آیا در تریلر فیلم Doctor Strange 2 واندا از جادوی تاریک استفاده کرد؟

[ad_1] هنگامی که اولین بار تریلر را مشاهده می‌کنید، همه چیز درهم برهم و بهم ریخته نشان داده می‌شود؛ دکتر استرنج در یک جهان تقریبا نابود قرار گرفته و سپس در یک مراسم عروسی نشان داده شده و نهایتا پیش واندا می‌رود! این روند اتفاقات با یک یا حتی چند بار دیدن تریلر ادامه دارد

کد خبر : 146833
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
آیا در تریلر فیلم Doctor Strange 2 واندا از جادوی تاریک استفاده کرد؟

[ad_1]

هنگامی که اولین بار تریلر را مشاهده می‌کنید، همه چیز درهم برهم و بهم ریخته نشان داده می‌شود؛ دکتر استرنج در یک جهان تقریبا نابود قرار گرفته و سپس در یک مراسم عروسی نشان داده شده و نهایتا پیش واندا می‌رود! این روند اتفاقات با یک یا حتی چند بار دیدن تریلر ادامه دارد و بیننده را گیج می‌کند. به همین منظور، بگذارید کمی این تریلر را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

در این ویدیو در اولین صحنه شاهد صحبت‌های استرنج با وانگ هستیم؛ جایی که وانگ به او هشدار می‌دهد تا از یک جادو (که قاعدتا فراموشی نام پیتر پارکر است) هرگز استفاده نکند، چراکه بسیار خطرناک خواهد بود. با این حال چنین اتفاقی در No Way Home رخ داد و بدین ترتیب فابریک واقعیت در جهان اصلی MCU دستکاری شد! شاید به همین دلیل هم در صحنه بعدی تریلر فیلم Doctor Strange 2 می‌بینیم که او در مقابل ساختمان‌هایی ایستاده که همگی در حال فروپاشی هستند؛ درست به همان شکل که در سریال What If…? دیده بودیم. در واقع وقتی که فردی با هر توانایی جلوی یک اتفاق قطعی در زمان را بگیرد، واقعیت جهان او از هم پاشیده شده و نابود می‌شود.

حال معلوم نیست که آیا استرنج با اعمال جادو فراموشی نام پیتر پارکر چنین کاری را انجام داده، یا اینکه نابودی جهان نتیجه مورد دیگری بوده یا اینکه اصلا این یک خط زمانی متفاوت است! به هر حال در این فیلم قرار است تا شاهد انواع و اقسام جهان‌های مختلف باشیم، بخصوص جهانی که در آن یک دکتر استرنج شرور وجود داشته و آخر تریلر می‌گوید «اوضاع از کنترل او خارج شده است»!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.