آژانس مالیاتی اسپانیا، رمزارز را برای فصل مالیاتی آینده در نظر می گیرد – Taxes Bitcoin News

[ad_1] آژانس مالیاتی اسپانیا، رمزارز را به عنوان بخشی از دستورالعمل‌های جدید خود برای فصل جمع‌آوری مالیات‌های آینده در سال جاری گنجانده است. جدا از تقویت کانال‌های برنامه‌های مالیاتی داوطلبانه، آژانس تحقیقات ارزهای دیجیتال را در پرداخت‌های دیجیتال، از جمله توقیف بالقوه ارزهای دیجیتال مرتبط با بدهی‌های مالیاتی و فعالیت‌های مجرمانه، تقویت خواهد کرد. آژانس

کد خبر : 328628
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
آژانس مالیاتی اسپانیا، رمزارز را برای فصل مالیاتی آینده در نظر می گیرد – Taxes Bitcoin News

[ad_1]

آژانس مالیاتی اسپانیا، رمزارز را به عنوان بخشی از دستورالعمل‌های جدید خود برای فصل جمع‌آوری مالیات‌های آینده در سال جاری گنجانده است. جدا از تقویت کانال‌های برنامه‌های مالیاتی داوطلبانه، آژانس تحقیقات ارزهای دیجیتال را در پرداخت‌های دیجیتال، از جمله توقیف بالقوه ارزهای دیجیتال مرتبط با بدهی‌های مالیاتی و فعالیت‌های مجرمانه، تقویت خواهد کرد.

آژانس مالیاتی اسپانیا نظارت مالیاتی رمزنگاری را تشدید می کند

آژانس مالیاتی اسپانیا در حال آماده سازی استراتژی رمزنگاری خود برای فصل جمع آوری مالیات آتی است. در 27 فوریه، این آژانس دستورالعمل‌های متعددی را برای افزایش جمع‌آوری مالیات‌های مربوط به استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت‌های دیجیتال و همچنین محدود کردن فعالیت‌های مجرمانه ارائه کرد.

در این سند، آژانس اعلام می کند که “امسال، قصد منطقه مجموعه برای ترویج اقدامات برای مکان یابی دارایی های رمزنگاری مشمول توقیف تاکید شده است.” این می تواند به این معنی باشد که بدهکاران مالیاتی ردیابی می شوند و ارز دیجیتال آنها برای اصلاح بدهی هایشان توقیف می شود. با این حال، این سند جزئیات بیشتری در مورد چگونگی هدف آژانس برای انجام این کار یا ابزارهایی که برای این منظور استفاده خواهد کرد ارائه نمی دهد.

به همین ترتیب، این مؤسسه نشان می‌دهد که «یک طرح تحقیقاتی مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه اقتصاد دیجیتال به منظور شناسایی دارایی‌هایی که منشأ آنها ممکن است به فعالیت‌های مجرمانه مرتبط باشد، ایجاد خواهد کرد».

رمزارز در تیررس

این حرکات جدید به منظور تقویت هوشیاری سازمان مالیاتی اسپانیا بر روی دارایی‌های رمزنگاری با هدف افزایش جمع‌آوری انجام می‌شود.

سایر آژانس های مالیاتی در جهان نیز کیف پول های دیجیتال و ارزهای دیجیتال را به عنوان بخش مهمی از فرآیندهای تحقیق و توقیف خود می دانند. به عنوان مثال، سازمان مالیاتی آرژانتین از فوریه 2022، زمانی که سازمان این نوع ساختار را که در آرژانتین بسیار محبوب است، به عنوان بخشی از دارایی های مستعد توقیف گنجاند، توانسته است وجوهی را از کیف پول های دیجیتال مصادره کند.

با این حال، آژانس مالیاتی اسپانیا از لحاظ تاریخی در مورد هدف قرار دادن جمعیت رو به رشد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال چندان موفق نبوده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها توانسته است به 5.3 درصد از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در این کشور در مورد وظیفه پرداخت مالیات بر روی کریپتو در سال 2022 هشدار دهد.

این بدان معناست که آژانس با بیش از 4 میلیون سرمایه گذار ارز دیجیتال در مورد مالیات آنها تماسی نداشته است. به گفته تحلیلگران محلی، برخی از این دارندگان رمزارز حتی نمی دانند که باید این دارایی ها را اعلام کنند.

نظر شما در مورد اقدامات آژانس مالیاتی اسپانیا در مورد جمع آوری مالیات کریپتو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Cromavision / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.