آیا دخترها واقعا جذب پسرهای بد می‌شوند؟ ۳ راز مهم جذب خانم‌ها

[ad_1] چرا دخترها از پسرهای بد خوششان می‌آید؟ این سؤال را دو دسته از افراد می‌پرسند؛ دسته اول پسرهای خوبی هستند که تصور می‌کنند دخترها جذبشان نمی‌شوند و دسته دوم هم دخترهایی هستند که شکست عشقی خورده‌اند و تصور می‌کنند شریک عاطفی‌شان پسر بدی بوده که به آنها آسیب رسانده است. اما واقعیت چیز دیگری

کد خبر : 365667
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
آیا دخترها واقعا جذب پسرهای بد می‌شوند؟ ۳ راز مهم جذب خانم‌ها

[ad_1]

چرا دخترها از پسرهای بد خوششان می‌آید؟ این سؤال را دو دسته از افراد می‌پرسند؛ دسته اول پسرهای خوبی هستند که تصور می‌کنند دخترها جذبشان نمی‌شوند و دسته دوم هم دخترهایی هستند که شکست عشقی خورده‌اند و تصور می‌کنند شریک عاطفی‌شان پسر بدی بوده که به آنها آسیب رسانده است. اما واقعیت چیز دیگری است. دخترها جذب پسرهای بد نمی‌شوند، بلکه جذب پسرهایی می‌شوند که راه و روش ارتباط‌سازی با خانم‌ها و جلب‌توجه آنها را بلدند و از این روش‌ها استفاده می‌کنند. این افراد لزوما پسرهای بدی نیستند! در این مقاله، به این سؤال متداول اما عجیب پاسخ می‌دهیم. اگر تصور می‌کنید چون پسر خوبی هستید نمی‌توانید با خانم‌ها ارتباط برقرار کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آیا دخترها جذب پسرهای بد می‌شوند؟

بعضی از دخترها واقعا پسرهای بد را دوست دارند، اما تعداد آنها بسیار کم است. حقیقت فراگیر جامعه این است دخترها معمولا به پسرهای قدرتمند،‌ بااعتمادبه‌نفس و شجاع جذب می‌شوند. البته این علاقه ذاتی گاهی آنها را به‌سمت پسرهای بدی می‌کشاند که این ویژگی‌ها را دارند. درنتیجه آسیب می‌بینند و تصور می‌کنند طرف مقابل چون پسر بدی بوده، آنها را جذب کرده است! اما واقعیت این است که اگر پسری خوب اعتمادبه‌نفس لازم را داشته باشد، می‌تواند توجه دختر موردعلاقه‌اش را جلب کند و دختر هم به او توجه خواهد کرد.

پسرهایی که تصور می‌کنند چون «خوب» هستند موفق به جلب‌توجه دخترها نمی‌شوند، معمولا افرادی خجالتی‌ هستند که کمبود اعتمادبه‌نفس دارند و در هر ملاقات با جنس مخالف دچار استرس می‌شوند. این دسته از افراد انتظار دارند دختر موردعلاقه‌شان فقط به‌خاطر اینکه پسر خوبی هستند، به آنها توجه کند و درخواستشان را بپذیرد. این انتظار آنها اغلب برآورده نمی‌شود. به همین دلیل سرخورده می‌شوند و تصور می‌کنند مشکل از دخترهاست که فقط به پسرهای بد توجه می‌کنند. آنها اغلب روزگار را هم سرزنش می‌کنند که چرا نمی‌توانند پسر بدی باشند!

فقط تعداد کمی از خانم‌ها به مردهای سوءاستفاده‌گر علاقمندند

۵درصد از خانم‌ها به پسرهای واقعا بد علاقه دارند و حدود ۲۰درصد هم از پسرهایی خوششان می‌آید که چند اخلاق بد دارند. ۷۵درصد باقی‌مانده خانم‌هایی هستند که به دنبال شریک عاطفی خوب، سالم و بااعتمادبه‌نفس می‌گردند. جالب است بدانید که همین نسبت‌ها بین آقایان هم وجود دارد و گروهی از آنها به خانم‌هایی با رفتارهای نادرست جذب می‌شوند!

