آیا در آینده شاهد ساخته شدن فیلم The Amazing Spider-Man 3 خواهیم بود؟

[ad_1] لیری در سال ۲۰۱۵ به IGN گفته بود که بخشی از بحث این بوده است که احتمالاً در قسمت سوم این ایده وجود داشت که مرد عنکبوتی فرمول عجیبی را کشف کرده که می‌تواند این فرمول را بگیرد و افرادی را که در زندگی او مرده‌اند را بازسازی کند. این بحث وجود داشت که

کد خبر : 145415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
آیا در آینده شاهد ساخته شدن فیلم The Amazing Spider-Man 3 خواهیم بود؟

[ad_1]

لیری در سال ۲۰۱۵ به IGN گفته بود که بخشی از بحث این بوده است که احتمالاً در قسمت سوم این ایده وجود داشت که مرد عنکبوتی فرمول عجیبی را کشف کرده که می‌تواند این فرمول را بگیرد و افرادی را که در زندگی او مرده‌اند را بازسازی کند. این بحث وجود داشت که کاپیتان جرج استیسی در قسمت سوم حتی پرقدرت‌تر از پیش بازخواهد گشت. 

مارک وب در سال ۲۰۱۷ به Den of Geek گفت، قرار بوده تا سر گرین گابلین فرنچایز را منجمد کرده، و سپس او را به زندگی بازگردانند. همچنین قرار بوده تا در قسمت سوم شخصیتی به نام “جنتلمن” وجود داشته باشد. با این حال زمانی که ساختن این فیلم را شروع کرده‌اند، اوضاع کمی پیچیده شده و آنگونه که تصور می‌کرده‌اند پیش نرفته است. 

وب تایید کرد که در ابتدا قرار بوده است آزبورن پدر شرور اصلی باشد اما در حقیقت پسر جهش یافته او هری آزبورن جانشین او شد. او قرار بود از زندان بیرون بیاید و Sinister Six را رهبری کند.

برخی از این برنامه‌ها در نهایت در MCU تحقق یافت. یک مرد عنکبوتی تازه کار، کرکس با بازی مایکل کیتون را در فیلم مستقل مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال ۲۰۱۷ شکست داد و سپس گرین گابلین با بازی ویلیام دفو از فیلم مرد عنکبوتی یک تیمی از شرورهای چندجانبه را در فیلم Spider-Man: No Way Home رهبری کرد. 

حال شایعاتی شنیده می‌شود که خبر از تلاش‌های سونی برای ساخت مجدد مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ می‌دهند. پس از ساخت فیلم  Venom، Venom: Let There Be Carnage و اسپین آف‌های بعدی مانند فیلم Morbius و Kraven the Hunter به نظر می‌رسد که سونی ایده‌های جالبی برای جهان مرد عنکبوتی شگفت انگیز دارد و همه چیز هنوز تمام نشده است. حتی گفته می‌شود که ساختمان آسکورپی که در تریلر فیلم موربیوس دیده شد، همان ساختمان آسکورپی است که در فرنچایز مرد عنکبوتی شگفت انگیز وجود دارد. همچنین پس از اکران فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست طرفداران اندرو گارفیلد کمپین #MakeTASM3 را به راه انداخته‌اند و خواستار ساخت قسمت سوم این اثر شدند. ظاهرا هم این کمپین فکر ساخت دنیاله فرنچایز مرد عنکبوتی شگفت انگیز را به سر سونی انداخته است. 

آیا شما نیز به ساخته شدن قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز علاقه دارید؟ مرد عنکبوتی مورد علاقه شما کیست؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.