آیا بالاخره ترک ها در بازار ظاهر می شوند؟

[ad_1] سومین بار جذابیتی است که به نظر می رسد، زیرا احساسات ریسک سرانجام در معاملات دیروز ایالات متحده کاهش یافت. ما سه روز از داده های ایالات متحده داریم و در حالی که اهمیت رویدادها ممکن است به آرامی کاهش یابد، واکنش در بازارها کاملا برعکس بود. در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سهام ایالات

کد خبر : 321159
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
آیا بالاخره ترک ها در بازار ظاهر می شوند؟

[ad_1]

سومین بار جذابیتی است که به نظر می رسد، زیرا احساسات ریسک سرانجام در معاملات دیروز ایالات متحده کاهش یافت. ما سه روز از داده های ایالات متحده داریم و در حالی که اهمیت رویدادها ممکن است به آرامی کاهش یابد، واکنش در بازارها کاملا برعکس بود. در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سهام ایالات متحده قبل از جبران این زیان‌ها، کاهش یافت. به نظر می رسید این یک قسمت تکراری دیروز بود قبل از اینکه همه چیز در ساعت و نیم آخر به جهنم برود.

آیا بالاخره شکاف‌ها ظاهر می‌شوند و آیا این چیزی است که روحیه کلی ریسک را از بین می‌برد؟ برای تایید آن باید تا پایان امروز ببینیم. اما پس از عقب نشینی دیروز، معاملات آتی S&P 500 در حال حاضر 18 واحد دیگر یا 0.4 درصد کاهش یافته است.

به نوبه خود، دلار تقویت شده و است سرانجام با توجه به اینکه بازدهی خزانه داری 10 ساله به بالاترین رقم دسامبر در حدود 3.90% نزدیک می شود، به دنبال مقابله با سطوح فنی کلیدی با USD/JPY به ویژه در نزدیک شدن به 135.00 هستیم (در صورت ورود به جلسه، جزئیات بیشتری را توضیح خواهم داد). دلار آمریکا امروز در بحبوحه ریسک ملایم‌تر در بازارها قبل از معاملات اروپایی، شاهد افزایش رشد است.

من پس از داده های CPI ایالات متحده اشاره کردم که این دوره پیچیده ای در بازارها است، اما در کوتاه مدت، “تجارت 6٪” فرضی ممکن است برنده شود. به نظر می رسد که این مورد است و من می خواهم در مورد آن فکر کنم، چه کسی در بازارها از فشار دادن وقتی می تواند با آن خلاص شود، دوست ندارد؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.