آیا سقوط دلار آمریکا پس از NFP آوریل ادامه خواهد داشت؟

[ad_1] اشتراک گذاری: انتظار می رود گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی نشان دهد که کارفرمایان ایالات متحده در ماه آوریل 179000 شغل اضافه کرده اند. دلار آمریکا می تواند به جزء تورم دستمزد یعنی میانگین درآمد ساعتی واکنش نشان دهد. اداره آمار کار قرار است نرخ بیکاری 3.5 درصدی را در ماه آوریل

کد خبر : 355436
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
آیا سقوط دلار آمریکا پس از NFP آوریل ادامه خواهد داشت؟

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • انتظار می رود گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی نشان دهد که کارفرمایان ایالات متحده در ماه آوریل 179000 شغل اضافه کرده اند.
  • دلار آمریکا می تواند به جزء تورم دستمزد یعنی میانگین درآمد ساعتی واکنش نشان دهد.
  • اداره آمار کار قرار است نرخ بیکاری 3.5 درصدی را در ماه آوریل گزارش کند.

داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) توسط اداره آمار کار (BLS) این جمعه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. انتظار می رود انتشار NFP افزایش شغلی 179,000 نفری را در آوریل نشان دهد که نسبت به افزایش 236,000 ثبت شده در ماه مارس کاهش یافته است.

دلار آمریکا (USD) برای یافتن تقاضا در نیمه دوم هفته با شرط‌بندی فدرال رزرو (فدرال رزرو) که بر بازارهای مالی تسلط یافته است، در تلاش است. گزارش مشاغل آوریل احتمالاً به دلیل تأثیر بالقوه آن بر چشم انداز سیاست فدرال رزرو، اقدام بزرگ بعدی را در دلار آغاز می کند.

اگرچه فدرال رزرو طبق انتظار، نرخ سیاستی خود را 25 واحد پایه (bps) به محدوده 5-5.25 درصد افزایش داد، اما اظهار نظر در بیانیه سیاستی را لغو کرد که در آن نوشته شده بود: “ممکن است برخی از سیاست های تثبیت کننده اضافی مناسب باشد.” جروم پاول، رئیس FOMC، در مورد شرایط بازار کار در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست، خاطرنشان کرد که نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد عرضه و تقاضا به تعادل بهتری بازمی‌گردند. پاول افزود: «هیچ وعده‌ای وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که ما بتوانیم به سرد شدن بازار کار بدون افزایش بیکاری ادامه دهیم.»

در گزارش بعدی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی چه انتظاری داریم؟

نکته قابل توجه در گزارش اقتصادی ایالات متحده (ایالات متحده) روز جمعه، انتشار داده های گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده برای ماه آوریل است. انتظارات حقوق و دستمزد غیرکشاورزی این است که اقتصاد در طول ماه گزارش شده 179 هزار شغل ایجاد کرده است که نسبت به رشد بهتر از 236 هزار نفر در ماه مارس کمتر از حد انتظار است. انتظار می رود نرخ بیکاری در چهارمین ماه سال جاری بدون تغییر در 3.5 درصد باقی بماند.

سرمایه‌گذاران همچنین به میانگین درآمد ساعتی که پیش‌بینی می‌شود سالانه 4.2 درصد ثابت بماند و میزان مشارکت نیروی کار در گزارش توجه زیادی خواهند داشت.

تحلیلگران ولز فارگو انتظار دارند که رشد حقوق و دستمزد در ابتدای سه ماهه دوم کاهش پیدا کند: «خم شدن آهسته، نه شکسته شدن، تاکنون داستان بازار کار امسال بوده است. بعید است که با گزارش اشتغال آوریل تغییر کند. در ماه مارس، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی 236 هزار افزایش یافت که ضعیف‌ترین چاپ از دسامبر 2020 است. نشانه‌ها در بررسی جداگانه خانواده‌ها دلگرم‌کننده‌تر بود، جایی که اشتغال 577 هزار نفر افزایش یافت و باعث شد نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش یابد. نرخ مشارکت نیروی کار نیز برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت.

