آیا عملکرد بازار سهام 2022 بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر خواهد گذاشت؟

[ad_1] چشم انداز انتخابات میان دوره ای آمریکا: انتخابات میان دوره ای آمریکا هشتم نوامبر سال جاری برگزار می شود. دموکرات‌ها که در حال حاضر هر دو مجلس کنگره را کنترل می‌کنند، ممکن است اکثریت ناچیز خود را از دست بدهند و راه را برای بن‌بست سیاسی در واشنگتن هموار کنند. از نظر تاریخی، به

کد خبر : 264088
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
آیا عملکرد بازار سهام 2022 بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر خواهد گذاشت؟

[ad_1]

چشم انداز انتخابات میان دوره ای آمریکا:

  • انتخابات میان دوره ای آمریکا هشتم نوامبر سال جاری برگزار می شود.
  • دموکرات‌ها که در حال حاضر هر دو مجلس کنگره را کنترل می‌کنند، ممکن است اکثریت ناچیز خود را از دست بدهند و راه را برای بن‌بست سیاسی در واشنگتن هموار کنند.
  • از نظر تاریخی، به نظر نمی رسد عملکرد بازار سهام در یک سال چرخه میان مدت بر نتیجه صندوق رأی تأثیر بگذارد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: بازار سهام چه تاثیری بر اقتصاد دارد؟ راهنمای یک معامله گر

انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا در سال 2022، جایی که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر آن با هم مبارزه خواهند کرد کنترل کنگره و شکل دادن به نیمه دوم دوره ریاست جمهوری جو بایدن، به سرعت نزدیک می شود.

شهروندان آمریکایی روز سه شنبه 8 نوامبر برای انتخاب 435 نماینده مجلس نمایندگان که هر دو سال یک بار برای انتخاب مجدد انتخاب می شوند، به پای صندوق های رای می روند. در همین حال، 35 کرسی از 100 کرسی سنا در اتاق فوقانی که به طور مساوی تقسیم شده است، قابل تصاحب هستند. ده‌ها نژاد فرمانداری و انواع دیگر مجالس قانون‌گذاری ایالتی و محلی نیز مورد رقابت قرار خواهند گرفت، اما این مقاله کاملاً بر دفاتر فدرال متمرکز خواهد بود.

به طور سنتی، انتخابات میان دوره ای چرخه بدی برای حزب رئیس جمهور است، نشان می دهد که تغییر در موازنه قدرت در کاپیتول هیل می تواند در گوشه و کنار باشد.

در این مقاله به تجزیه و تحلیل خواهیم پرداخت انتخابات میان دوره ای پس از جنگ جهانی دوم برای تعیین اینکه آیا اخیر عملکرد بازار سهام هر گونه همبستگی یا قدرت پیش بینی در صندوق رای دارد. برای زمینه، انتخابات میان‌دوره‌ای تقریباً در اواسط دوره چهار ساله تعیین شده توسط قانون اساسی، در سه‌شنبه بلافاصله پس از اولین دوشنبه ماه نوامبر برگزار می‌شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

ادامه مطلب: هر آنچه که باید در مورد انواع سهام بدانید

جدول زیر نتایج همه انتخابات میان دوره ای از سال 1946 تا 2018 را نشان می دهد. همچنین درصد بازدهی S&P 500 و Dow Jones را در آن چرخه ها نشان می دهد. ژانویه تا پایان اکتبر، برای دیدن اینکه آیا سود یا زیان در فضای سهام با نتیجه رای گیری خاصی مطابقت دارد یا خیر.

منبع: DailyFX و موسسه بروکینگز

فرض اولیه قبل از شروع این گزارش این بود که عملکرد ضعیف بازار سهام در یک سال انتخابات میان دوره ای می تواند به ضرر کنگره برای حزب رئیس جمهور فعلی تبدیل شود. تئوری دیگر این بود که عملکرد مثبت بازار سهام می تواند سودهایی را برای حزب رئیس جمهور به همراه داشته باشد. اگرچه شهودی بود، اما ثابت شد که این فرضیات تا حدودی نادرست هستند. در ادامه به بررسی چرایی آن می پردازیم.

به طور کلی، هیچ همبستگی قابل توجهی وجود ندارد بین بازده حقوق صاحبان سهام در 10 ماه منتهی به انتخابات میان دوره ای و نتیجه نهایی رای گیری، اما یک الگوی واضح وجود دارد که باید بر آن تاکید کرد: حزب رئیس فعلی در کاخ سفید تمایل دارد بدون توجه به اینکه وال استریت چگونه بوده است، کرسی های خود را در کنگره از دست می دهد. در واقع، طی 19 دوره میان دوره ای گذشته، حزبی که ریاست جمهوری را در دست دارد، به طور متوسط ​​26 کرسی در مجلس نمایندگان و چهار کرسی در سنا را از دست داده است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% -10% -3٪
هفتگی -8٪ 14% 0%

حزب رئیس جمهور مجازات شد مهم نیست که چه

سهام ایالات متحده در سال جاری به دلیل تورم بالا، ترس از رکود و سیاست های پولی سختگیرانه سقوط کرده است. اگرچه S&P 500 و Dow Jones تا حدودی در تابستان بهبود یافته اند، اما هر دو تا کنون در سال جاری (در زمان نگارش) به ترتیب بیش از 15 و 12 درصد از دست داده اند. در حالی که به نظر می رسد بازده بازار سهام هیچ قدرت پیش بینی برای انتخابات میان دوره ای بر اساس داده های گذشته ندارد، محرک های اساسی ضعف سهام در سال جاری، مانند افزایش قیمت های مصرف کننده و نگرانی های رکود، ممکن است بر نحوه رأی دادن رأی دهندگان تأثیر بگذارد.

