کنیم، اما اسکناس 2 ساله با هدف “میان مدت” فدرال رزرو مطابقت دارد. با این حال، نمودار این تنور در آستانه میانگین متحرک 100 روزه و یک الگوی معکوس بالقوه بزرگ قرار دارد. با این بسته شدن، خم کردن آن از لبه دشوار نخواهد بود.

نمودار سود 2 ساله خزانه داری ایالات متحده با انتشار SMA 100 روزه و CPI برجسته شده (روزانه)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در حالی که تمرکز فوری روی تأثیری است که انتشار CPI می تواند بر بازارهای جهانی داشته باشد – و باید باشد -، مهم است که از خطر رویداد در اطراف و پس از عبور از سیم ها قدردانی کنیم. این امکان وجود دارد که این به‌روزرسانی بی‌معنا باشد، اگرچه حتی یک نتیجه درون خطی نیز با توجه به اینکه بازارها پیش از انتشار آن پیشرفت کرده‌اند، مفاهیم معنی‌داری را به همراه خواهد داشت. قابل توجه تر، مقایسه با به روز رسانی ماه گذشته است که در آن CPI نوسانات را ثبت کرد اما روند به سرعت به سمت ریسک رویداد بعدی رفت. همانطور که اتفاق می افتد، ما چند روز بعد به روز رسانی بسیار معنی دار داریم. به طور خاص، من درآمدهای بانکی را که قبل از افتتاح برنامه‌ریزی شده‌اند (JPMorgan، Bank of America، Wells Fargo، Citi) تماشا می‌کنم، زیرا بازارهای سهام تمایل بیشتری به EPS نسبت به تولید ناخالص داخلی دارند. همچنین نظرسنجی احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان در اواخر روز انجام می‌شود که در مورد ایجاد نوسانات به خودی خود بی‌اهمیت نیست. اما مقیاس تأثیر آن واقعاً به میزان قابل توجه بودن پاسخ سود بستگی دارد.

ریسک بالای رویدادهای کلان اقتصادی در بقیه هفته

image4.png

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.