آیا دولت از نوسانات اخیر ارز درس گرفته است؟

در ادامه با انتشار خبرهایی از میانجیگری چین بین ایران و عربستان و خبر توافق ایران و عربستان، نرخ‌ها به صورت جدی تعدیل شد و حتی پیش‌بینی می‌شود در آینده با تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و حل برخی مسائل دیگر نرخ ارز با شتاب بیشتری به کانال‌های قبلی بازگردد. به نظر می‌رسد بیشترین

کد خبر : 333204
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
آیا دولت از نوسانات اخیر ارز درس گرفته است؟



در ادامه با انتشار خبرهایی از میانجیگری چین بین ایران و عربستان و خبر توافق ایران و عربستان، نرخ‌ها به صورت جدی تعدیل شد و حتی پیش‌بینی می‌شود در آینده با تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و حل برخی مسائل دیگر نرخ ارز با شتاب بیشتری به کانال‌های قبلی بازگردد.

به نظر می‌رسد بیشترین درس را از عقب نشینی نرخ‌ها بر اساس اخبار مثبت باید دولت بگیرد چرا که در طول روزهای گذشته تنها اخبار در مورد احتمال توافق با آژانس و توافق با عربستان موجب شد که بازار واکنش خوبی به آینده بدهد چرا که امیدها برای بهبود شرایط بین‌المللی ایران افزایش یافته است. به نظر مسیر خوبی پیش روی دولت قرار گرفته است. در این معنا که دولت باید به این نتیجه برسد که رفتارهای درمانی و گفتار درمانی را به صورت درست در دستور کار قرار دهد. اگر دولت بتواند مسیر به وجود آمده را در جنبه‌های دیگر را به وجود آورده آنگاه شرایط باز هم بهبود خواهد یافت.

برای نمونه دولت باید بتواند برای حل مشکلات داخلی خود مسائل را با مردم در میان گذاشته و به راه‌حل‌هایی برای حل این مسائل برسد. در این صورت مردم بیش از گذشته به دولت اطمینان پیدا خواهند کرد. آثار این اطمینان در حوزه اقتصادی حتی بیشتر از آثار توافق با کشورهای همسایه خواهد بود چرا که زمانی دشمنان به دولت در ایران فشار می‌آورند که احساس کنند نوع نگاهی که دولت دارد با نوع نگاه مردم متفاوت است اما اگر آنها مردم و دولت را در یک راستا ببینند آنگاه به سمت اعمال تحریم و فشار بر دولت پیش نخواهند رفت چرا که دولت و ملت را یکی می‌دانند و دیگر بهانه‌ای برای اعمال تحریم علیه دولت و مردم ایران به وجود نخواهد آمد.

23302



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.