اگر به دنبال جلب‌توجه فردی خاص هستید، اما او به دنبال افرادی است که به او آسیب می‌رسانند و به‌اصطلاح پسرهای بدی هستند، کمی بیشتر به انتخابتان دقت کنید. شاید دختری را انتخاب کرده‌اید که جزو گروه ۵درصدی است! در این صورت بهتر است به‌جای تبدیل‌شدن به پسر بد، مهارت‌های خودتان را بهبود دهید و برای جذب خانمی آماده شوید که به دنبال رابطه سالم است.

بررسی اینکه چرا اقلیتی از دخترها جذب پسرهای بد می‌شوند، کار ساده‌ای نیست و به تحلیل‌های پیچیده روان‌شناسی نیاز دارد. پس فقط این مسئله را بپذیرید و به دنبال اکثریتی بروید که افراد سالم را به‌عنوان شریک عاطفی انتخاب می‌کنند.

اگر احساس می‌کنید همه دخترهای اطرافتان به پسرهای بد علاقه دارند و جزو ۵درصدی هستند که گفتیم، احتمالا فضای مناسبی را برای پیداکردن شریک عاطفی انتخاب نکرده‌اید. مثلا افرادی که در گروه‌های فضای مجازی به دنبال شریک عاطفی هستند، معمولا زیاد دچار این مسائل می‌شوند.

پسر خوب باشیم یا پسر بد؟

همان طور که پیش از این هم گفتیم، خوب یا بد بودن پسر نقش پررنگی در جلب‌توجه دخترها ندارد. البته بدیهی است که خوب‌بودن و رفتارهای سالم در رابطه عاطفی، عامل اصلی بقای آن محسوب می‌شود و پسرهای بد معمولا نمی‌توانند دختر موردعلاقه‌شان را مدت طولانی در کنار خود نگه دارند. پس پسر خوبی بمانید و برای ارتباطی درست آماده شوید.

بیایید از جنبه دیگری هم به این مسئله نگاه کنیم؛ کسی نمی‌تواند واقعا خوب یا بد بودن پسر یا دختری را تعیین کند. مثلا تصور کنید پسری با کسی در رابطه است،‌ اما بعد از مدتی عاشق فردی دیگر می‌شود. او رابطه کنونی‌اش را تمام می‌کند (بدون خیانت) و بعد از مدتی وارد رابطه با فرد جدید می‌شود. چنین پسری از نظر شریک اولش پسری بد محسوب می‌شود، اما احتمالا شریک کنونی‌اش او را پسری خوب یا حتی مرد رؤیایی می‌داند و زندگی دلخواهش را با او می‌سازد. پس خوب یا بد بودن افراد به دیدگاه و تجربه‌های افراد بستگی دارد.

۳ راز مهم برای جذب دخترها

آقایان معمولا بر اساس ظاهر خانم‌ها فرد موردعلاقه‌شان را پیدا می‌کنند و معیارهای ساده‌تری برای انتخاب در نظر می‌گیرند. اما اکثر خانم‌ها ویژگی‌های باطنی طرف مقابلشان را در اولویت قرار می‌دهند و در صورت تأیید، به معیارهای ظاهری هم توجه می‌کنند. به همین خاطر جذب‌کردن خانم‌ها برای بسیاری از آقایان سخت است.

راه‌های مختلفی برای جذب خانم‌ها وجود دارد که در ادامه ۳ نمونه مهم آنها را معرفی کرده‌ایم.

