آیا راهپیمایی گاو نر فضای بیشتری برای پرسه زدن دارد؟

[ad_1] روند صعودی دلار در ماه گذشته یک ساله شد. و ممکن است دشوار باشد که همه چیزهایی را که از آن زمان تاکنون رخ داده است، در نظر بگیریم، اما، همین ماه می گذشته، DXY در همان سطح 90 بود که در ابتدای سال پایین‌ترین سطح را حفظ کرده بود. احساسات در آن زمان

کد خبر : 224116
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
آیا راهپیمایی گاو نر فضای بیشتری برای پرسه زدن دارد؟

[ad_1]

روند صعودی دلار در ماه گذشته یک ساله شد. و ممکن است دشوار باشد که همه چیزهایی را که از آن زمان تاکنون رخ داده است، در نظر بگیریم، اما، همین ماه می گذشته، DXY در همان سطح 90 بود که در ابتدای سال پایین‌ترین سطح را حفظ کرده بود.

احساسات در آن زمان هنوز در گرینبک به شدت نزولی بود. اعداد کووید هنوز در حال شمارش بودند و این ترس وجود داشت که همه‌گیری دوباره سر زشت خود را بالا ببرد، و این فقط به نگه داشتن فدرال رزرو در موقعیت فوق‌العاده کمک کرد. مطمئناً، تورم شروع به افزایش کرده بود: در ماه می در سال گذشته، CPI به تازگی برای آوریل با 4.2٪ منتشر شده بود. اما – این اولین چاپ بیش از 3 درصد و تنها دومین چاپ بیش از هدف 2 درصدی فدرال رزرو بود. بانک نگران نبود و همچنان از ریسک افزایش نرخ تورم به عنوان گذرا دوری می‌کرد.

اما آندر سه ماهه سوم گذشته که این موضوع واقعاً شروع به زندگی کرد. در ماه جولای 2021آمار تورم خرداد ماه 5.4 درصد منتشر شد و همین رقم یک ماه بعد چاپ شد و شروع به ایجاد روند کرد. در زمانی که به سپتامبر رسیدیم، فدرال رزرو بیشتر پاسخگو می شد و این تصمیم FOMC در ماه سپتامبر بود که در آن بانک شروع به پیش بینی افزایش واقعی نرخ ها در پاسخ به آن تورم کرد، که انتظار می رود اولین افزایش نرخ در نقطه ای در سال 2022 باشد. دلار آمریکا در آن نقطه شروع شد و از آن زمان واقعاً به گذشته نگاه نکرده است. من این مدت زمان را در نمودار زیر با یک کادر آبی نشان می دهم.

شاخص دلار آمریکا (DXY) – بازه زمانی هفتگی (ژوئن 2018 تا کنون)

پیش بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه سوم 2022: آیا ازدحام گاوها فضای بیشتری برای پرسه زدن دارد؟

منبع: TradingView; تهیه شده توسط جیمز استنلی

USD از زمان شکست

با برداشتن یک گام به نمودار ماهانه دلار، مشخص می‌شود که این ارز بیشتر از هفت سال گذشته را در یک محیط محدود گذرانده است.

مطمئناً، یک انگیزه اساسی در آنجا وجود دارد، اغلب با بازی متقابل بین یورو و دلار آمریکا. اما، با توجه به مسیر روند کوتاه‌مدت که اکنون در آینده‌ای نه چندان دور با مقاومت مواجه است، این منطقه شایسته نگاه است.

در طول هفت سال گذشته تمایلی برای نشان دادن مقاومت به بالاتر از سطح 100 وجود داشته است و، تصویر بزرگتر، از زمانی که یورو به گردش درآمده است، تقریباً مشکل ساز بوده است. اما اکنون که چنین واگرایی بین اقتصاد ایالات متحده و اروپا داریم، ممکن است درها برای یک شکست بزرگ باز باشد.

برای مقاومت آتی، سطح روانی 100 بزرگ به نظر می رسد و سطح فیبوناچی در 101.80 وجود دارد. فراتر از آن، ما بالاترین سطح 20 ساله را در حدود 103.54 ترسیم کرده ایم. نقض آن، بالاترین قیمت‌های چند دهه اخیر را برای دلار آمریکا به ارمغان می‌آورد و من فکر می‌کنم این یک امکان برای تجارت 2022 است، اگرچه من پیش‌بینی می‌کنم که این موضوع بیشتر از نوع نیمه دوم باشد. حداقل امیدوارم که اینطور باشد، زیرا اگر این سریعتر توسعه یابد، سیگنال بسیار منفی در مورد رشد جهانی ارسال خواهد کرد.

شاخص دلار (DXY) – بازه زمانی ماهانه (1998-اکنون)

پیش بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه سوم 2022: آیا ازدحام گاوها فضای بیشتری برای پرسه زدن دارد؟

منبع: TradingView; تهیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی Q3 2022 برای دلار آمریکا: صعودی

من پیش بینی فنی دلار آمریکا را برای سه ماهه سوم صعودی نگه می دارم. به سادگی هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که این روند به پایان رسیده است هستند تحولات بیشتر در اروپا به سمت نرخ های بالاتر، توجیه انتظار تغییر قابل توجه در این روند دشوار است.

از منظر فنی، واکنش به عقب نشینی در اواخر ماه مه تقریباً همان چیزی است که می خواهید برای سناریوهای ادامه صعودی مشاهده کنید. عقب نشینی تقریباً یک اصلاح کامل 23.6٪ بود که به سرعت با افزایش به بالاترین سطح دنبال شد. این اوج تازه در 105.79 چاپ شده است و این سطح در صورت معامله، فرصت شکست بیشتری را ارائه می دهد.

شاخص دلار (DXY) – بازه زمانی روزانه (2021 تا کنون)

پیش بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه سوم 2022: آیا ازدحام گاوها فضای بیشتری برای پرسه زدن دارد؟

منبع: TradingView; تهیه شده توسط جیمز استنلی



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.