آیا BOJ می تواند الگوهای فنی بارگذاری شده را راه اندازی کند؟

[ad_1] BOJ، سیاست پولی، USDJPY، AUDJPY و CADJPY نقاط گفتگو: چشم انداز بازار: USDJPY محدوده زیر 138 و نزولی زیر 133.50 بانک ژاپن قرار است آن را اعلام کند سیاست های پولی و پیش‌بینی‌های خود را صبح روز سه‌شنبه با بازارهایی که عمیقاً در نام‌گذاری فرضی خود جای گرفته‌اند به‌روزرسانی کند. با توجه به فشار

کد خبر : 295392
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۰۶
آیا BOJ می تواند الگوهای فنی بارگذاری شده را راه اندازی کند؟

[ad_1]

BOJ، سیاست پولی، USDJPY، AUDJPY و CADJPY نقاط گفتگو:

  • چشم انداز بازار: USDJPY محدوده زیر 138 و نزولی زیر 133.50
  • بانک ژاپن قرار است آن را اعلام کند سیاست های پولی و پیش‌بینی‌های خود را صبح روز سه‌شنبه با بازارهایی که عمیقاً در نام‌گذاری فرضی خود جای گرفته‌اند به‌روزرسانی کند.
  • با توجه به فشار از تورم و تغییر سیاست پولی جهانی، احتمال تغییر غیر قابل چشم پوشی از BOJ وجود دارد – و هر تغییری می تواند شدید باشد. ین پاسخ های متقابل

توصیه شده توسط John Kicklighter

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

در حالی که بیشتر سرمایه‌گذاران جهانی و معامله‌گران ارز متمایل به تمرکز بر تصمیم‌های سیاست پولی بانک‌های مرکزی بزرگ در شرایط تعدیل‌های قابل توجه (مانند فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا یا بانک انگلستان) هستند، اما بازارها به‌جز قیمت‌ها را حذف کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که مقام پولی ژاپن تقریباً در هر زمانی در آینده نرخ خود را تغییر دهد. در حالی که در یک افق به اندازه کافی طولانی، BOJ (بانک ژاپن) در نهایت باید تنظیمات سیاست خود را تنظیم کند، ابزارهای مبتنی بر بازار که برای ارزیابی زمان‌بندی استفاده می‌شوند، تقریباً هیچ حق بیمه‌ای برای افزایش در آینده قابل پیش‌بینی نشان نمی‌دهند. خود این گروه تلاش بسیار هماهنگی برای متعهد شدن به تلاش‌های «کنترل منحنی بازده» خود انجام داده است، که حتی در زمانی که دیگر بانک‌های مرکزی هنوز سیاست‌های تطبیقی ​​را دنبال می‌کردند، در انتهای شدید طیف سیاست‌های پولی قرار داشت. با توجه به اینکه تورم بسیار بالاتر از هدف قرار دارد و واگرایی سیاست‌های گروه‌های دیگر مشکلاتی را از طریق نرخ ارز ایجاد می‌کند، دلایل جدی برای این باور وجود دارد که سیاست‌ها خیلی زودتر از آنچه بازار انتظار دارد تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، با توجه به رضایت تقریباً مطلق بازار در مورد حتی یک اقدام انقباضی نمادین که در حال پیگیری است، ظرفیت یک پاسخ بزرگ ین وجود دارد، حتی اگر اشاره ای به مسیر جنگ طلبانه در آینده در جلسه ایجاد شود.