۱. اعتمادبه‌نفس واقعی داشته باشید

اعتمادبه‌نفس واقعی یعنی بدانید که به‌اندازه کافی برای جلب‌توجه دختر موردعلاقه‌تان خوبید و نیازی نیست به چیزی تظاهر کنید یا برای تبدیل‌شدن به شخصیت موردعلاقه او نقش بازی کنید. وقتی اعتمادبه‌نفس دارید، احساس قدرت می‌کنید و این برای خانم‌ها بسیار جذاب است. افرادی که سعی می‌کنند با صحبت‌کردن با صدای بلند، انجام کارهای خطرناک مانند رانندگی با سرعت غیرمجاز یا بلندپروازی‌های غیرمنطقی قدرتشان را نشان بدهند، دچار اعتمادبه‌نفس کاذب هستند. این افراد حتی اگر موفق به جلب‌توجه اولیه هم شوند، بعد از مدتی غیرواقعی‌بودنشان را نشان می‌دهند و شریک عاطفی‌شان را دلسرد می‌کنند.

مرد با اعتماد به نفس

مردهای بی‌اعتمادبه‌نفس هنگام برقراری ارتباط با خانم‌ها احساس ضعف می‌کنند. حتی همین باور که دخترها جذب پسرهای بد می‌شوند و به آنها توجه نمی‌کنند هم از فقدان اعتمادبه‌نفس ناشی می‌شود. این افراد اغلب احساس می‌کنند لیاقت دختر موردعلاقه‌شان را ندارند، بنابراین وقتی برای صحبت پیش‌قدم می‌شوند، با خواهش و تمنا درخواست آشنایی بیشتر می‌کنند و معمولا هم جواب منفی می‌گیرند. زیرا خانم‌ها هیچ‌وقت به مردهای ضعیف علاقه‌مند نمی‌شوند.

۲. مردانه رفتار کنید

زن‌ها ترجیح می‌دهند با مردهایی ارتباط برقرار کنند که منش مردانه دارند. منش مردانه با شکم شش‌تکه، تمرینات سنگین بدنسازی، صدای دورگه یا قد بلند معنا نمی‌شود. آنچه خانم‌ها را جذب می‌کند، مردانگی درونی شماست.

افرادی که منش مردانه دارند، تکیه‌گاه‌اند و به همسر یا شریک عاطفی‌شان احساس امنیت می‌دهند. آنها در موقعیت‌های اجتماعی احساس ضعف نمی‌کنند، مقتدرند و در هر شرایطی بااعتمادبه‌نفس رفتار می‌کنند. در واقع مردانگی این افراد قدرتی است که از درونشان نشئت می‌گیرد.

۳. کمی پیش‌بینی‌ناپذیر باشید

یکی از دلایل شکست پسرهای خوب در قرارهای ملاقات این است که حوصله طرف مقابلشان را سر می‌برند. آنها معمولا دختر موردعلاقه‌شان را به صرف قهوه دعوت می‌کنند، درباره چیزهای معمول از او سؤال می‌کنند و در کل معمولی هستند. آنها حتی قرارهای ملاقات بعدی را هم به همین منوال سپری می‌کنند و بعد از مدت کوتاهی، هیچ چیز جدیدی برای ارائه نخواهند داشت.

دخترها معمولا دوست دارند هرازگاهی غافل‌گیر شوند و رفتارهایی متفاوت از طرف مقابلشان ببینند. حتی گاهی دوست دارند همراه شریک عاطفی‌شان از بعضی حدومرزها بگذرند و چیزهای جدیدی را تجربه کنند. آنها معمولا از پسرهایی خوششان می‌آید که آزادانه نظراتشان را ابراز می‌کنند و بی‌پروا هستند. البته باید دقت داشته باشید که افراط در این رفتارها خانم‌ها را دلزده می‌کند و شما را پسری واقعا بد جلوه می‌دهد!

