آیا بازگشت سیلوستر استالونه در Guardians of the Galaxy 3 جقیقت دارد؟

[ad_1] طی چند وقت اخیر شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که به بازگشت سیلوستر استالونه در Guardians of the Galaxy 3 اشاره دارد. جیمز گان (James Gunn) یک فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی بوده که با ساخت Guardians of the Galaxy توانست به شهرت برسد. پس از اضافه شدن به تیم تولید دنباله، به سراغ

کد خبر : 129416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
آیا بازگشت سیلوستر استالونه در Guardians of the Galaxy 3 جقیقت دارد؟

[ad_1]

طی چند وقت اخیر شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که به بازگشت سیلوستر استالونه در Guardians of the Galaxy 3 اشاره دارد.

جیمز گان (James Gunn) یک فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی بوده که با ساخت Guardians of the Galaxy توانست به شهرت برسد. پس از اضافه شدن به تیم تولید دنباله، به سراغ دو بازیگر مشهور رفت و سعی کرد آن‌ها را برای نقش‌آفرینی در Guardians of the Galaxy Vol. 2 متقاعد کند: کرت راسل (Kurt Russell) و سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone). او به خواسته خود رسید و نقش‌های ایگو و استاکار اوگورد روی دوش آن‌ها قرار گرفت. راسل حضور پررنگی در داستان دارد اما حضور استالونه بسیار کوتاه است.

اگرچه استاکار اوگورد حضور کوتاهی در Guardians of the Galaxy Vol. 2 دارد، داستان به گونه‌ای نوشته شد تا امکان بازگشتش در قسمت بعدی یا دیگر آثار Marvel Cinematic Universe وجود داشته باشد. در صورتی که حافظه‌تان یاری نمی‌کند، در یکی از صحنه‌های پس از تیتراژ پایانی قسمت دوم استاکار اوگورد را می‌بینیم که مشغول ایجاد یک تیم با کمک چارلی-27 با نقش‌آفرینی وینگ ریمز (Ving Rhames)، آلتا اوگورد با نقش‌آفرینی میشل یئو (Michelle Yeoh)، مارتینکس با نقش‌آفرینی مایکل روزنبام (Michael Rosenbaum) و مینفریم با نقش‌آفرینی مایلی سایرس (Miley Cyrus) است. اگرچه منابع رسمی هرگز به بازگشت شخصیت‌های مزبور اشاره نکردند، یکی از منابع غیررسمی چندی پیش مدعی شد حضور سیلوستر استالونه در قسمت سوم قطعی است.

حالا می‌توان گفت شایعه حقیقت داشته و سیلوستر استالونه در Guardians of the Galaxy 3 قطعی است. بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی چندی پیش پستی را در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. او در بخشی از ویدیو تایید می‌کند سر صحنه فیلمبرداری سومین اقتباس سینمایی محافظان کهکشان حضور دارد. استالونه همچنین در ویدیو یکی از تکنولوژی‌های مورد استفاده در ساخت فیلم را نشان می‌دهد. برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.