آیا قدرت خاص هرکدام از شخصیت های فیلم Eternals را می‌دانید؟

[ad_1] اخیرا مجله سینمایی Total Film اطلاعاتی را درباره مصاحبه با هرکدام از بازیگران منتشر کرده است که در آن، این افراد درباره قدرت‌های شخصیت خود صحبت می‌کنند. ابتدا از سرسی (Sersi) با بازی گما چان (Gemma Chan) شروع کنیم که می‌تواند با قدرت‌های خود، ماده را کنترل کند. این یعنی او این توانایی را

کد خبر : 105975
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
آیا قدرت خاص هرکدام از شخصیت های فیلم Eternals را می‌دانید؟

[ad_1]

اخیرا مجله سینمایی Total Film اطلاعاتی را درباره مصاحبه با هرکدام از بازیگران منتشر کرده است که در آن، این افراد درباره قدرت‌های شخصیت خود صحبت می‌کنند.

ابتدا از سرسی (Sersi) با بازی گما چان (Gemma Chan) شروع کنیم که می‌تواند با قدرت‌های خود، ماده را کنترل کند. این یعنی او این توانایی را دارد که اجسام مختلف را از ساختار تغییر دهد یا آن‌ها را خشک کرده یا اینکه به حرکت وادار کند. سپس نوبت به شخصیت تینا (Thena) می‌رسد که بازیگر آن آنجلینا جولی (Angelina Jolie) اظهار کرده اکثر تمرینات او اسلحه مختلف بوده است. حال اینکه درباره قدرت‌های ویژه این شخصیت چه اطلاعات بیشتری وجود دارد هنوز معلوم نیست اما حداقل می‌دانیم که کار او با سلاح بوده و توان خود را از آن می‌گیرد.

درباره ایکاریس (Ikaris) هم گفته شده که توانایی اصلی او قابلیت پرواز و لیزر کردن اجسام با چشم است؛ چیزی که پیش‌تر در فیلم‌های مختلف دنیای DC از شخصیت سوپرمن دیده بودیم. قابلیتی مشابه نیز درباره کاراکتر کینگو (Kingo) وجود دارد اما او پرواز نمی‌کند و از طرفی به جای چشم از دستان خود لیزر شلیک می‌کند. کاراکتر اسپرایت (Sprite) هم از برخی جهات می‌توان گفت قابلیتی مشابه با لوکی در ایجاد توهم در ذهن دشمن را دارد. درباره دیگر قابلیت‌های او چیزی گفته نشده اما ظاهرا استفاده از ویژگی‌های این شخصیت در فیلم به شدت مهم هستند.

یکی دیگر از شخصیت های فیلم Eternals هم ماکاری (Makkari) نام دارد که مشابه او را می‌توان فلش (Flash) از دنیای DC دانست. ماکاری سریع است و از این ویژگی به عنوان سلاح خود استفاده می‌کند، اما چیزی که باعث می‌شود تا او خاص‌تر از دیگر کاراکترها باشد، باهوش بودن است. اما اگر صحبت از هوش و ذهن باشد، جالب است بدانید که فاستوس (Phastos) می‌تواند از تکنولوژی اطراف خود استفاده کرده و فقط با قدرت ذهن و انرژی موجود در فضا، هرچیزی را بسازد. درباره درویگ (Druig) هم باید بدانید که او فقط و فقط به اجسام، افراد یا هرچیزی که مقصدش باشد نگاه می‌کند تا بتواند آن را کنترل کند!

و اما به سراغ قوی‌ترین شخصیت در میان جاودانه‌ها برویم که گیلگامش (Gilgamesh) نام دارد. این عضو تیم کاملا قدرت فیزیکی فرا انسانی دارد و می‌تواند با یک مشت هرچیزی را نابود کند! همچنین جالب است بدانید که سازندگان درباره مشت‌های قدرتمند گیلگامش اظهار کرده‌اند که او درست به مانند یک بوکسور حرفه‌ای است که قدرت‌های ابرانسانی دارد. با این وجود اگر رهبر تیم را بخواهید، احتمالا به دنبال شخصیتی به نام ایجک (Ajak) خواهید بود؛ کسی که قابلیت ترمیم داشته و می‌تواند به سایر اعضا هم کمک کند.

به هر حال ظاهرا هر یک از اعضای جاودانه‌ها دارای قدرتی خاص است که اگر آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید، یک تیم فوق‌العاده قوی ساخته خواهد شد. اما شما قابلیت‌های کدام یک از این ابرقهرمانان را قوی‌تر می‌دانید؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.