آنچه که محرک فقدان چین برای مس و دلار استرالیا بیان می کند

[ad_1] چگونه محرک لمسی سبک چین بر قیمت‌های AUD و مس تأثیر می‌گذارد بانک خلق چین به کاهش نرخ‌های وام‌دهی معیار به میزان ناچیز 10 واحد مبنا رأی داد زیرا خروج این کشور از قرنطینه طبق برنامه پیش نرفت. مس به طور گسترده ای به عنوان یک شاخص پیشرو سلامت اقتصادی در نظر گرفته می

کد خبر : 366785
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
آنچه که محرک فقدان چین برای مس و دلار استرالیا بیان می کند

[ad_1]

چگونه محرک لمسی سبک چین بر قیمت‌های AUD و مس تأثیر می‌گذارد

  • بانک خلق چین به کاهش نرخ‌های وام‌دهی معیار به میزان ناچیز 10 واحد مبنا رأی داد زیرا خروج این کشور از قرنطینه طبق برنامه پیش نرفت.
  • مس به طور گسترده ای به عنوان یک شاخص پیشرو سلامت اقتصادی در نظر گرفته می شود زیرا سیگنال های هشدار دهنده دوباره ظاهر می شوند. با توجه به اینکه قیمت ها از 200 DMA عبور می کنند، تلاقی مرگ
  • AUD/USD با متوقف شدن روند بهبود اقتصادی چین، با سرعتی سرسام آور سود خود را تسلیم کرد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ایجاد اعتماد در معاملات

با از دست دادن شتاب بهبود اقتصادی، چین حمایت متوسطی را ارائه می دهد

بانک خلق چین (PBoC) کمتر از یک هفته پس از دریافت اولین کاهش نرخ نرخ وام میان‌مدت در 10 ماه گذشته، تصمیم به کاهش نرخ اولیه وام 1 ساله و 5 ساله گرفت. این اقدامات به عنوان تغییرات ضروری در تلاش برای تحریک مجدد بهبود اقتصادی تلقی می شد، اگرچه به نظر می رسد بسیاری از جمله خود بازارها نسبت به اثربخشی این تعدیل ها شک دارند.

image1.png

منبع: رویترز تهیه شده توسط ریچارد اسنو

بازارها به خوبی به این تصمیم واکنش نشان نداده بودند که به طور کلی به عنوان عدم تایید اثربخشی تغییر سیاست تفسیر می شود. هنگ سنگ، شاخص ترکیبی SSE چین و یوان چین همگی از زمان تصمیم گیری در سه شنبه گذشته بسیار ضعیف تر معامله شده اند. دارایی های چین در معرض خطر به نظر می رسد، به ویژه با توجه به اینکه داده های بنیادی همچنان رو به زوال هستند. نمودار زیر رشد و کاهش شدید صنعت تولید چین – نیروی محرکه اصلی ماشین اقتصادی را نشان می دهد. داده ها به زیر 50 کاهش یافت و نشان داد که بخش تولید چین وارد رکود شده است.

PMI تولید چین (NBS)

image2.png

منبع: رویترز تهیه شده توسط ریچارد اسنو

مفسران و تحلیلگران بازار احتمال کاهش تجمعی 25 واحد پایه در پایان سال را پیش‌بینی می‌کنند، اما بانک همچنین این گزینه را دارد که نسبت ذخیره مورد نیاز را کاهش دهد – به بانک‌ها اجازه می‌دهد آزادی بیشتری نسبت به سرمایه برای استقرار در اقتصاد واقعی در تلاش برای تقویت اعتبار داشته باشند. رشد و هزینه کردن

کالاها تصویری تیره و تار از بازیابی جهانی را ترسیم می کنند

شاخص کالای اس اند پی گلدمن ساکس (GSCI) روند نزولی ثابت کالاها را نشان می دهد، اگرچه حدود نیمی از آن به دلیل کاهش شدید قیمت انرژی است. با این وجود، اجناس در طول رونق اقتصادی تمایل به افزایش قیمت دارند و در دوره‌های سختی اقتصادی کاهش می‌یابند.

S&P GSCI

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

به نظر می رسد مس، یک اندیکاتور پیشرو، پس از عدم تمایل به بسته شدن در بالای منطقه مقاومت در اطراف 8650، به شدت تغییر کرده است. فروش در روز جمعه ادامه یافت، به زیر سطح نوسان مارس 8842 بسته شد و میانگین متحرک 200 روزه را آزمایش کرد. اگر حرکت نزولی ادامه یابد، سطح بعدی حمایت در حدود 8143 ظاهر می شود. شاخص MACD در آستانه دستیابی به یک متقاطع نزولی به نظر می رسد، بنابراین در چند جلسه معاملاتی آینده به آن توجه داشته باشید.

نمودار روزانه مس

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

دلار استرالیا سود قابل توجهی را تسلیم می کند

دلار استرالیا، در کنار دلار نیوزلند، به میزان زیادی از تجارت با چین از طریق مفهومی به نام “مدل هسته-محیط” سود می برد. بنابراین، زمانی که تقاضای چین برای صادرات استرالیا و نیوزلند کاهش می‌یابد، این امر در یک فروش گسترده ظاهر می‌شود.

تقاضای کمتر از سوی چین به این معنی است که اقتصاد استرالیا احتمالاً با سرعت بیشتری سرد می شود و به کاهش تورم و پایان دادن به چرخه افزایش نرخ کمک می کند. این پویایی ها به نفع یک ارز محلی نرم تر است که با حرکتی که تاکنون انجام شده است سازگار است.

AUD/USD زیر SMA 200 معامله شده و بسته شده است و سطح بلندمدت 0.6680 را آزمایش می کند که به راحتی در میانه راه در منطقه وسیع تری ظاهر می شود که بیشترین اقدامات قیمت را در 4 ماه گذشته بین 0.6580 و 0.6780 داشته است. ادامه فشار ناشی از بدتر شدن داده‌های چین یا تصمیم RBA برای توقف مجدد نرخ‌های بهره، می‌تواند ادامه نزولی را با تمرکز روی 0.6580 ایجاد کند. مقاومت همچنان 0.6780 است، اما بسته شدن به زیر 0.6680 این سطح را به عنوان مرتبط ترین سطح مقاومت نشان می دهد.

نمودار روزانه AUD/USD

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.