آیا اغلب با یکی از این 5 اشتباه مواجه می شوید؟ – سایر – 25 فوریه 2023

[ad_1] خطای غیرعمدی خطای است که ربطی به استراتژی معاملاتی اتخاذ شده یا روش های تحلیل معامله گر ندارد. مثال معمولی از خطای ناخواسته زمانی است که یک معامله گر به طور تصادفی دکمه “فروش” را به جای دکمه “خرید” در هنگام خرید فشار می دهد. اگرچه چنین اشتباهاتی در ابتدا می تواند بی اهمیت

کد خبر : 324983
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
آیا اغلب با یکی از این 5 اشتباه مواجه می شوید؟  – سایر – 25 فوریه 2023

[ad_1]

خطای غیرعمدی خطای است که ربطی به استراتژی معاملاتی اتخاذ شده یا روش های تحلیل معامله گر ندارد. مثال معمولی از خطای ناخواسته زمانی است که یک معامله گر به طور تصادفی دکمه “فروش” را به جای دکمه “خرید” در هنگام خرید فشار می دهد. اگرچه چنین اشتباهاتی در ابتدا می تواند بی اهمیت و بی اهمیت به نظر برسد، اما می تواند باعث شود معامله گران فعال بخش قابل توجهی از ارزش حساب خود را از دست بدهند.

چند نمونه دیگر از این نوع اشتباهات در زیر آورده شده است:

1 • سطح ورودی/خروجی اشتباه تایپ شده است – احتمالا یکی از محبوب ترین آنها. اکثر پلتفرم‌های معاملاتی حداقل تا حدی از معامله‌گران در برابر چنین خطاهایی محافظت می‌کنند، اما حتی زمانی که رقم دهم و صدم را در یک مظنه اشتباه قرار می‌دهید، محافظت از آنها نیز با شکست مواجه می‌شود. به عنوان مثال، تعیین حد ضرر برای معامله طولانی EUR/USD به 1.3230 به جای 1.3320 می تواند منجر به 90 امتیاز اضافی از دست دادن غیرمنتظره شود.

2 • تنظیم اندازه اشتباه صدا برای مشاور متخصص – یک خطای نادر برای اکثر معامله گران، اما هنوز هم برای بهترین ما اتفاق می افتد. به عنوان مثال، یک معامله گر می خواست معامله ای را در CFD مس انجام دهد اما فراموش کرد که ارقام حجم را به جای “2” (معمولی برای فارکس) در مشاور متخصص به “1” تغییر دهد. اتفاق بعدی این است که معاملات EA به دلیل حجم نادرست رد شد (0.35 به جای 0.3). آن معامله گر به دلیل آن شکست سود بسیار خوبی را از دست داد.

3 • تجارت جفت ارز اشتباه – خیلی احمقانه به نظر می رسد، و بسیار احمقانه است، اما هنوز هم اتفاق می افتد. کلیک کردن بر روی New Order در نمودار اشتباه یا انتخاب یک جفت ارز اشتباه در پنجره Market Watch به نتایج غیرمنتظره ای منجر می شود. البته، اشتباه گرفتن قیمت‌های USD/JPY و EUR/USD بسیار دشوار است، اما وارد کردن موقعیت به EUR/AUD به جای EUR/CAD بسیار آسان است.

4 • تنظیم تاریخ انقضا نامعتبر – فعال ماندن یک سفارش معلق برای ماه‌ها یا برعکس، انقضای آن خیلی زود می‌تواند به همان اندازه برای سود شما بد باشد. به عنوان مثال، شما می خواهید سفارش در چهارشنبه این هفته منقضی شود و به طور تصادفی انقضا را روی 2022-09-20 تنظیم کنید. سپس قیمت از نقطه ورود شما دور می شود و شما آن سفارش را فراموش می کنید و فکر می کنید که منقضی شده است. سپس یک ماه بعد، ممکن است یک ورودی غافلگیر کننده دریافت کنید در حالی که اصلاً آن را نمی خواهید.

5• معامله در یک حساب اشتباه – اشتباهی که در صورت معامله در چندین حساب یا استفاده از چندین پلتفرم معاملاتی ممکن است رخ دهد. یکی از انواع این نوع خطاها زمانی است که شما به طور تصادفی یک معامله دمو را به جای معامله زنده باز می کنید یا برعکس. از دست دادن یک تجارت سودآور یا انجام یک معامله آزمایشی دیوانه‌وار که برای یک حساب آزمایشی در نظر گرفته شده بود، به ندرت چیز خوبی است.

اساساً تنها راه جلوگیری یا حداقل به حداقل رساندن تأثیر چنین خطاهایی استفاده از چک لیست است. هر معامله گر باید چک لیستی ایجاد کند که تمام روال های لازم برای باز کردن موفقیت آمیز یک موقعیت معاملاتی را مطابق با استراتژی خود فهرست کند. چک لیست ها برای نجات جان انسان ها شناخته شده اند، اما در فارکس می توانند به شما در صرفه جویی در پول کمک کنند.

تخمین زده می شود که هر سال حدود 2 تا 3 درصد از موجودی متوسط ​​معامله گران به دلیل اشتباهات تصادفی از بین می رود (از جمله مواردی که این اشتباهات مانع از شروع معاملات می شود). در بیشتر موارد، این می تواند با استفاده از یک چک لیست ورود به تجارت کاملاً تعریف شده کاهش یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.