جالب است بدانید که بعضی از روان‌شناسان معتقدند نیازی نیست همیشه از جنبه مثبت پیش‌بینی‌ناپذیر باشید! گاهی اوقات ایجاد حس‌های منفی هم رابطه‌تان را از یکنواختی خارج می‌کند. مثلا روزی که با هم قرار دارید، کمی قبل از حرکت به او خبر بدهید که کاری برایتان پیش آمده است و مجبورید قرار را به وقت دیگری موکول کنید. احساس ناامیدی اندکی که به شریک عاطفی‌تان دست می‌دهد، یادش می‌اندازد که چقدر دوست‌تان دارد و برایش جذابید. اگر در قرار ملاقات بعدی با هدیه‌ای هرچند کوچک بابت عذرخواهی حاضر شوید، تأثیر کارتان دوچندان خواهد شد.

یک مثال ملموس

بیایید موقعیتی را تصور کنیم که در ظاهر با آنچه تاکنون گفته‌ایم در تضاد است، اما در واقع مُهر تاییدی بر این صحبت‌ها می‌زند. تصور کنید در جمعی از دخترخانمی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با او آشنا شوید. جلو می‌روید، به او سلام می‌کنید و به هر طریقی که شده سر صحبت را باز می‌کنید. احتمالا برای ادامه صحبت سؤال‌هایی درباره نام،‌ سن، شغل یا دلیل حضور او در جمع می‌پرسید، هر جوابی را که می‌دهد تأیید و نظری موافق بیان می‌کنید با این تصور که این دختر از هم‌نشینی با فردی که نظرهای مشترک با او دارد و تأییدش می‌کند، لذت می‌برد. پس از چند دقیقه فرد مدنظرتان به هر بهانه‌ای که شده از شما خداحافظی می‌کند و شما هم کاملا متوجه می‌شوید که ارتباطی که می‌خواستید، برقرار نشده است.

کمی بعد همان دختر را می‌بینید که نزدیک پسر دیگری است که توجه چندانی هم به او نشان نمی‌دهد. دختر سعی می‌کند توجه فرد جدید را جلب کند و با او ارتباط برقرار کند. شاید لزوما آن فرد پسر بدی نباشد! در این صورت، چرا آن دختر به سراغ او رفته است؟

دلیل اول این است که شخص جدید اعتمادبه‌نفس زیادی دارد و حتی اگر خودش هم برای شروع رابطه پیش‌قدم شود، بااعتمادبه‌نفس این کار را انجام می‌دهد. دلیل دوم این است که راجع به مسائل روتینی که حوصله خانم‌ها را سر می‌برند صحبت نمی‌کند و بحث‌های جذاب‌تری را پیش می‌کشد. مثلا ممکن است خاطره‌ای هیجان‌انگیز از آخرین سفرش بگوید یا حتی با لطیفه‌ به‌جایی که تعریف می‌کند،‌ طرف مقابلش را بخنداند.

پس تفاوت شما و نفر دوم خوب یا بد بودنتان نیست. تفاوت این است که شما راه شروع ارتباط و ادامه آن را نمی‌دانید، اما او به‌خوبی بر این مسئله تسلط دارد.

کلام آخر؛ پسر خوبی باشید، اما جذب‌کردن دخترها را هم یاد بگیرید

وقتی دخترها با مردی ملاقات می‌کنند که هم انسان شریفی است و هم شخصیتی کاریزماتیک دارد، به این فکر می‌کنند که مرد رؤیاهایشان را پیدا کرده‌اند. خوشبختانه کاریزما و اعتمادبه‌نفس ویژگی‌های اکتسابی هستند. پس اگر پسر خوبی هستید، فقط باید به دنبال یادگیری راه‌های برقراری ارتباط با خانم‌ها باشید و عزت نفستان را تقویت کنید. بعد از آن می‌بینید دختری که دوستش دارید نه‌تنها جذب پسرهای بد نمی‌شود، بلکه با اشتیاق به درخواست شما پاسخ مثبت می‌دهد!


کتاب الکترونیکی دلبستگی
اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.