غالبا، حزب رئیس جمهور فعلی سرزنش و مجازات می شود برای همه تحولات منفی در اقتصاد و کشور به طور کلی. به یک معنا، انتخابات میان دوره ای را می توان به عنوان یک همه پرسی در مورد حزب در قدرت و فشار سنج محبوبیت دولت در نظر گرفت.

اگر جمهوری خواهان بتوانند پیام خود را با موفقیت بفروشند و همه چیز بد در اقتصاد را به دموکرات ها گره بزنیدآنها می توانند در انتخابات 8 نوامبر به دستاوردهای قابل توجهی دست یابند، که به کمک محیط انتخاباتی مطلوب تر برای اپوزیسیون کمک می کند. با توجه به اینکه دموکرات ها تنها از اکثریت اندکی در هر دو مجلس برخوردار هستند، حتی ضررهای کوچک نیز می تواند به قیمت کنترل کنگره برای دو سال آینده تمام شود. گفته می‌شود، بازارهای شرط‌بندی به شدت از یک دولت منشعب شده پس از رأی‌گیری در نوامبر تخفیف می‌گیرند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ -5٪ -3٪
هفتگی -20% 38% -2٪

فراتر از انتخابات میان دوره ای

در حالی که هیچ نتیجه ای تضمین نشده است، تاریخ با حزب رئیس جمهور فعلی مهربان نبوده است، و نشان می دهد که جمهوری خواهان ممکن است در آستانه بازپس گیری مجلس نمایندگان و شاید سنا باشند، اگرچه مسیر دستیابی به اکثریت در مجلس عالی برای جمهوری خواهان بیشتر به نظر می رسد. بغرنج.

در هر صورت، الف کنگره تقسیم شده مطمئناً با بن بست مواجه خواهد شد، مانع از اجرای بلندپروازانه ترین برنامه های دولت بایدن می شود که برای اجرا نیاز به قانون دارند. در سناریوی انشعاب دولت، بعید به نظر می‌رسد که ابتکارات هزینه‌های عمده محقق شود، زیرا سیاست‌های مالی بیشتر واکنش‌پذیر می‌شود تا فعالانه، و تنها به یک کاهش یا بحران بزرگ پاسخ می‌دهد. با این حال، سیاست پولی در نهایت می‌تواند برای جبران کاهش انگیزه‌های مالی سازگارتر شود.

دولت انشقاق

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در تلاش هستند تا ارزیابی کنند که اگر دموکرات‌ها اکثریت خود را در انتظار موانع بیشتر در روند قانون‌گذاری از دست بدهند، به فروش دارایی‌های ریسک ادامه می‌دهند یا خیر. نگاه کردن به داده های سه دهه گذشتهزمانی که حزب‌گرایی به طور فزاینده‌ای شدیدتر شد و صف بندی سیاسی مدرن شکل گرفت، تنها سه مورد وجود داشت که در آن یک دولت واحد، یعنی: مجریه و مقننه زیر نظر یک حزب، اکثریت خود را در کنگره پس از انتخابات میان دوره ای (2006، 2010 و 2018) از دست داد.

به طور متوسط، سهام، همانطور که توسط S&P 500 و Dow Jones اندازه گیری می شود، در دو ماه آخر سال در یک چرخه میان مدت پس از یک دوره تقریباً ثابت هستند. تغییر توازن قوا در کاپیتول هیلاما پس از آن در سال بعد به افزایش 12 درصدی ادامه دهید. تنها چند مشاهدات برای این رخداد خاص وجود دارد، بنابراین نباید علیت را فرض کرد.

در حالی که ترسیم موازی‌ها و برون‌یابی شرایط می‌تواند یک استراتژی سرمایه‌گذاری خطرناک باشد، با توجه به اینکه هیچ دو دوره‌ای کاملاً یکسان نیستند، یک دولت تکه تکه می‌تواند نوسانات را در انتهای سال 2022 به همراه داشته باشد. اگر این سناریو اجرا شود، ثبات بازار سهام و بهبودی پایدارتر خواهد بود. ممکن است تا سال 2023 محقق نشود، زمانی که کنگره جدید کارت های خود را نشان می دهد و زمان آن فرا رسیده است که برای تصویب قوانین آینده سازش کنیم.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

  • تازه شروع کردی؟ مبتدیان را دانلود کنید راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.