آیا کاراکتر دکتر استرنج در Infinity War با کانگ ملاقات کرده بود؟!

[ad_1] پس از اتمام فاز سوم دنیای سینمایی مارول، سریال‌های دیزنی پلاس ادامه‌دهنده روایت‌های جدید MCU بودند. با این وجود، در میان تمامی سری‌های تلویزیونی پخش شده از استودیو مارول، سریال Loki جایگاه بسیار ویژه‌ای داشت؛ طوری که در آن، مولتی‌ورس ایجاد شد و با سازمانی آشنا شدیم که تحت عنوان TVA (نگهبانان زمان)، هر

کد خبر : 185913
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
آیا کاراکتر دکتر استرنج در Infinity War با کانگ ملاقات کرده بود؟!

[ad_1]

پس از اتمام فاز سوم دنیای سینمایی مارول، سریال‌های دیزنی پلاس ادامه‌دهنده روایت‌های جدید MCU بودند. با این وجود، در میان تمامی سری‌های تلویزیونی پخش شده از استودیو مارول، سریال Loki جایگاه بسیار ویژه‌ای داشت؛ طوری که در آن، مولتی‌ورس ایجاد شد و با سازمانی آشنا شدیم که تحت عنوان TVA (نگهبانان زمان)، هر خط زمانی اضافه‌ای که دچار تغییر می‌شد را کامل پاک می‌کردند!

اما پایان سریال متفاوت بود و باعث شد تا زمینه برای کل فصل چهارم و همچنین ظهور ابرشروری بسیار بزرگ به نام کانگ فاتح فراهم شود. با این حال، در TVA ما متوجه شدیم که سفر در زمان و تغییر گذشته، از جمله مواردی است که خلاف محسوب شده و باعث می‌شود تا به کلی خط زمانی مورد نظر پاک شود. این در حالی است که ما در فیلم Avengers: Endgame، دیده بودیم که انتقام‌جویان عملا در زمان سفر کردند، گذشته را چندین بار تغییر دادند و در نهایت، جهان خود را با سنگ‌های از چند خط زمانی متفاوت نجات دادند. حال چطور TVA جلوی انتقام‌جویان را نگرفت و از همه مهم‌تر، در دادگاه زمان اعلام کردند که کار آن‌ها کاملا برنامه‌ریزی شده بود؟

یک تئوری جالب کاربران این است که ظاهرا در فیلم Avengers: Infinity War، کاراکتر دکتر استرنج عملا به آخر زمان رفته و دیده است که فردی به نام He Who Remains، در کنترل اوضاع قرار دارد. سپس او با این وارینت از کانگ صحبت کرده و به نتیجه رسیده که پس از بازگشت تنها راه شکست دادن تانوس را پیدا کند تا نیمی از جهان اصلی MCU کشته نشوند. دقت کنید که TVA عملا هر تایم‌لاینی که در آن به وجود آمدن نسخه‌های کانگ امکان‌پذیر باشد را پاک می‌کند؛ پس با این حساب، ظاهرا بعد از درخواست استرنج از کانگ در پایان زمان (همان جایی که در قسمت آخر سریال Loki دیدیم)، او بررسی کرده که اگر اونجرز در نبرد پیش رو در سیاره تایتان شکست بخورند، نهایتا تصمیم خواهند گرفت تا در زمان سفر کنند و این اجازه را داده است تا با انجام این کار، جهان را نجات دهند.

این احتمال وجود دارد که پس از اتمام کار و بازگشت اونجرز به زمان اصلی، سازمان TVA تمامی شاخه‌های زمانی تازه ساخته شده را پاک کرده باشد. البته لازم است بدانید که این کار، قاعدتا بعد از صحنه پایانی که استیو راجرز (Steve Rogers) سپر جدیدی را به سم ویلسون (Sam Wilson) می‌دهد، باید انجام شده باشد؛ چراکه پیش از آن، راجرز دوباره در زمان سفر کرده بود تا سنگ‌ها را به همان جایی که برداشته بودند، بازگرداند.

اما نظر شما درباره این موضوع چیست؟ آیا استرنج واقعا با He Who Remains ملاقات داشته، یا اینکه همه چیز اصلا بدون در نظر گرفتن چنین تئوری، برنامه‌ریزی شده بود؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.