آنچه گسترش نظامی در مورد سیستم مالی شکسته ما می گوید؟

[ad_1] در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1136 خم مارتی است: “مشوق ها پیچ خورده اند: نمایشگاه 21212.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. اثرات بیرونی چاپ بی‌بند و بار پول در جنبه‌های منفی طیف بسیار زیاد است. زمانی که دولت توانایی همکاری با بانک‌های مرکزی را دارد تا بدون نیاز به چاپ پول

کد خبر : 149174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
آنچه گسترش نظامی در مورد سیستم مالی شکسته ما می گوید؟

[ad_1]

در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1136 خم مارتی است: “مشوق ها پیچ خورده اند: نمایشگاه 21212.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

اثرات بیرونی چاپ بی‌بند و بار پول در جنبه‌های منفی طیف بسیار زیاد است. زمانی که دولت توانایی همکاری با بانک‌های مرکزی را دارد تا بدون نیاز به چاپ پول برای تأمین مالی یک فعالیت اقدام کند، کسانی که کنترل مدیریت آن فعالیت را در دست دارند، تشویق می‌شوند که برای توجیه بودجه‌هایشان که توسط چاپگر پول تأمین می‌شود، به شدت اسراف کنند. هیچ نمونه ای بزرگتر از ارتش ایالات متحده وجود ندارد که در حال حاضر بودجه سالانه 768.2 میلیارد دلار برای سال 2022 دارد.

هر سال، عروسک‌های خیمه شب بازی در واشنگتن دی سی درباره افزایش یا عدم افزایش بودجه نظامی بحث می‌کنند. به ناچار، در دراز مدت، بودجه به سطوح ناپسند افزایش یافته است. چرا این اتفاق می افتد؟ چگونه این اتفاق می افتد؟ و بودجه در حال افزایش با مشوق های مسئولین ارتش چه می کند؟

کسانی از پنتاگون که به تپه حمله کردند تا توضیح دهند که در هر سال چقدر به عروسک‌ها نیاز دارند، به شما خواهند گفت که «چرا» این است که تهدیدهای خارجی همیشه در حال رشدی است که آمریکا باید از خود در برابر آن دفاع کند و آنها به آن نیاز خواهند داشت. پول بیشتری برای محافظت در برابر آنها. در واقع، همانطور که دوست ما GodSaysHodl در بالا توضیح می دهد، “چرا این اتفاق می افتد” احتمالاً بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که نهادهای بوروکراتیک دوست دارند پولی برای خرج کردن داشته باشند و فقط در صورتی پول بیشتری دریافت می کنند که به نظر به آن نیاز داشته باشند.

بودجه بزرگتر دقیقاً چگونه توجیه می شود؟ دوباره به دوستمان GodSaysHodl مراجعه می کنیم که از طریق خاطراتی از دوران حضورش در نیروی هوایی، که شامل دمیدن پول بر روی کالاهای غیر ضروری در پایان سال بود، به ما نگاهی به پشت پرده می اندازد تا به نظر برسد که ارتش خرج کرده است. بودجه کامل خود را و بنابراین زمانی که برنج برای مذاکره در تپه برای بودجه سال بعد وارد شد توجیه شد. این یک تهدید خارجی و نیاز به دفاع در برابر آن نیست که این بودجه را بالاتر می برد، بلکه انسان های حریص هستند که در یک سیستم انگیزشی منحرف کار می کنند که اتلاف را بر امنیت ترجیح می دهد. و می توان استدلال کرد که این سیستم انگیزشی منحرف منجر به چیزهایی بدتر از اتلاف می شود. آیا مخالفت بی مورد در صحنه جهانی منجر به هزینه های بیشتر و بودجه بیشتر می شود؟ من فکر می کنم که مطمئناً می توان چنین چیزی را مطرح کرد.

چه راهی بهتر از بیرون رفتن و دشمنی با جهان، پرداخت بیش از حد به پیمانکاران دفاعی، و سپس بازگشت به خانه و ادعای این که افرادی که شما را عصبانی کرده اید، اکنون تهدیدهایی هستند که برای «دفاع» از آنها به پول بیشتری نیاز دارید؟ شما می دانید چه می گویند؛ جایی که دود هست، آتش هم هست

من به‌عنوان یک آمریکایی، به‌طور مداوم از افزایش این بودجه‌ها ناامید می‌شوم که کیفیت خدمات ارائه شده در طول زندگی من در یک روند نزولی ثابت بوده است. می توان استدلال کرد که مداخله خارجی غیرضروری مداوم ارتش ایالات متحده منجر به بدتر شدن زندگی من شده است. بمباران افراد تصادفی در خاورمیانه فقط خشم شدید آن افراد را برمی انگیزد، که احتمال حمله آنها به ایالات متحده را افزایش می دهد. به خطر انداختن سلامت جسمانی شهروندان این فقط یک اثر بالقوه مرتبه دوم است.

یک راه خوب برای کمک به توجیه بودجه بالاتر در هر سال، داشتن سرعت بالایی از تجهیزات درجه نظامی است که در شاخه های مختلف ارتش جریان دارد. تجهیزاتی که چند سال از عمر آنها می گذرد با تجهیزات کاملاً جدید جایگزین می شوند و آن تجهیزات نه چندان جدید از طریق فرآیند نظامی سازی نیروهای پلیس داخلی “بازیافت” می شوند. نیروهای پلیس، که اکنون شبیه نیروهای اشغالگر به نظر می رسند، تمایل دارند این تصویر را به دل بگیرند و مانند آن عمل کنند. احساس قدرت برای پایمال کردن آزادی‌های مدنی آمریکایی‌هایی که در جوامعی زندگی می‌کنند که قرار است آنها را اداره کنند. این را حملات «بدون ضربه»، مصادره دارایی های مدنی در مرزها، و استفاده از نیروی ارعاب آور در جریان اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز نشان می دهد. در طول زندگی من به نظر می رسد که اصطلاح “بی گناه تا زمانی که جرمش ثابت شود” کاملاً وارونه شده است، و من کمترین تعجب نخواهم داشت اگر اثرات کاهش هزینه های بیش از حد توسط ارتش که توسط چاپ بی بند و بار در فدرال رزرو امکان پذیر شده است، نقش داشته باشد. بخشی در این

اگر توانایی بوروکرات ها برای دسترسی به چاپخانه پول وجود نداشت، انگیزه ها چگونه تغییر می کرد؟ آیا مسئولین ارتش دو بار در مورد مداخله خارجی فکر می کنند زیرا هزینه شکست به طور قابل توجهی افزایش می یابد؟ آیا تمرکز بیشتری بر تقویت دفاعیات خود در داخل کشور و تلاش برای ایجاد صلح در خارج از کشور برای جلوگیری از هرگونه درگیری فیزیکی بالقوه است؟ من فکر می‌کنم می‌توان دلیل محکمی داشت که بله، اینها نتایج محتمل هستند. یک استاندارد بیت کوین مشوق تخصیص سرمایه کارآمد، همکاری اقتصادی و تجارت آزاد بیشتر است – که از لحاظ تاریخی منجر به نتایج صلح آمیز تری شده است.

پول را درست کن، دنیا را درست کن.

من امیدوارم که این قطعه اینطور به نظر نرسد که من به کسانی که جان خود را برای دفاع واقعی از آرمان هایی که آمریکا بر اساس آن بنا شده است به خطر می اندازند، احترام نمی گذارم. من صرفاً سعی می کنم انگیزه های سطح بالایی را برجسته کنم که احتمال نتایج منفی را برای همه درگیرها افزایش می دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.