آیا باید از اهداف در فارکس استفاده کنید؟ – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 7 مارس 2023

[ad_1] همانطور که از طریق فروم های چت پر از معامله گران فارکس که روش های معاملاتی خود را توصیف می کنند مطالعه می کنم، به نظرم می رسد که تلاش برای به دست آوردن کنترل بر روند معاملات با اتخاذ اهداف تقریباً برای هر متغیر بسیار رایج است. در حالی که این می تواند

کد خبر : 330630
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
آیا باید از اهداف در فارکس استفاده کنید؟  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 7 مارس 2023

[ad_1]

همانطور که از طریق فروم های چت پر از معامله گران فارکس که روش های معاملاتی خود را توصیف می کنند مطالعه می کنم، به نظرم می رسد که تلاش برای به دست آوردن کنترل بر روند معاملات با اتخاذ اهداف تقریباً برای هر متغیر بسیار رایج است. در حالی که این می تواند سازنده باشد، همچنین ممکن است هنگام معامله در فارکس بیش از حد سفت و سخت باشد. در این مقاله می‌خواهم حوزه‌های تجاری رایجی را که هدف‌ها برای آنها اعمال می‌شود، بررسی کنم و مزایا و معایب هر کدام را ارزیابی کنم تا در صورت تمایل به شما کمک کند تا استراتژی معاملاتی انعطاف‌پذیرتری ایجاد کنید.

تعداد معاملات

شنیدن اینکه معامله گران می گویند پس از برنده شدن یا از دست دادن تعداد معینی از معاملات در روز، معامله را متوقف می کنند بسیار رایج است. اینکه آیا این منطقی است (یا نه) تا حد زیادی به نوع تجارتی که انجام می شود بستگی دارد. اگر این معامله اسکالپینگ یا بسیار کوتاه مدت است، پس این فقط یک مکانیسم دفاعی روانی است که احتمالاً فقط سود یک معامله گر موثر را محدود می کند. با این حال، برای معامله‌گران نوسان یا طولانی‌مدت، چنین قاعده‌ای احتمالا مفید است، زیرا اگر دو یا سه راه‌اندازی اول به سرعت شکست بخورند، احتمال تشکیل یک راه‌اندازی برنده به طور فزاینده‌ای بعید می‌شود. علاوه بر این، اگر معاملات زیانده در همان منطقه قیمت رخ دهد، احتمالاً در آینده نزدیک منطقه پرباری نخواهد بود.

البته، دستگاه‌های روان‌شناختی ممکن است از ضررهای فاجعه‌بار محافظت کنند، حتی اگر از نظر آماری معتبر نباشند، و اگر اعصاب معامله‌گری به دلیل از دست دادن تعدادی از معاملات متوالی شلیک شود، احتمالاً ایده خوبی است که آنها حداقل برای بقیه معاملات را متوقف کنند. از آن جلسه، تا بهبود روانی.

توقف ضرر

من اغلب می‌شنوم که معامله‌گران می‌گویند از توقف ضررهای ثابت با تعداد پیپ X استفاده کرده‌اند که گاهی اوقات بین جفت ارزها متفاوت تعریف می‌شود، گاهی اوقات نه. اگرچه این می تواند کارساز باشد، اما این یک اشتباه است، زیرا ضررهای توقف باید یا با اندازه گیری های فنی یا صرفاً نوسانات تعریف شوند، که هر دو متفاوت خواهند بود. برای اسکالپرهایی که معمولا از استاپ ضررهای بسیار فشرده استفاده می کنند، این ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد، اما برای معامله گران بلندمدت، دریافت درست استاپ ضرر بسیار حیاتی می شود. در حالی که من در مورد این موضوع هستم، ادامه می‌دهم که در فارکس، هدف توقف ضرر لزوماً «درست بودن» نیست، بلکه این است که مطمئن شوید که برنده‌های واقعاً قوی را تا حد ممکن محکم بگیرید، حتی در هزینه از دست دادن درصد بیشتری از معاملات انجام شده در کل.

اهداف سود

اهداف سود ثابت می تواند منطقی باشد زیرا یک روش معاملاتی مناسب باید تعداد معینی از معاملات برنده را در طول زمان ایجاد کند. نکته مهم این است که اهداف سود نه خیلی کوچک و نه بیش از حد بزرگ باشند. چیزی در منطقه دو یا سه برابر ریسک معامله (از نقطه ورود تا ضرر) معمولاً یک قانون سرانگشتی خوب است. با این حال، پیروی از ریتم بازار نیز منطقی‌تر است و اجازه دهید معاملاتی که بسیار خوب عمل می‌کنند، حداقل تا زمانی که نشانه‌هایی از چرخش پیدا کنند، به جریان خود ادامه دهند. یک سازش مولد ممکن است کسب سود زمانی باشد که به اهداف بسیار سریع می رسند، زیرا چنین حرکاتی در فارکس اغلب نوک هایی هستند که به سرعت بازمی گردند، اما در غیر این صورت برای اجرای یک توقف انتهایی – اما فقط زمانی که قیمت به هدف نزدیک شود. همچنین منطقی است که اهداف سود مبتنی بر نوسان باشد، به عنوان مثال، اگر توقف ضرر حدود یک بازه واقعی متوسط ​​از هر دوره زمانی مورد استفاده باشد، برای اینکه سود برداشت دو یا سه برابر همان مقدار باشد، با توجه به جریان فعلی. الگوی نوسان بازار و ابزار مورد معامله.

