آیا تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 حضور خواهد داشت؟

[ad_1] طبق گفته‌ی جسیکا هنویک، یکی از بازیگران فیلم مورد انتظار The Matrix Resurrections، تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 یک حضور افتخاری داشته است، البته او نمی‌داند که صحنه‌ای که با حضور او فیلمبرداری شده به تدوین نهایی این اثر راه پیدا کرده است یا نه. چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های محبوب ماتریکس تقریبا

کد خبر : 141428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
آیا تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 حضور خواهد داشت؟

[ad_1]

طبق گفته‌ی جسیکا هنویک، یکی از بازیگران فیلم مورد انتظار The Matrix Resurrections، تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 یک حضور افتخاری داشته است، البته او نمی‌داند که صحنه‌ای که با حضور او فیلمبرداری شده به تدوین نهایی این اثر راه پیدا کرده است یا نه.

چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های محبوب ماتریکس تقریبا پس از ۲۰ سال از پایان یافتن سه‌گانه اصلی قرار است تا خیلی زود اکران شود. در سال ۲۰۱۹ بود که شرکت Warner Bros پس از انتشار گزارش‌ها و شایعات زیاد تائید کرد که فیلم ماتریکس 4 در دست ساخت قرار دارد و ستاره‌های اصلی آن یعنی کیانو ریوز و کری-ان ماس برای ایفای نقش شخصیت‌های خود و همچنین یکی از خالقان آن یعنی لانا واچوفسکی برای نویسندگی و کارگردانی آن بازخواهند گشت. از آن زمان تاکنون طرفداران منتظرند تا ببینند The Matrix Resurrections چگونه قرار است داستان شخصیت‌های نئو، ترینیتی و مورفئوس را ادامه دهد.

در حالی که بازیگران دو شخصیت نئو و ترینیتی یعنی کیانو ریوز و کری-ان ماس برای ایفای نقش در فیلم The Matrix Resurrections بازگشته‌اند، اما برخی از بازیگران قبلی دیگر شخصیت‌ها در این اثر حضور ندارند و بازیگرشان تغییر کرده است، از جمله مورفئوس که به جای لارنس فیشبرن، یحیی عبدالمتین دوم نقش جوانی او را بازی کرده است. همچنین جاناتان گروف هم در ماتریکس 4 به جای هوگو ویوینگ نقش مامور اسمیت را ایفا کرده است و وظیفه‌ی ایفای نقش ساتی نیز به جای تنویر کی. اتوال به پریانکا چوپرا جوناس سپرده شده است. البته شخصیت‌های دیگری هم هستند که همچنان بازیگران اصلی آن‌ها در سه‌گانه نقششان را ایفا خواهند کرد، مانند نایوبی با بازی جیدا پینکت اسمیت و مروونژیون با بازی لمبرت ویلسون. علاوه بر این‌ها شخصیت‌هایی کاملا جدیدی نیز در این فیلم حضور دارند و باگز با بازی جسیکا هنویک یکی از آن‌هاست.

حالا این طور که گفته شده به نظر می‌رسد تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 یک حضور افتخاری داشته و ممکن است او را در صحنه‌ای از این فیلم ببینیم. همزمان با تولید فیلم The Matrix Resurrections در سانفرانسیسکو، قسمت دوم ونوم با نام Venom: Let There Be Carnage نیز در این شهر در حال ساخت بود. اکنون جسیکا هنویک در مصاحبه‌ی جدید خود با رسانه‌ی Den of Geek فاش کرده که تولید همزمان این دو اثر به او این اجازه را داده تا با تام هاردی ملاقات کند و همچنین یک همکاری کوچک با او داشته باشد. او گفته تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 نقش کوتاهی داشته و می‌توان در پس‌زمینه‌ی یک صحنه از فیلم او را در حال دویدن مشاهده کرد. البته هنویک اضافه کرد که مطمئن نیست صحنه‌ی تام هاردی در فیلم ماتریکس 4 به تدوین نهایی آن راه پیدا کرده‌ است یا خیر. نقل قول کامل او را در این رابطه می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

ما همزمان با فیلم ونوم ۲ در سانفرانسیسکو مشغول فیلمبرداری بودیم و من با تام هاردی آشنا شدم. بنابراین من و تام هاردی در پس‌زمینه‌ی یکی از صحنه‌ها در حال دویدن هستیم و من خیلی کنجکاوم که ببینم آیا این صحنه به نسخه‌ی نهایی فیلم اضافه شده است یا نه. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا یک نسخه‌ی دیجیتالی از این فیلم را دریافت کنم، چون که در واقع من هم در پس‌زمینه‌ی این صحنه حضور دارم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.