آپارتمان فروخته شده برای بیت کوین در پرتغال پس از مقررات جدید اجازه معاملات ملکی در کریپتو – بیت کوین نیوز

[ad_1] آپارتمانی در پرتغال تغییر کرده است و خریدار مستقیماً با ارز رمزنگاری شده در اولین گزارش برای این کشور پرداخت می کند. طبق مقررات جدیدی که اجازه معاملات املاک و مستغلات با ارزهای دیجیتال را می دهد، خانه با 3 بیت کوین بدون تبدیل به یورو خریداری شد. خریدار برای آپارتمان در براگا، پرتغال

کد خبر : 204064
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
آپارتمان فروخته شده برای بیت کوین در پرتغال پس از مقررات جدید اجازه معاملات ملکی در کریپتو – بیت کوین نیوز

[ad_1]

آپارتمانی در پرتغال تغییر کرده است و خریدار مستقیماً با ارز رمزنگاری شده در اولین گزارش برای این کشور پرداخت می کند. طبق مقررات جدیدی که اجازه معاملات املاک و مستغلات با ارزهای دیجیتال را می دهد، خانه با 3 بیت کوین بدون تبدیل به یورو خریداری شد.

خریدار برای آپارتمان در براگا، پرتغال با بیت کوین پرداخت می کند

یک آپارتمان سه اتاقه (دو خوابه) در شهر براگا پرتغال بدون هیچ گونه تبدیل به پول فیات با ارز دیجیتال خریداری شده است. گزارش های رسانه های محلی این معامله را اولین معامله در تاریخ بازار املاک کشور توصیف کرده اند.

مالک جدید 3 بیت کوین (BTC) برای خانه پرداخت کرد که در زمان خرید حدود 110000 یورو ارزش داشت. پورتال خبری کسب و کار ایده آلیستا اعلام کرد، سند مالکیت در روز پنجشنبه گذشته، 5 مه، در منطقه پوووا د ورزیم پورتو منتقل شد.

این خرید با کمک آژانس املاک و مستغلات Zome، شرکت حقوقی Antas da Cunha Ecija و شرکای Crypto Valley سوئیس انجام شد. رئیس اتاق سردفتران پرتغال نیز شرکت کرد.

خرید ملک به طور مستقیم با ارز رمزنگاری شده اکنون در پرتغال به لطف مقررات جدیدی که اخیراً توسط دستور سردفتران، نهادی که فعالیت های اسناد رسمی را همراه با وزارت دادگستری تنظیم می کند، تصویب شده است.

در گذشته، قبل از پرداخت به فروشنده، سکه ها باید به یورو تبدیل می شدند. اکنون، کسب املاک و مستغلات می تواند یک عملیات رمزنگاری 100٪ باشد که در آن پول دیجیتال در ازای حقوق مالکیت مبادله می شود.

برای انجام چنین فروش هایی، برای رعایت قوانین مبارزه با پولشویی، باید رویه های خاصی را دنبال کرد. منبع وجوه فیات – یک حساب بانکی – که دارایی های دیجیتال با آن خریداری شده است، باید قبل از انتقال سکه ها مشخص شود و آدرس عمومی کیف پول رمزنگاری ارائه شود.

اخبار مربوط به معامله دارایی با سرمایه ارز دیجیتال پس از آن منتشر شد که گزارش اخیر بانک اسپانیا فاش کرد که سهم پرتغال در حجم معاملات ارزهای دیجیتال در منطقه یورو از وزن تولید ناخالص داخلی (GDP) در اقتصاد منطقه ارز واحد بیشتر است.

پرتغال با هزینه های زندگی نسبتا مقرون به صرفه و یک رژیم مالیاتی مناسب برای رمزنگاری، به مرکزی برای نوآوری های فناوری، خانه ای برای عشایر دیجیتال و اخیراً برای پناهندگان از بخش کریپتو اوکراین تبدیل شده است. سود حاصل از فروش بیت کوین و موارد مشابه مشمول مالیات بر درآمد در کشور نمی باشد.

برچسب ها در این داستان

آپارتمان، بیت کوین، بیت کوین، رمزنگاری، پرداخت رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، پرداخت ارز دیجیتال، خانه، خانه، پرداخت، پرتغال، پرتغالی، ملک، خرید، املاک و مستغلات، مقررات، مقررات، تنظیم کننده، فروش، مالیات

آیا انتظار دارید سایر کشورهای اروپایی اجازه خرید املاک و مستغلات را از طریق پرداخت مستقیم ارز دیجیتال بدهند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.