آیا خروج لتیتیا رایت از Black Panther 2 حقیقت دارد؟

[ad_1] شایعه‌ای که طی ساعات گذشته در فضای مجازی منتشر شده، به خروج لتیتیا رایت از Black Panther 2 اشاره دارد. مارول و والت دیزنی برای ساخت دومین اقتباس سینمایی پلنگ سیاه با چالش بزرگی روبرو شدند. دلیل این چالش را می‌توان در فوت چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) یافت که نقش اصلی قسمت اول را

کد خبر : 141200
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
آیا خروج لتیتیا رایت از Black Panther 2 حقیقت دارد؟

[ad_1]

شایعه‌ای که طی ساعات گذشته در فضای مجازی منتشر شده، به خروج لتیتیا رایت از Black Panther 2 اشاره دارد.

مارول و والت دیزنی برای ساخت دومین اقتباس سینمایی پلنگ سیاه با چالش بزرگی روبرو شدند. دلیل این چالش را می‌توان در فوت چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) یافت که نقش اصلی قسمت اول را ایفا کرد. بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی به سرطان روده بزرگ مبتلا بود و پس از چهار سال مبارزه، نهایتا در آگوست سال گذشته میلادی جان خود را از دست داد. در پی این اتفاق، استودیو سازنده و مجبور شد داستان را تغییر داده و به گونه‌ای بنویسد که نیازی به تی چالا نباشد و اتفاقات حول محور شخصیت‌های قدیمی از جمله شوری بچرخد. فیلمنامه این اثر همچنین بیشتر از قبل فرهنگ واکاندا را مورد کندوکاو قرار می‌دهد.

دومین اقتباس سینمایی پلنگ سیاه تحت عنوان Black Panther: Wakanda Forever شناخته شده و اوایل سال جاری میلادی وارد فاز فیلمبرداری شد. لتیتیا رایت (Letitia Wright) نقش شوری را در فرنچایز Marvel Cinematic Universe بر عهده داشته و در آگوست امسال دچار مصدومیت شد. در ابتدا به نظر می‌رسید یک مصدومیت کوچک بوده و مشکل خاصی نیست اما در ادامه مشخص شد پروژه به صورت موقت متوقف شده تا مصدومیت برطرف شود. به هر حال، شوری یکی از کاراکترهای مهم بوده و طبیعی است که در اکثر صحنه‌ها حضور داشته باشد. البته ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود. رایت در یکی از پست‌های خود واکسن‌های کرونا را زیرسوال برد. در همین حین، گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه او واکسینه نشده است.

وب سایت Giant Freakin Robot اخیرا یک مطلب اختصاصی کار کرده و در آن به خروج لتیتیا رایت از Black Panther 2 اشاره کرده است. طبق آنچه در متن آمده، او بنا به دلایلی نمی‌خواهد واکسن کرونا را دریافت کند. از آنجایی هم که واکسینه بودن یکی از شروط حضور در صحنه فیلمبرداری است، امکان ادامه همکاری وجود نداشته و شاهد جدایی از فرنچایز Marvel Cinematic Universe خواهیم بود. جدا از شدن یک بازیگر از پروژه سینمایی یا سریالی اتفاق عجیبی نبوده و قبلا بارها رخ داده است. با این حال، خروج یک بازیگر در شرایطی که تعداد قابل‌توجهی از صحنه‌ها ضبط شده‌اند، می‌تواند چالش بزرگ دیگری را پیش روی دست‌اندرکاران و صد البته استودیو مارول قرار دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.