آیا خرده فروشی منطقه یورو در میان فشارهای تورمی ناامید کننده خواهد بود؟

انتظارات بازار در آستانه انتشار خرده‌فروشی امروز منطقه یورو بالا نیست، زیرا نگرانی‌های تورم و رکود همچنان بر اقتصاد این بلوک فشار می‌آورد و سرمایه‌گذاران برای سیاست‌های پولی سخت‌تر آماده می‌شوند. انتظار می رود میزان خرده فروشی در ماه ژوئن به منفی 1.7 درصد در مقایسه با 0.2 درصد در مدت مشابه سال گذشته کاهش

کد خبر : 236979
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
آیا خرده فروشی منطقه یورو در میان فشارهای تورمی ناامید کننده خواهد بود؟



انتظارات بازار در آستانه انتشار خرده‌فروشی امروز منطقه یورو بالا نیست، زیرا نگرانی‌های تورم و رکود همچنان بر اقتصاد این بلوک فشار می‌آورد و سرمایه‌گذاران برای سیاست‌های پولی سخت‌تر آماده می‌شوند.

انتظار می رود میزان خرده فروشی در ماه ژوئن به منفی 1.7 درصد در مقایسه با 0.2 درصد در مدت مشابه سال گذشته کاهش یابد. هنگامی که به تصویر بزرگ نگاه می کنیم، واضح است که بخش خرده فروشی از ژانویه 2022، زمانی که معیار 8.5 درصد بود، به طور قابل توجهی کاهش یافته است و تا پایان سه ماهه اول به 1.9 درصد کاهش یافته است. در پایان سه ماهه دوم، ممکن است یک افت در قلمرو منفی رخ دهد که می تواند بر رشد کلی تاثیر بگذارد.

اقتصاد این بلوک همچنین با تغییرات قابل توجهی در دسترسی به اعتبار مواجه است زیرا بانک مرکزی اروپا (ECB) عرضه پولی را با افزایش نرخ بهره کاهش می‌دهد. به غیر از آن، تورم منطقه یورو در ژوئیه به بالاترین حد خود یعنی 8.9 درصد در مقابل 8.6 درصد در ژوئن رسید که احتمال اتخاذ یک سیاست نرخ بهره را در کوتاه مدت افزایش می دهد.

اخبار مربوط به بخش تولید منطقه یورو تنها به چشم انداز ابری می افزاید، زیرا آخرین شاخص مدیر خرید جهانی S&P (PMI) در ماه جولای به 49.8 در مقایسه با 52.1 در ژوئن کاهش یافت.

بر اساس آخرین آمار یورواستات، سطح بیکاری در اروپا به پایین ترین حد تاریخی یعنی 6.6 درصد رسیده است. این احتمالاً از اقتصاد حمایت می‌کند و اگر قیمت‌های بالای نفت خام همچنان به کاهش خود ادامه دهند، بسیاری از فشارهای تورمی در بخش‌های تولید و خرده‌فروشی کاهش خواهد یافت. در زمان نگارش این مقاله، قیمت نفت خام به زیر 95 دلار در هر بشکه رسیده است.

عملکرد اقتصادی منطقه یورو همچنان بر EURUSD تاثیر می‌گذارد، زیرا یورو با نبرد سختی برای به دست آوردن مجدد زمین از دست رفته در سه ماهه دوم و آغاز سه ماهه سوم روبرو است.

در دیگر اخبار معاملاتی، PMI خدمات ISM ایالات متحده امروز منتشر شد و انتظار می‌رود این معیار حتی در بحبوحه رکود فنی در بزرگترین اقتصاد جهان، در محدوده رشد باقی بماند. براساس انتظارات بازار، ممکن است PMI خدمات از 55.3 در ژوئن به 53.5 در جولای کاهش یافته باشد. هر گونه شگفتی در جهت صعودی یا نزولی ممکن است جفت ارز USD را جابجا کند.

Calendar Admirals Forex در اینجا موجود است، آن را نشانه گذاری کنید تا از آخرین رویدادهای تجاری به روز بمانید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.