آژانس توسعه منطقه ای جدید دولت کانادا برای استانهای دشت

[ad_1] Prairies Development Economic Canada بهتر به نیازهای مشاغل ، جوامع محلی و مردم آلبرتا ، ساسکاچوان و مانیتوبا پاسخ می دهد. 12 آگوست 2021 – ادمونتون ، آلبرتا – توسعه اقتصادی Prairies کانادا از همان ابتدا ، آژانس های توسعه منطقه ای کانادا نقش مهمی در کمک به مشاغل و جوامع در برابر تأثیرات

کد خبر : 92282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
آژانس توسعه منطقه ای جدید دولت کانادا برای استانهای دشت

[ad_1]

Prairies Development Economic Canada بهتر به نیازهای مشاغل ، جوامع محلی و مردم آلبرتا ، ساسکاچوان و مانیتوبا پاسخ می دهد.

12 آگوست 2021 – ادمونتون ، آلبرتا – توسعه اقتصادی Prairies کانادا

از همان ابتدا ، آژانس های توسعه منطقه ای کانادا نقش مهمی در کمک به مشاغل و جوامع در برابر تأثیرات همه گیری داشته اند. آنها مجموعه ای از برنامه های حمایتی مستقیم را برای کمک به کاهش فشارهای مالی ناشی از COVID-19 ارائه کرده اند و اطمینان حاصل می کنند که مشاغل و کارکنان آنها نه تنها قادر به نجات از بحران نیستند ، بلکه موقعیت آنها برای تقویت ما در دوران بهبودی است.

دولت کانادا طرحی را از طریق بودجه 2021 تنظیم کرده است تا مشاغل را در مسیر رشد بلندمدت قرار دهد و اطمینان حاصل کند که آینده کانادا سالم تر ، عادلانه تر ، سبزتر و مرفه تر خواهد بود. این شامل حمایت از اقتصادهای منطقه ای می شود. با حرکت غربی ها به سمت بهبود اقتصادی خود ، دولت کانادا رویکردی متمرکزتر و با آگاهی محلی دارد و مردم را برای تقویت نوآوری ، رشد مشاغل و انعطاف پذیری در جوامع شهری ، روستایی و بومی در اولویت قرار می دهد.

برای اولین بار در بیش از سه دهه ، دولت کانادا با ایجاد دو آژانس توسعه منطقه ای جدید برای استانهای پریری و بریتیش کلمبیا ، حضور و خدمات توسعه اقتصادی فدرال خود را در غرب کانادا افزایش می دهد. این رویکرد تشخیص می دهد که محرک ها و شرایط اقتصادی در هر یک از دو منطقه متفاوت است و کارآفرینان ، مبتکران ، موسسات و جوامع دارای نیازهای منحصر به فردی هستند که به محل آنها وابسته است.

Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) آژانس توسعه اقتصادی منطقه ای جدید برای مشاغل و جوامع آلبرتا ، ساسکاچوان و مانیتوبا است. این طرح بر اساس میراث 34 ساله تنوع اقتصادی غرب کانادا (WD) با ایفای نقشهای قوی تر به عنوان مشاوران ، رهگذران ، مشاوران ، سرمایه گذاران و همکاران برای دستیابی به نتایج اقتصادی بهتر برای اقتصادهای منطقه در سراسر منطقه چمنزار ، ایجاد خواهد شد.

PrairiesCan همچنین از بودجه برنامه اصلی WD که به معنای افزایش کلی منابع موجود برای سرمایه گذاری های استراتژیک و توسعه اقتصادی جامعه در دشت ها است ، سود خواهد برد. در نتیجه ، PrairiesCan علاوه بر حفظ دفتر مرکزی فعلی در ادمونتون ، و دفاتر در ساسکاتون ، وینیپگ و اتاوا ، و گسترش دفتر ماهواره ای کلگری ، با ایجاد مکان های خدمات جدید در استانهای زیر ، دسترسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد:

  • آلبرتا: لتبریج ، فورت مک موری و گرانده پریری
  • ساسکاچوان: رجینا و شاهزاده آلبرت
  • مانیتوبا: براندون و تامپسون

این مکان ها طی چند ماه راه اندازی می شوند. در صورت کامل شدن ، این حضور روی زمین افزایش یافته دولت فدرال را به مشاغل و جوامعی که آنها خانه خود می نامند نزدیک تر می کند. حمایت از توسعه اقتصادی در جوامع بیشتر به توسعه مشاغل و ایجاد مشاغل خوب که مردم می توانند بر آن تکیه کنند ، کمک می کند.

آژانس جدید همچنین روابط فعلی خود را با مشتریان و شرکای خود از قبیل شبکه خدمات تجاری غربی کانادا حفظ می کند و به ارائه برنامه های جدید بودجه 2021 و همچنین ابتکارات موجود که به توسعه کسب و کارها و حمایت از نوآوری های منطقه ای کمک می کند ، ادامه می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.