آیا این لحظه محاسبه طلاست؟

[ad_1] طلا، XAU/USD – اقدام قیمت: طلاتجمع ‘s نشانه هایی از خستگی را نشان می دهد. اظهارات نادرست مقامات فدرال رزرو منجر به ارزیابی مجدد کاهش نرخ بهره در سال جاری می شود. چشم انداز و سطوح کلیدی برای تماشا در XAU چیست؟دلار آمریکا? پیشنهاد مانیش جرادی نحوه معامله طلا پیشرفت آشکار در مذاکرات سقف

کد خبر : 360132
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
آیا این لحظه محاسبه طلاست؟

[ad_1]

طلا، XAU/USD – اقدام قیمت:

  • طلاتجمع ‘s نشانه هایی از خستگی را نشان می دهد.
  • اظهارات نادرست مقامات فدرال رزرو منجر به ارزیابی مجدد کاهش نرخ بهره در سال جاری می شود.
  • چشم انداز و سطوح کلیدی برای تماشا در XAU چیست؟دلار آمریکا?

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله طلا

پیشرفت آشکار در مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و اظهارنظرهای جنگ طلبانه فدرال رزرو ایالات متحده، بخشی از گرمای افزایش قیمت طلا را کاهش داده است. اکنون تمرکز روی سطوح حمایتی کلیدی قرار گرفته است – شکستی که کمتر از آن، شانس رالی طلا را در حال حاضر به اوج خود رسانده است.

XAU/USD در هفته های اخیر در میان ترس از نکول بدهی احتمالی ایالات متحده و امید به پایان چرخه پیاده روی فدرال رزرو بالا بوده است. اما به نظر می رسد که این رانندگان در حال تغییر هستند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با قانونگذاران ارشد جمهوری خواه در کاخ سفید در روز سه شنبه گفت: مطمئن هستم که ما به پیشرفت در جهت اجتناب از نکول و ایفای مسئولیت آمریکا به عنوان یک رهبر در صحنه جهانی ادامه خواهیم داد. .

نمودار روزانه XAU/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

بازدهی خزانه داری ایالات متحده در روزهای اخیر به دنبال اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو افزایش یافته است – توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت که در صورت نیاز برای کاهش تورم، با افزایش بیشتر نرخ ها “آرامش” دارد. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، گفت که بانک مرکزی ایالات متحده هنوز در نقطه ای نیست که بتواند نرخ بهره را ثابت نگه دارد. این به دنبال اظهارات جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک در هفته گذشته مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو انجام شد.

نمودار ماهانه XAU/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

فدرال رزرو در اوایل این ماه نرخ بهره را همانطور که انتظار می رفت 25 واحد در ثانیه افزایش داد، اما نشان داد که چرخه صعود متوقف شده است. در حال حاضر بازارها با احتمال 18 درصدی برای افزایش 25 واحدی دیگر نرخ بهره در نشست ژوئن قیمت گذاری می کنند. بر اساس ابزار FedWatch CME، احتمال کاهش 75 واحدی نرخ تا پایان سال از 42 درصد یک هفته قبل به 35 درصد کاهش یافته است.

نمودار هفتگی XAU/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

در نمودارهای فنی، حرکت در نمودارهای بازه زمانی بالاتر در ماه‌های اخیر یک نگرانی بوده است. به روز رسانی قبلی در 28 مارس، 16 آوریل، 24 آوریل و آخرین به روز رسانی 10 می را ببینید. با این حال، تایید قیمت وجود ندارد، یعنی طلا هیچ حمایت کلیدی را حتی در نمودارهای روزانه نشکسته است. به عنوان مثال، XAU/USD در پایین ترین سطح اواسط آوریل 1970 و میانگین متحرک دوره 200 در نمودارهای 240 دقیقه ای، بالاتر از سطح حمایت حیاتی قرار دارد.

نمودار 240 دقیقه ای XAU/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه.

با این حال، افت روز سه‌شنبه به زیر میانگین متحرک نشانه‌ای از شروع ترک‌ها است. این توسط نمودار 240 دقیقه‌ای شمعدانی با کد رنگی (براساس شاخص‌های روند/تحرک) تأیید می‌شود – برای اولین بار از ماه مارس، شمع‌های قرمز شروع به ظاهر شدن کرده‌اند، یعنی ممکن است یک فاز نزولی در راه باشد. علاوه بر این، در در نمودارهای روزانه، XAU/USD وارد فاز تثبیت شده است – توجه داشته باشید که اوایل ماه می در سال 2072 بخشی از تثبیت بود و نه شروع یک مرحله جدید بالاتر (که اقدام بعدی قیمت آن را تأیید کرد).

نمودار روزانه XAU/USD

image5.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه

اگر بخواهیم منصف باشیم، تا زمانی که حمایت سال 1970 از بین نرود، مسیر کمترین مقاومت در بهترین حالت ممکن است منحرف شود. با این حال، هر شکست به زیر سال 1970 می تواند خطرات نزولی را نسبت به سال 1925 در معرض خطر قرار دهد.

توجه: در نمودارهای کد رنگی بالا، شمع های آبی یک فاز صعودی را نشان می دهند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.