آیا بیت کوین به 13800 دلار سقوط می کند؟ – از اینجا برداشت 80 درصدی چگونه خواهد بود – بازارها و قیمت بیت کوین نیوز

روز دوشنبه 15 ژوئن 2022، قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود از اواسط دسامبر 2020 رسید زیرا قیمت هر واحد به 20080 دلار رسید. تعداد زیادی از حامیان کریپتو در حال بحث هستند که آیا این سقوط پایین ترین سطح بازار است یا نه یا اینکه سقوط می تواند منجر به ضررهای عمیق

کد خبر : 217135
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
آیا بیت کوین به 13800 دلار سقوط می کند؟  – از اینجا برداشت 80 درصدی چگونه خواهد بود – بازارها و قیمت بیت کوین نیوز


روز دوشنبه 15 ژوئن 2022، قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود از اواسط دسامبر 2020 رسید زیرا قیمت هر واحد به 20080 دلار رسید. تعداد زیادی از حامیان کریپتو در حال بحث هستند که آیا این سقوط پایین ترین سطح بازار است یا نه یا اینکه سقوط می تواند منجر به ضررهای عمیق تر شود. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین 70 درصد از بالاترین سطح تاریخ 69 هزار دلار (ATH) کاهش یافته است، اما به طور سنتی، بیت کوین حدود 80 درصد یا بیشتر از ATH های ثبت شده در گذشته کاهش می یابد.

آیا بیت کوین این بار بیش از 80 درصد سقوط خواهد کرد؟

اقتصاد کریپتو چند هفته سختی را پشت سر گذاشته است زیرا بیت کوین دارایی های رمزنگاری پیشرو (BTC) در 14 روز گذشته 35 درصد کاهش یافته است. سفته بازان از حدس زدن اینکه آیا ممکن است بازار نزولی باشد یا نه به گفتن این که قطعاً بازار نزولی است، رفته اند.

طی چند روز گذشته، کاپیتولاسیون زیادی صورت گرفته است و روز دوشنبه، صدها هزار معامله‌گر رمزارز به قیمت نزدیک به 1.30 میلیارد دلار منحل شدند. دو روز بعد، بیت کوین به حداقل 20080 دلار در هر بیت کوین سقوط کرد و آخرین باری که بیت کوین با این قیمت معامله شد، 17 ماه پیش در اواسط دسامبر 2020 بود.

13800 دلار بیت کوین،

در ارزش فعلی دلار، بیت کوین 70 درصد از 69 هزار دلار ATH کاهش یافته است که در 10 نوامبر 2021 به آن رسیده بود. در طول دوره های صعودی در سال های 2013 و 2017، بیت کوین (BTC) بیش از 80 درصد کمتر از اوج قیمت قبلی خود افت کرد. موسس Coingecko.com، بابی اونگ، توییت کرد در مورد سقوط بیت کوین از دوره های صعودی گذشته و او اتریوم (ETH) را در راناپ سال 2017 گنجاند.

به عنوان مثال، پس از قیمت بالای BTC در سال 2013 که حدود 1127 دلار در هر واحد بود، تا سال 2015 BTC با کاهش 82 درصدی به 200 دلار در هر سکه رسید. توییت اونگ نشان می دهد که در سال 2017، بیت کوین به 19423 دلار در هر واحد جهش کرد اما در سال 2018 قیمت به 3217 دلار کاهش یافت که 83 درصد کمتر از بالاترین قیمت بود.

بنیانگذار Coingecko توضیح داد که اتریوم در چرخه قیمت 2017-2018 94 درصد کاهش یافت. توییت Ong در 11 ژوئن 2022 منتشر شد و در آن زمان ارزش USD BTC 59٪ کمتر از ATH و ارزش ETH 69٪ کمتر بود. در زمان نگارش این مقاله، ارزش دلاری ETH 75.4 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ دارایی کریپتو (4815 دلار) است که در 10 نوامبر 2021 به دست آمد.

