آیا دلار نیوزلند در حال چرخش است؟ تنظیم قیمت در NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD

[ad_1] NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD – چشم انداز: NZD در هفته های اخیر به شدت بازگشته است. رشد انتظارات از الف افزایش نرخ توسط RNBZ در نشست 24 مه. کدام راه هستند NZD/USD، AUD/NZD، و GBP/NZD به رهبری؟ خطرات بالقوه برای NZD چیست؟ پیشنهاد مانیش جرادی چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

کد خبر : 358403
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
آیا دلار نیوزلند در حال چرخش است؟  تنظیم قیمت در NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD

[ad_1]

NZD/USD، AUD/NZD، GBP/NZD – چشم انداز:

  • NZD در هفته های اخیر به شدت بازگشته است.
  • رشد انتظارات از الف افزایش نرخ توسط RNBZ در نشست 24 مه.
  • کدام راه هستند NZD/USD، AUD/NZD، و GBP/NZD به رهبری؟
  • خطرات بالقوه برای NZD چیست؟

پیشنهاد مانیش جرادی

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

دلار نیوزلند در هفته های اخیر در برابر همتایان خود در فضای G10 به شدت افزایش یافته است. در برابر دلار آمریکا، ارز نیوزلند باید یک مانع نهایی را برای بهبود چشم انداز مادی برطرف کند.

NZD از اواخر آوریل به شدت افزایش یافته است – احتمالی که در به روز رسانی قبلی “چقدر نزولی بیشتر در دلار نیوزیلند: تنظیمات قیمت در NZD/USD، AUD/NZD، EUR/NZD” منتشر شده در 20 آوریل برجسته شده است.

NZD با انتظارات رو به رشد برای افزایش مجدد نرخ بهره توسط بانک مرکزی نیوزلند در نشست 24 مه پس از افزایش بیش از حد انتظار 50 واحد پایه در آوریل تقویت شده است. تورم نیوزلند 6.7 درصد نسبت به سال گذشته است، نه چندان دور از بالاترین سطح سه دهه 7.3 درصد در سه ماهه دوم تا 2022، بازار کار NZ، از جمله رشد دستمزد، هنوز قوی است. تا زمانی که نشانه‌های مادی از تعدیل در تورم و بازار کار وجود نداشته باشد، کاهش نرخ RBNZ دور از دسترس است. تمرکز اصلی بر هدایت رو به جلو RBNZ خواهد بود – هر نشانه‌ای از توقف می‌تواند ضربه رالی NZD را از بین ببرد.

در مقابل، فدرال رزرو ایالات متحده توقف در کمپین افزایش نرخ خود را نشان داده است، و داده های CPI ایالات متحده در اوایل این هفته از مورد توقف فدرال رزرو پشتیبانی می کند. بازارهای پول تا پایان سال 75 واحد پایه کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را قیمت گذاری می کنند. به نظر می رسد چشم انداز نسبی پولی در حال حاضر به نفع NZD باشد. البته خطر این است که احساسات ریسک در مورد نگرانی های طولانی مدت بخش بانکی و عدم اطمینان مربوط به سقف بدهی ایالات متحده که بر NZD تاثیر می گذارد، عقب نشینی کند.

نمودار روزانه NZD/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

NZD/USD: از یک بالشتک قوی در پایین ترین سطح ماه مارس بازگشت

NZD/USD در پایان ماه گذشته از یک بالشتک قوی به 0.6085 به پایین مارس بازگشت (به روز رسانی قبلی، موردی را برای بازگشت از پایین مارس برجسته کرد). اکنون در حال آزمایش مقاومت بسیار مهمی در لبه بالایی پوشش ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه و هفتگی است، که همزمان با اوج آوریل 0.6375 است.

هر شکستی در بالا باعث ایجاد یک الگوی کف دوگانه (کم‌های مارس و آوریل) می‌شود که به افزایش بالقوه به سمت 0.6650 اشاره می‌کند. نکته مهم این است که چنین شکستی توالی بالاتر-بالا-بالاتر-پایین را دوباره برقرار می کند. مقاومت موقت در اوج فوریه 0.6540 و میانگین متحرک 200 هفته ای 0.6585 قرار دارد. برای از سرگیری فشار نزولی، NZD/USD باید به زیر 0.6085 سقوط کند. تا آن زمان، مسیر کمترین مقاومت از یک طرف به سمت بالا است.

نمودار روزانه AUD/NZD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

AUD/NZD: از یک مانع کلیدی پایین تر می چرخد

عقب نشینی AUD/NZD از لبه بالایی ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه و میانگین متحرک 200 روزه، کمی پایین تر از اوج فوریه 1.1085، تأیید می کند که مسیر کمترین مقاومت به سمت پایین باقی می ماند. هر شکستی به زیر سطح حمایت فوری در اوایل آوریل 1.0585 می تواند در را در ابتدا به سمت پایین ترین سطح 2022 یعنی 1.0470 باز کند. پشتیبانی بعدی در پایین ترین سطح 2021 یعنی 1.0275 قرار دارد.

نمودار هفتگی GBP/NZD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/NZD: یعنی برگرداندن؟

عقب نشینی شدید از یک مانع سخت در فوریه 2022 و اوج 2.0300-2.0530 در اکتبر 2022، این احتمال را افزایش داده است که GBP/NZD می تواند در محدوده بازگردد. نقطه میانی محدوده حدود 1.9400 است. برای اینکه چشم انداز صعودی شود، GBP/NZD باید از بالاترین سطح فوریه 2022 یعنی 2.0530 عبور کند.

پیشنهاد مانیش جرادی

مبانی تجارت برک آوت

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.