آیا بازارها واقعاً به داده های مشاغل ایالات متحده اهمیت می دهند؟

[ad_1] نقاط گفتگوی چت تحلیلگر: بازارهای سهام ایالات متحده در ماه اکتبر و 4 سه ماهه 22 با شرایط فوق العاده قوی شروع می شوند، در حالی که دلار آمریکا به طور قابل توجهی کاهش یافته است. پس از گزارش اوت US JOLTs، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو در ماه‌های آتی آنچنان که انتظار

کد خبر : 263284
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
آیا بازارها واقعاً به داده های مشاغل ایالات متحده اهمیت می دهند؟

[ad_1]

نقاط گفتگوی چت تحلیلگر:

  • بازارهای سهام ایالات متحده در ماه اکتبر و 4 سه ماهه 22 با شرایط فوق العاده قوی شروع می شوند، در حالی که دلار آمریکا به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
  • پس از گزارش اوت US JOLTs، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو در ماه‌های آتی آنچنان که انتظار می‌رفت، نرخ بهره را افزایش نخواهد داد، افزایش یافت.
  • پوشش زنده گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در سپتامبر در روز جمعه، 7 اکتبر در ساعت 08:15 EDT/12:15 GMT آغاز می شود.

هفته اول اکتبر و 4Q’22، و ریسک اشتها در حال افزایش است. بازارهای سهام ایالات متحده ماه جدید و سه ماهه جدید را در آستانه ثبت صعودهای روزانه 2.5% یا بیشتر برای اولین بار از اکتبر 2008 آغاز می کنند. قیمت کالاها نیز با افزایش قیمت طلا به شدت افزایش یافته است. بیش از +3.5٪ و قیمت نفت خام بیش از +8.5٪ اضافه می شود. در همین حال، دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) بیش از -4 درصد نسبت به بالاترین حد خود در هفته گذشته کاهش یافته است.

بازگشت اشتها به ریسک پس از گزارش غافلگیرکننده اوت US JOLTs در صبح روز سه شنبه رخ می دهد. فرصت های شغلی در ایالات متحده در ماه اوت به شدت کاهش یافت و از 11.17 میلیون در جولای به 10.05 میلیون نفر کاهش یافت. اما این داده‌ها دقیقاً همان چیزی است که فدرال رزرو می‌خواهد ببیند: بازار کار که شتاب خود را از دست می‌دهد به عنوان نشانه‌ای از این که مبارزه آن‌ها در برابر فشارهای تورمی اوج چندین دهه کارآمد است. به نوبه خود، بازارهای نرخ در ماه‌های آتی مسیر نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش می‌دهند.

گزارش JOLTs به‌عنوان یک پیش‌غذا خوب پیش از دوره اصلی اقتصادی این هفته، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در سپتامبر در روز جمعه، عمل می‌کند. با این حال، در ماه‌های اخیر، داده‌های شغلی ایالات متحده نسبت به داده‌های تورم ایالات متحده عقب‌نشینی کرده است، زیرا فدرال رزرو کم و بیش به یک بانک مرکزی تک اختیاری تبدیل شده است.

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در سپتامبر برای بازارهای مالی در آغاز ماه اکتبر چه معنایی دارد؟ استراتژیست های ارشد جیمز استنلی و کریستوفر وکیو، CFA در گفتگوی تحلیلی DailyFX روز سه شنبه بحث می کنند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته جیمز استنلی و کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست های ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.