وضعیت سیاست پولی نسبی بانک های مرکزی عمده

نمودار ایجاد شده توسط جان کیکلایتر

برای نقدشونده ترین ین، USDJPY، ما شاهد عقب نشینی از قله 21 اکتبر در 151.94 بوده ایم که در بخش کوچکی به دلیل تهدیدات/اقدامات مداخله ای رخ داده است، اما عمدتاً به دنبال عقب نشینی قابل توجه خود دلار است. این تأثیر یک طرفه به خوبی منعکس کننده تعدیل انتظارات نرخ بهره برای فدرال رزرو در سال 2023 است، که به حرکت شروع و تناسب کمک می کند که از محدوده ای به محدوده دیگر به جفت منتقل می شود. با توجه به اینکه FOMC در هفته گذشته مشخص کرد که پیش‌بینی‌های آن‌ها برای سال 2023 بالاتر از پیش‌بینی‌های بازار تنظیم شده است، یک نقطه اختلاف وجود دارد که گمانه‌زنی‌ها درباره آن بحث‌ها را ادامه خواهد داد. با این حال، چشم انداز BOJ می تواند چیزی شبیه به انحراف شدید در سناریوهای نوسانات رویدادهای پیش رو ارائه دهد. با در نظر گرفتن اینکه بانک تا چه اندازه نگاه دقیقی به حفظ سیاست افراطی خود دارد، تأیید بازدهی نزدیک به صفر و تلاش برای ثابت نگه داشتن بازدهی JGB احتمالاً الهام‌بخش محدودی برای صعود USDJPY به بالای 138 خواهد بود. این امر مسئولیت را به دلار منتقل می‌کند. گفته می‌شود، اگر مقامات ژاپنی سیگنال دهند که محدوده هدف خود را برای JGB افزایش می‌دهند و/یا مایلند اجازه دهند که نرخ معیار برای مطابقت با تورم یا همتایان جهانی اجازه دهند تا نرخ معیار از صفر بالاتر برود، همین مطلق‌گرایی در دیدگاه بازار می‌تواند شگفتی بزرگی ایجاد کند. . ما از محدوده پایین چند ماهه در حدود 133.60 فاصله داریم، اما چنین پیشرفتی می تواند به سرعت آن زمینه را پوشش دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شورت

OI

روزانه 10% 6% 8%
هفتگی 12% -11٪ -2٪

نمودار USDJPY با SMAهای 20 و 200 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

اگر به دنبال جفتی هستید که از نظر بنیادی و فنی بیشتر به سمت توسعه غیرمنتظره «نرمال‌سازی» بانک ژاپن باشد، نگاهی به AUDJPY بیندازید. این یکی از شناخته شده‌ترین جفت‌های «تجارت حمل‌ونقل» در میان تلاقی‌های ین در دو تا سه دهه گذشته است. موقعیت نسبی آن برای بازده واقعی در مرحله 2022 انقباض سیاست، با توجه به سرعت نسبتاً محدودتر افزایش RBA، به طور قابل توجهی پایین‌تر است، اما همچنان از طریق این نقش مالی، وزن زیادی را در موقعیت خود به عنوان یک ارز «مهم» اعمال می‌کند. با این حال، اگر بانک مرکزی ژاپن به رای اکثریت احتمالی برای افزایش در آینده نزدیک اشاره کند، الگوی اغراق آمیز سر و شانه که در شش ماه گذشته ایجاد شده است یک تصویر فنی بسیار آشکار را ایجاد می کند. خط گردن روی الگو درست زیر 91.00 قرار می گیرد.

نمودار AUDJPY (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

از تلاقی ارزی که اساساً بازتاب «ارز پایه» (اول در جفت) است تا ارزی که از جنبه کاربردی فنی و اساسی معادله چشم انداز بالایی دارد، به اعتقاد من CADJPY برای نتایج مختلف مناسب تر است. در حالی که ارزش دلار کانادا به شدت افزایش یافته است – که پس از آخرین افزایش BOC با زبان افزایش یافته است – این متقاطع افزایش زیادی از اخبار را تجربه نکرد. “پایین” فنی یک عقب نشینی قابل توجه از 110 تا نزدیک به نقطه میانی محدوده 2022 بوده است. با این حال، آنچه جالب تر است، محدوده استثنایی باریک 20 روزه است که در CADJPY دیده ایم. این کوچکترین از فوریه بوده است، حتی اگر ATR (میانگین دامنه واقعی یا نوسانات واقعی) در همان دوره بسیار کمتر ذخیره شده است. به نظر می رسد پتانسیل شکست در اینجا وجود دارد، اما چه چیزی باعث آن می شود و بازار چه جهتی را در پیش می گیرد، سؤالات باز است.

نمودار CADJPY با SMA 20 روزه، محدوده تاریخی و ATR (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.