آیا حضور هالک در سریال Moon Knight حقیقت دارد؟

[ad_1] با توجه به تصاویری که یکی از کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته، حضور هالک در سریال Moon Knight به هیچ وجه دور از انتظار نیست. اگرچه ادوارد نورتون (Edward Norton) عملکرد بسیار خوبی در به تصویر کشیدن هالک در The Incredible Hulk داشت، همکاری‌اش با فرنچایز Marvel Cinematic Universe ادامه نیافت. کوین فایگی (Kevin

کد خبر : 97251
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
آیا حضور هالک در سریال Moon Knight حقیقت دارد؟

[ad_1]

با توجه به تصاویری که یکی از کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته، حضور هالک در سریال Moon Knight به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

اگرچه ادوارد نورتون (Edward Norton) عملکرد بسیار خوبی در به تصویر کشیدن هالک در The Incredible Hulk داشت، همکاری‌اش با فرنچایز Marvel Cinematic Universe ادامه نیافت. کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول در یکی از مصاحبه‌های خود گفت ترجیح داده نورتون بازنگشته و نقش را به فرد تازه‌ای دهد. هر چند، نورتون بعدها ادعای متفاوتی را مطرح کرد. او گفت خودش به همکاری پایان داد؛ زیرا نمی‌خواست بیشتر سال‌های فعالیتش را با یک نقش بگذراند و دوست داشته نقش‌های متفاوتی ایفا کند. ماجرا هر چه بود، مارک رافلو (Mark Ruffalo) به عنوان چهره جایگزین انتخاب شد.

مارک رافلو طی یک دهه گذشته مجموعا در شش فیلم Marvel Cinematic Universe حضور داشته و نقش بروس بنر یا هالک را ایفا کرده است. با این حال، ابرقهرمان مزبور هرگز آنطور که باید و شاید مورد پرداخت قرار نگرفت. دلیل این اتفاق را باید در اختلاف‌های والت دیزنی و یونیورسال پیکچرز جستجو کرد؛ اختلاف‌هایی که باعث شده‌اند والت دیزنی و مارول قادر نباشند یک اثر اختصاصی با محوریت بروس بنر تولید کنند. در ضمن، بروس و هالک سرانجام و پس از اتفاقات Avengers: Infinity War با یکدیگر کنار آمده و حالا موجودی تحت عنوان پروفسور هالک پدیدار شده است. در حال حاضر می‌دانیم پروفسور هالک در سریال She-Hulk حضور دارد اما به نظر می‌رسد این همه ماجرا نیست.

دورا مگیاری (Dora Magyari) یکی از کاربران اینستاگرام است. او تمرکز خود را روی گرفتن عکس با چهره‌های شاخص و به اشتراک گذاری‌شان در صفحه خود قرار داده است. به همین دلیل، وقتی به صفحه‌اش مراجعه کنید با انبوهی از تصاویر ثبت شده با سلبریتی‌ها مانند کوین هارت (Kevin Hart) و لوییس همیلتون (Lewis Hamilton) مواجه می‌شوید. مگیاری اخیرا دو تصویر را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشته که یکی از مارک رافلو و دیگری از اسکار آیزاک (Oscar Isaac) ثبت شده است. نکته جالب ماجرا اینجا است که هر دو عکس در بوداپست و در نزدیکی یک هتل ثبت شده است. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.