آژانس های مجری قانون جهانی بازار انحصاری بازار تاریک نت را از بین می برند، 288 نفر را دستگیر می کنند و 53.4 میلیون دلار را توقیف می کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 2 مه 2023، یوروپل اعلام کرد که یک تلاش مشترک بین آژانس های مجری قانون از ایالات متحده، اروپا، بریتانیا و برزیل به دستگیری 288 نفر، همراه با مصادره 850 کیلوگرم مواد مخدر غیرقانونی، 117 سلاح گرم و 53.4 میلیون دلار پول نقد منجر شد. و ارزهای دیجیتال این سرمایه‌گذاری مشترک، به نام

کد خبر : 354889
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
آژانس های مجری قانون جهانی بازار انحصاری بازار تاریک نت را از بین می برند، 288 نفر را دستگیر می کنند و 53.4 میلیون دلار را توقیف می کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 2 مه 2023، یوروپل اعلام کرد که یک تلاش مشترک بین آژانس های مجری قانون از ایالات متحده، اروپا، بریتانیا و برزیل به دستگیری 288 نفر، همراه با مصادره 850 کیلوگرم مواد مخدر غیرقانونی، 117 سلاح گرم و 53.4 میلیون دلار پول نقد منجر شد. و ارزهای دیجیتال این سرمایه‌گذاری مشترک، به نام «عملیات اسپکتور»، بازار انحصاری بازار تاریک‌نت (DNM) را با موفقیت از بین برد و زیرساخت‌های آن را در دسامبر 2021 مصادره کرد.

بازار انحصاری از طریق کنسرسیومی از مقامات مجری قانون جهانی از بین رفت

وزارت دادگستری ایالات متحده و یوروپل فاش کردند که مقامات از سراسر جهان برای از بین بردن بازار انحصاری DNM همکاری کردند که منجر به دستگیری 288 نفر در طول تحقیقات شد. این بیانیه فاش می کند که مونوپولی در دسامبر 2021 دستگیر شد و منجر به بیش از 100 تحقیق و پیگرد قانونی فدرال در ایالات متحده شد. در ژانویه 2022، یک محقق ناشناس DNM و Tor معروف به “Dark.fail” اشاره کرد که سرورهای مونوپولی توقیف شده است.

“هشدار – سرورهای بازار انحصاری توسط میزبان آنها توقیف شد، به احتمال زیاد اقدام اجرای قانون،” Dark.fail توییت کرد به هنگام. اگر در این پلتفرم تحقیقات بلاک چین/سایبری انجام داده اید، بدانید که تاریخچه تراکنش شما ممکن است در دستان ناشناخته باشد.

سازمان های مجری قانون جهانی بازار انحصاری بازار تاریک نت را از بین می برند، 288 نفر را دستگیر می کنند و 53.4 میلیون دلار را ضبط می کنند.

یوروپل اعلام کرد که مقامات آلمانی DNM را دستگیر کردند و شروع به جمع آوری شواهدی کردند که “به عنوان پایه ای برای صدها تحقیق ملی عمل کرد.” مقامات همچنین تاکید کردند که فروشندگان مونوپولی در سایر DNM های معروف موقعیت های برجسته ای داشتند. مظنونان دستگیر شده به عنوان “اهداف با ارزش بالا” طبقه بندی شدند.

مدیر اجرایی یوروپل، کاترین دی بول، اظهار داشت: «این عملیات پیامی قوی به جنایتکاران در تاریک وب می‌فرستد: مجریان قانون بین‌المللی ابزار و توانایی دارند تا شما را در قبال فعالیت‌های غیرقانونی شما، حتی در تاریک وب، شناسایی کرده و پاسخگو بدانند. ” مقامات تاکید کردند که عملیات اسپکتور موفقیت بیشتری نسبت به دو پیشین خود، عملیات اخلالگر و عملیات شکارچی تاریک به دست آورد.

در آوریل 2022، مجریان قانون آلمان و ایالات متحده برای تعطیل کردن DNM Hydra روسیه با یکدیگر همکاری کردند و 23 میلیون یورو ارزهای دیجیتال را ضبط کردند. علیرغم موفقیت تمام این عملیات ها، DNM ها، بسیار شبیه موجود افسانه ای Hydra، با توانایی آن در بازسازی اعضای بدن خود به تکثیر ادامه می دهند.

در حال حاضر، مشتریان DNM گزینه های زیادی برای انتخاب دارند، از جمله بازار Tor2door، ASAP Market، Abacus Market، Vice City Market، Archetyp Market، Bohemia Market، Incognito Market، Gammagoblin، Psycellium، Flugsvamp 4.0، Mega Darknet Market و Cypher Market. ، بین دیگران.

برچسب ها در این داستان

دستگیری، پول نقد، همکاری، ارزهای دیجیتال، دارک نت، برچیده شده، سلاح گرم، جهانی، مواد مخدر غیرقانونی، اجرای قانون، بازار انحصاری، عملیات

فکر می‌کنید گام بعدی سازمان‌های مجری قانون جهانی در مبارزه با گسترش بازارهای تاریک‌نت چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، txking / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.