پیپ در روز / هفته / ماه

شنیدن اینکه معامله گران می گویند که قصد دارند در روز یا هفته یا ماه به تعداد X پیپ سود ببرند، بسیار رایج است. این یکی از احمقانه ترین نگرش هایی است که می توانید در تجارت داشته باشید و کلاهبردارانی که قول انواع اهداف غیر واقعی را می دهند، بی رحمانه از آن سوء استفاده می کنند. به سختی می توان فهمید که از کجا می توان از ساختارشکنی این موضوع شروع کرد. اولاً، مواقعی وجود دارد که ممکن است بتوانید در یک ماه هزار پیپ به دست آورید، و سپس مواقع دیگری وجود دارد که حتی باتجربه‌ترین و چابک‌ترین معامله‌گران برای جلوگیری از ضرر به شدت مبارزه می‌کنند. ثانیاً، یک «پیپ» ممکن است دو برابر بیشتر از یک جفت ارز دیگر ارزش داشته باشد، ناگفته نماند که معاملات مختلف باید اندازه‌های توقف ضرر متفاوتی داشته باشند، بنابراین واحدهای ریسک اندازه‌گیری معناداری است، در حالی که پیپ‌ها اینطور نیستند.

واقعا منطقی است که اهداف سود نداشته باشید. بهترین حس این است که در موقعیتی قرار بگیرید که از آنچه بازار ارائه می دهد استفاده کنید، و این بهتر است با آمادگی برای داشتن یک هفته یا ماه بازنده در صورت لزوم انجام شود. روش‌های معاملاتی کمی وجود دارد که احمقانه‌تر از تعقیب اهداف دلخواه با توجه به شرایط بازار کم یا بی‌توجه باشد.

ریسک در هر معامله

بسیاری از معامله گران قانونی دارند که به موجب آن درصد یکسانی از حقوق صاحبان حساب خود را در هر معامله به خطر می اندازند. این قانون بسیار خوبی است و منطقی است. یک تغییر این است که در معاملاتی که کمتر امیدوارکننده به نظر می رسند کمی کمتر ریسک کنید و در معاملاتی که امیدوارکننده تر به نظر می رسند، اما نه بیش از حد، ریسک کنید. یک قانون خوب این است که مطمئن شوید ریسک شما در هر معامله هرگز آنقدر زیاد نیست که اگر معامله بازنده بود ناراحت شوید، اما نه آنقدر کوچک که اصلا برایتان مهم نباشد که چه اتفاقی می افتد. این مقدار با توجه به شرایط فردی می تواند بسیار متفاوت باشد.

تجارت جفت ارز خاص

گاهی اوقات می‌شنوم که معامله‌گران می‌گویند که آنها فقط یک یا دو جفت ارز مانند EUR/USD و GBP/USD را معامله می‌کنند که تمایل خاصی دارند. درست است که هر جفت ارز گرایش‌های خاص خود را دارد، و همچنین درست است که بسته به محدودیت‌های منطقه زمانی، ترجیح دادن به معامله ارزهای خاصی که در آن زمان فعال‌ترین هستند، منطقی است. با این حال، احمقانه است که خود را محدود کنید. به عنوان مثال چند سال پیش یک حرکت چند ماهه فوق العاده قوی در جفت USD/JPY وجود داشت. با آرزوی آن جفت پول درآوردن آسان بود، پس چرا خودتان را محدود کنید؟ اگر جفت های مورد علاقه شما به سختی حرکت می کنند، آیا می خواهید فقط کنار هم بنشینید؟

نتیجه

معمولاً محدود کردن بیش از حد خود در تجارت فارکس، معکوس است. معامله گران معمولاً با انطباق با شرایط بازار به موفقیت بیشتری نسبت به دنبال کردن اهداف ثابت دست می یابند، اگرچه همانطور که دیدیم استثنائاتی وجود دارد. مبتدیان ممکن است نیاز داشته باشند که خود را بیشتر محدود کنند، زیرا متوجه می شوند که برای مدیریت مناسب انعطاف پذیری آنقدر بی تجربه هستند. یک پاسخ خوب برای اکثر معامله گران این است که با دقت شروع کنند و به تدریج انعطاف پذیرتر شوند.

مطالب توسط Dailyforex

معاملات خود را با روبات ها و ابزارهای ما به صورت خودکار انجام دهید

اسکالپر ICE CUBE MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/77108
اسکالپر ICE CUBE MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/77697

EA بلند مدت MT4 https://www.mql5.com/fa/market/product/92865
EA بلند مدت Mt5 https://www.mql5.com/fa/market/product/92877

سودمند ⚒

EasyTradePad MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72256
EasyTradePad MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72454

مدیر ریسک MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72214
مدیر ریسک MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72414

شاخص ها 📈

نشانگر 3 در 1 iPump MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72257
نشانگر 3 در 1 iPump MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72442

ذخیره انرژی MT4- https://www.mql5.com/fa/market/product/72392
ذخیره انرژی MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72410

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.