آیا قسمت دوم Free Guy ساخته می‌شود؟

[ad_1] رایان رینولدز بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی با انتشار یک متن در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد والت دیزنی خواهان ساخته شدن قسمت دوم Free Guy است. شاون لوی (Shawn Levy) یک کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است که با ساخت مجموعه فیلم‌های شب در موزه توانست نامی برای خود دست و پا کند. در سال

کد خبر : 90108
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
آیا قسمت دوم Free Guy ساخته می‌شود؟

[ad_1]

رایان رینولدز بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی با انتشار یک متن در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد والت دیزنی خواهان ساخته شدن قسمت دوم Free Guy است.

شاون لوی (Shawn Levy) یک کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است که با ساخت مجموعه فیلم‌های شب در موزه توانست نامی برای خود دست و پا کند. در سال ۲۰۱۶ میلادی فیلمنامه Free Guy را خواند اما نظر مثبتی نداشت و تصمیم گرفت آن را کنار بگذارد. لوی چند سال بعد با رایان رینولدز (Ryan Reynolds) آشنا شد که می‌خواست Free Guy را جلوی دوربین ببرد. آن‌ها پس از اینکه فیلمنامه را با یکدیگر خواندند، تصمیم گرفتند رویش کار کنند. رینولدز در یکی از مصاحبه‌های قدیمی خود گفته بود Free Fuy اولین فیلم پس از Deadpool است که اینقدر در آن غرق شد.

انتظار برای Free Guy بیشتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت به طول انجامید. دلیل این اتفاق را باید در همه‌گیری ویروس کرونا جستجو کرد که باعث شد اکرانش چندین بار به تعویق بیافتد. علی‌رغم فراز و نشیب‌ها، اثر جدید شاون لوی سرانجام به سینماهای سراسر ایالات متحده آمریکا آمده و تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی در زمینه بازخوردهای دریافتی داشته است. طبق اطلاعاتی که در وب سایت Cinema Score مشاهده می‌شود، فیلم مزبور نمره A را از سوی مخاطبان دریافت کرد. همچنین نمره‌اش در وب سایت Rotten Tomatoes تا به این لحظه به رقم ۸۸ رسیده است.

رایان رینولدز با انتشار یک متن در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد والت دیزنی خواهان ساخته شدن قسمت دوم Free Guy است. بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی وارد جزئیات نشد و اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. با این حال، احتمال می‌رود مذاکرات در آینده‌ای نزدیک آغاز شده و مشخص شود کدام یک از دست‌اندرکاران قدیمی برای مشارکت در تولید دنباله بازمی‌گردند. به هر حال، افراد کلیدی‌ای که در ساخت قسمت اول دخیل بوده‌اند، چهره‌های مشهوری بوده و در حوزه‌های سینما و تلویزیون پرکار هستند.

فیلم Free Guy در شب افتتاحیه خود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروخته و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند اثر مزبور در هفته ابتدایی اکران خود حدودا ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بفروشد. در صورتی که چنین رقمی ثبت شود، فیلم محصول استودیو قرن بیستم بالاتر از The Hitman’s Wife’s Bodyguard قرار می‌گیرد که در هفته افتتاحیه ۱۷ میلیون دلار فروخته بود. در صورتی که نمی‌دانید، باید بگوییم دنباله The Hitman’s Bodyguard رایان رینولدز را در نقش اصلی داشته و چند هفته پیش به سینماها آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.