البته، گمانه زنی ها و تئوری های زیادی در مورد اینکه آیا قیمت بیت کوین از اینجا پایین می آید یا نه، وجود دارد. برداشت 80 درصدی از ATH BTC در سال 2021، تقریباً 13800 دلار در هر واحد خواهد بود. اگر اتریوم در سال گذشته کاهش 90 درصدی نسبت به ATH داشته باشد، ارزش دلار آمریکا حدود 488 دلار برای هر اتر خواهد بود. برخی از دلالان پیش بینی می کنند که بیت کوین به 12 هزار دلار در هر واحد و اتریوم می تواند به 360 دلار در هر واحد برسد.

افت کمتر از 19 هزار دلار قیمت های قبل از نصف شدن را از بین می برد، مبارزه استخراج کنندگان بیت کوین، بلایای اقتصاد کلان همچنان بازارهای جهانی را متزلزل می کند.

تاکنون، از زمان ATH اقتصاد کریپتو در سال گذشته، بیش از 2 تریلیون دلار ارزش از اکوسیستم کریپتو خارج شده است. معامله گران همچنین نگران نصف شدن بعدی هستند، زیرا زمانی که ماینرها تنها 3.125 بیت کوین به ازای هر بلوک پیدا می کنند، قیمت ها باید بسیار بالاتر باشد. سقوط به زیر 19 هزار دلار به ازای هر بیت کوین، بالاترین قیمت قبل از نصف شدن قبلی را از بین می برد. علاوه بر این، با استفاده از نرخ فعلی مبادله BTC و 0.12 دلار به ازای هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت)، تنها هفت دستگاه ماینینگ ASIC سود ثابتی دارند.

13800 دلار بیت کوین،
هش بیت بیت کوین در 15 ژوئن 2022. با 0.12 دلار به ازای هر کیلووات ساعت، تنها هفت دستگاه استخراج ASIC با استفاده از نرخ مبادله BTC امروزی سودآور هستند.

Antminer S19 XP Bitmain با 140 تراهش در ثانیه (TH/s)، با استفاده از همان هزینه برق 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت، روزانه 3.49 دلار سود برآورد می کند. Microbt Whatsminer M50S با 126 TH/s با استفاده از همان هزینه‌های الکتریکی، روزانه 1.51 دلار سود BTC دریافت می‌کند. با 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت، ماشین‌هایی که 84 TH/s تولید می‌کنند سودآور نیستند، مگر اینکه منابع الکتریکی ارزان‌تری دریافت کنند.

همه این نشانه‌ها و هزاران کارمند کریپتو که در چند هفته گذشته اخراج شده‌اند، مسلماً نشان می‌دهند که این بازار قطعاً نزولی است. این سوال باقی می‌ماند که آیا کاهش 80% در این چرخه انجام می‌شود یا خیر و این روند نزولی چقدر طول خواهد کشید.

همچنین فاجعه‌های اقتصاد کلان و نگرانی‌ها در مورد افزایش تورم، افزایش نرخ‌های بانک‌های مرکزی و جنگ جاری بین اوکراین و روسیه وجود دارد. بیت کوین به طور پیوسته به ATH خود افزایش یافت در حالی که آمریکایی ها و شهروندان سایر کشورها مبالغ محرک دریافت کردند. در حالی که بیت کوین و بازارهای کریپتو پیش از این هرگز اقتصاد قرنطینه کووید-19 را تجربه نکرده بودند، اقتصاد کریپتو نیز در شرایط فعلی هرگز آزمایش نشده است.

برچسب ها در این داستان

ماینرهای ASIC، ATH، بازار خرس، خرس‌ها، پایین‌تر از ATH‌ها، بیت‌کوین، بیت‌کوین (BTC)، قیمت بیت‌کوین، بابی اونگ، پایین، پایین، بنیان‌گذار Coingecko، پایین‌ترین ارزهای دیجیتال، بازارهای رمزنگاری، قیمت‌های کریپتو، اتریوم (ETH)، سقوط، نصف شدن، هشرات، بلایای اقتصاد کلان، معدنچیان، چرخه پیش از نصف شدن، چرخه قیمت

نظر شما در مورد چرخه قیمت فعلی بیت کوین چیست؟ آیا انتظار 80 درصد کاهش از ATH در سال گذشته دارید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Vlastas مشارکت‌کننده تصویرسازی، نمودار توسط جریان داده سرمایه‌گذار خطرپذیر،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.