آیا نرخ تورم آمریکا و بریتانیا افزایش می یابد یا کاهش می یابد؟

[ad_1] سوال بزرگی که باعث ایجاد احساسات می شود این است که آیا قیمت ها در بریتانیا و ایالات متحده افزایش یا کاهش می یابد و دو رویداد تجاری مرتبط با تورم وجود دارد که پاسخ و تأثیر احتمالی آن بر دلار و پوند در هفته جاری رخ می دهد. امروز، ایالات متحده قرار است

کد خبر : 255024
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
آیا نرخ تورم آمریکا و بریتانیا افزایش می یابد یا کاهش می یابد؟

[ad_1]

سوال بزرگی که باعث ایجاد احساسات می شود این است که آیا قیمت ها در بریتانیا و ایالات متحده افزایش یا کاهش می یابد و دو رویداد تجاری مرتبط با تورم وجود دارد که پاسخ و تأثیر احتمالی آن بر دلار و پوند در هفته جاری رخ می دهد.

امروز، ایالات متحده قرار است ارقام شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) را برای ماه اوت منتشر کند. انتظار می رود قیمت مصرف کننده بدون احتساب مواد غذایی و انرژی از 6 درصد در مدت مشابه سال گذشته به 5.9 درصد در ماه اوت کاهش یابد. به طور سالانه، انتظار می رود که شاخص کل مصرف کننده از 8.5 درصد به 8.1 درصد در ماه اوت کاهش یابد.

قیمت های بالای مواد غذایی و انرژی به دلیل فشارهای طرف عرضه ناشی از رویدادهای ژئوپلیتیکی و افزایش سریع فعالیت های اقتصادی پس از کووید، محرک های اصلی تورم در سال جاری بوده است. معامله گران به دنبال نشانه های بیشتری از کاهش تورم در ایالات متحده پس از کاهش قیمت ها در ماه جولای هستند.

حتی اگر تورم در ماه آگوست کاهش یابد، بعید است که فدرال رزرو مسیر جنگ طلبانه خود را تغییر دهد، زیرا به قوی ترین وجه اشاره کرده است که کاهش سرعت افزایش نرخ بهره ممکن است فشارهای تورمی را احیا کند. جلسه سیاست پولی فدرال رزرو هفته آینده برگزار می شود و قرائت تورم امروز ممکن است با افزایش یا کاهش نرخ بهره بر اساس نتایج تورم، قیمت دلار را متقاطع کند. افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه های اخیر از 0.5 تا 0.75 درصد متغیر بوده است.

بریتانیا ارقام CPI را برای اوت در 14 سپتامبر منتشر کرد. بازار انتظار دارد تورم به 10.2 درصد در مقابل 10.1 درصد قبلی به صورت سالانه افزایش یابد. انتظار می رود در مقایسه با ماه جولای، تورم بدون تغییر در 0.6 درصد باقی بماند. بریتانیا بالاترین نرخ تورم را در بین کشورهای G7 دارد و بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE) گفت که اقتصاد به شدت در معرض قیمت بالای سوخت قرار دارد و نیاز به حمایت دولت دارد. این بدان معناست که مسیر عمل BoE به اقدامات مالی دولت تازه تأسیس بریتانیا بستگی دارد.

در اخبار مرتبط، نرخ بیکاری بریتانیا برای سه ماه منتهی به ژوئیه از 3.8 درصد قبل به 3.6 درصد کاهش یافت که با توجه به آمار منتشر شده صبح امروز، تعجب آور تا صعودی بود. میانگین درآمد شامل پاداش برای سه ماه منتهی به ژوئیه 5.5 درصد به صورت سالانه افزایش یافت که از اجماع 5.2 درصد بهتر بود.

برای به روز ماندن از آخرین رویدادهای معاملاتی فارکس، تقویم Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.