آیا ساخت The Old Guard 2 چراغ سبز را دریافت کرده است؟

[ad_1] در پی یک مذاکره موفقیت‌آمیز، سرویس استریم نتفلیکس سرانجام به ساخت The Old Guard 2 چراغ سبز نشان داده است. نتفلیکس در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی آثار متعددی را در دسترس مشترکان خود قرار داد که یکی از آن‌ها The Old Guard نام دارد. این فیلم ابرقهرمانی بر اساس کمیک بوکی به همین

کد خبر : 96986
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
آیا ساخت The Old Guard 2 چراغ سبز را دریافت کرده است؟

[ad_1]

در پی یک مذاکره موفقیت‌آمیز، سرویس استریم نتفلیکس سرانجام به ساخت The Old Guard 2 چراغ سبز نشان داده است.

نتفلیکس در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی آثار متعددی را در دسترس مشترکان خود قرار داد که یکی از آن‌ها The Old Guard نام دارد. این فیلم ابرقهرمانی بر اساس کمیک بوکی به همین نام ساخته شده و درباره گروهی از مبارزان نامیرا است که سعی دارند تا جای ممکن برای بهتر شدن شرایط جهان گام بردارند. در همین راستا، به عنوان مزدور با سازمان‌های مختلف وارد همکاری شده و ماموریت‌هایی که شامل نجات جان بیگناهان می‌شود را می‌پذیرند. آن‌ها برخلاف قانونی که مدت‌ها قبل وضع کرده بودند، با یک سازمان دو بار همکاری کرده و بدین ترتیب، هویت واقعی‌شان لو می‌رود. همین اتفاق، باقی داستان را زمینه‌چینی می‌کند.

فیلم The Old Guard به خاطر صحنه‌های اکشن خود و عملکرد شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش اصلی بازخوردهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. مخاطبان هم روی خوش به آن نشان دادند تا طی مدت زمان کوتاهی بتواند در لیست پربازدیدترین محصولات نتفلیکس قرار بگیرد. بدین ترتیب، دست‌اندرکاران به ساخت قسمت دوم تمایل نشان داده و مذاکراتی را با سرویس استریم آمریکایی آغاز کردند. اگرچه امید زیادی به مذاکرات وجود داشت، پروژه طی ماه‌های گذشته در سکوت خبری فرو رفت.

نتفلیکس سرانجام با ساخت The Old Guard 2 موافقت کرده و به صورت رسمی به آن چراغ سبز نشان داده است. جینا پرینس-بایتوود (Gina Prince-Bythewood) که قسمت اول را جلوی دوربین برده بود، بنا به دلایلی به تهیه‌کنندگی دنباله بسنده کرده و اینبار کارگردانی را به ویکتوریا ماهونی (Victoria Mahoney) سپرده است. ماهونی بیش از سه دهه است که در سینما و تلویزیون فعالیت دارد اما جز Star Wars: The Rise of Skywalker آثار شاخصی دیگری در پرونده هنری‌اش دیده نمی‌شود. در ضمن، او به عنوان کارگردان واحد دوم روی The Rise of Skywalker کار کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.