آیا کینگ پین در سریال Hawkeye همان شخصیت قبلی در Daredevil است؟

در جدیدترین مصاحبه وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio)، بازیگر نقش کینگ پین در سریال Hawkeye او کمی بیشتر درباره ارتباط این شخصیت با نسخه مشابه آن در Daredevil صحبت کرده و حتی گفته که آن‌ها یکی هستند! سریال Daredevil حدود چند سال پیش در قالب یکی از سریال‌های مارول در شبکه استریم نتفلیکس پخش می‌شد،

کد خبر : 147083
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
آیا کینگ پین در سریال Hawkeye همان شخصیت قبلی در Daredevil است؟


در جدیدترین مصاحبه وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio)، بازیگر نقش کینگ پین در سریال Hawkeye او کمی بیشتر درباره ارتباط این شخصیت با نسخه مشابه آن در Daredevil صحبت کرده و حتی گفته که آن‌ها یکی هستند!

سریال Daredevil حدود چند سال پیش در قالب یکی از سریال‌های مارول در شبکه استریم نتفلیکس پخش می‌شد، در حالی که درست به مانند سایر سری‌های این شبکه هنوز مشخص نبود که آیا داستان آن‌ها در MCU جریان دارد یا اینکه کاملا بی‌ربط هستند. به هر حال هرگز مدیر استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) خود حاضر نشد تا این مسئله را کاملا تایید کند که سریالی مانند Agents of SHIELD در جهان سینمایی مارول جریان دارد؛ چراکه در آن اتفاقاتی افتاد که به فیلم‌های MCU اشاره مستقیم داشت و اتفاقاتی افتاده که با سفر در زمان حتی نابودی زمین و جهان را نشان می‌داد!

با این وجود، برخی از این سریال‌ها همیشه پتانسیل بودن در جهان سینمایی مارول را بدون مشکل داشته‌اند. برای مثال، Daredevil به MCU اشاره داشت اما هرگز در آن اتفاقی رخ نداد که مسیرش را از دنیای سینمایی مارول دور کند. به همین دلیل شخصیت دردویل با بازی چارلی کاکس (Charley Cox) در آن دقیقا به یک گزینه برای کوین فایگی تبدیل شد تا هر موقع که دوست داشت دردویل را به فیلم‌های بزرگ مارول اضافه کند. این در حالی است که اکنون در دو مورد می‌توانیم مطمئن باشیم که داستان سریال Daredevil کاملا مرتبط یا به اصطلاح Canon بوده است؛ اول از همه داستان No Way Home این مورد را تایید کرد، سپس نیز در سریال Hawkeye دیدیم که چطور شخصیت ابرشرور مقابل دردویل، یعنی کینگ پین، نشان داده شد.

این در حالی است که وینسنت دن آفریو بازیگر نقش کینگ پین در هر دو سریال، خود اخیرا جزئیات بسیاری را درباره این مسئله ارائه داده است؛ طوری که به گفته او، کینگ پین در بین پنج سالی که ثانوس (Thanos) نیمی از جمعیت جهان را پاک کرده بود، دچار مشکل شده و حال در سریال Hawkeye بازگشته است!

کینگ پین در سریال Hawkeye بعد از سال‌های بلیپ!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.