آپارتمان‌های ۳۰ ساله تهران چند؟

[ad_1] اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ اگر علاقه به سکونت در تهران را دارید و بودجه کافی برای خرید خانه در مناطق مختلف تهران را در اختیار ندارید بهتر است به سمت خانه‌هایی با سال ساخت بالاتر بروید تا مبلغ‌ کمتری را برای خرید اختصاص بدهید.در این گزارش واحد های ۳۰ ساله سطح تهران را مورد

کد خبر : 452741
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
آپارتمان‌های ۳۰ ساله تهران چند؟

[ad_1]

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ اگر علاقه به سکونت در تهران را دارید و بودجه کافی برای خرید خانه در مناطق مختلف تهران را در اختیار ندارید بهتر است به سمت خانه‌هایی با سال ساخت بالاتر بروید تا مبلغ‌ کمتری را برای خرید اختصاص بدهید.
در این گزارش واحد های ۳۰ ساله سطح تهران را مورد بررسی قرار دادیم تا شما را در این مسیر همراهی کنیم.

واحد آپارتمان ۶۹ متری‌ در محدوده ستارخان با ۲ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت این واحد میگذرد ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده نظام‌آباد با متراژ ۵۹ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که این سازه سنی حدود ۳۰ سال دارد در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان معامله شده است.

اگر به مناطق شمالی تهران علاقه دارید، میتوانید آپارتمانی ۳۰ ساله‌ای را در محله الهیه با متراژ ۲۰۲ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۳۱ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر علاقه به خرید آپارتمانی در محدوده گیشا(شهرک‌غرب) دارید میتوانید واحدی با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را با سنی حدود ۳۰ سال را با قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در شهرک‌اکباتان تهران با متراژ ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که از زمان ساخت این سازه هم ۳۰ سال میگذرد در روز های گذشته معادل ۱۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۳ میلیارد تومان میتوانید واحد آپارتمان ۳۰ ساله دیگری در محدوده امیرآباد با متراژ ۱۴۸ متر و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمان ۱۴۴ متری دیگری در محله شهرک‌غرب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان میتوانید خریداری کنید.(لازم به ذکر است این واحد ۳ خوابه است و ۳۰ سال از ساخت آن میگذرد)

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های ۳۰ ساله تهران چند؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.