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی فوریه ایالات متحده چه زمانی منتشر می شود و چگونه می تواند بر EUR/USD تأثیر بگذارد؟

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای انتشار در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ در 5 می برنامه ریزی شده است. با توجه به اینکه دلار آمریکا به طور خطرناکی نزدیک به ضعیف ترین سطح خود در برابر یورو در نزدیک به یک سال اخیر پس از فدرال رزرو است، فعالان بازار توجه زیادی به نیروی کار خواهند داشت. داده های بازار برای تعیین اینکه آیا EUR/USD می تواند رشد خود را افزایش دهد یا خیر.

در صورتی که این گزارش نشان دهد که شرایط بازار کار با افزایش NFP در سطح یا بالاتر از 250 هزار تومان همراه با تورم داغ دستمزد باقی می‌ماند، فعالان بازار می‌توانند احتمال یک افزایش 25 واحد پایه دیگر (bps) نرخ بهره فدرال رزرو را مجدداً ارزیابی کنند. ژوئن. در آن سناریو، دلار آمریکا باید در آخر هفته قدرت خود را جمع کند و باعث شود EUR/USD بخشی از ضرر هفتگی خود را پاک کند. شایان ذکر است که CME Group FedWatch Tool نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ در ژوئن کمتر از 5٪ است.

از سوی دیگر، چاپ ناامید کننده NFP، نزدیک به 100 هزار، باید توقف در چرخه انقباض فدرال رزرو را تایید کند و حتی انتظارات برای کاهش نرخ در اواخر سال را احیا کند. احتمالاً دلار در چنین حالتی تحت فشار نزولی مجدد قرار خواهد گرفت و در ساعات معاملاتی روز جمعه آمریکا به یورو/دلار افزایش می‌یابد.

در همین حال، ضوانی مهتا، تحلیلگر ارشد نشست آسیایی در FXStreet، چشم انداز فنی مختصری را برای جفت EUR/USD ارائه می دهد و می نویسد: “گاوهای یورو تا زمانی که بالاتر از میانگین متحرک 21 روزه صعودی (DMA) در 1.0985 باشند امیدوار به نظر می رسند. شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) به سمت شمال بالاتر از خط وسط قرار دارد و به سوگیری صعودی اعتبار می‌افزاید.

دوانی همچنین سطوح فنی مهمی را برای معامله جفت یورو/دلار بیان می‌کند: «در روند صعودی، خریداران یورو برای از سرگیری روند صعودی به پذیرش بالاتر از محدوده اخیر در حدود 1.1090 نیاز دارند. علامت روانی از طرف دیگر، حمایت فوری در 21 DMA صعودی در انتظار است، که در زیر آن می‌توان پایین‌ترین سطح هفتگی 1.0942 را قبل از اینکه خرس‌ها برای آزمایش DMA صعودی 50 در 1.0839 آماده شود، آزمایش کرد.

مطالب مرتبط با حقوق و دستمزد غیرکشاورزی

درباره گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی اداره آمار کار ایالات متحده، تمام موقعیت های شغلی جدید ایجاد شده در صنایع غیرکشاورزی را در ماه گذشته فهرست می کند.

گزارش حقوق و دستمزد ماهانه ارتباط قوی با سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده دارد که می تواند باعث نوسانات زیادی در بازارهای مالی شود. شماره NFP همراه با به‌روزرسانی‌های داده‌های ماه‌های قبل، که به‌طور مشابه توسط معامله‌گران ارز و بازار سهام به دقت مشاهده می‌شود، عمومی می‌شود.

خوانش های بهتر از حد انتظار معمولاً برای دلار آمریکا مطلوب (یا صعودی) دیده می شود، در حالی که خوانش های بدتر از حد انتظار برای دلار آمریکا منفی (یا نزولی) در نظر گرفته می شود. نرخ بیکاری و میانگین درآمد ساعتی اغلب به اندازه رقم اصلی NFP مهم هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.