آنچه سرمایه گذاران می توانند از استراتژی حداکثری بیت کوین بیاموزند

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط Nicholas Otieno، نویسنده مستقل متمرکز بر فین تک و بیت کوین است. من می دانم که بیت کوین مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است. اما علیرغم افزایش شور و شوق، نوسان شدید قیمت همچنان نگران کننده است و بسیاری از سرمایه گذاران کم تجربه را سردرگم

کد خبر : 360643
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
آنچه سرمایه گذاران می توانند از استراتژی حداکثری بیت کوین بیاموزند

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط Nicholas Otieno، نویسنده مستقل متمرکز بر فین تک و بیت کوین است.

من می دانم که بیت کوین مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است. اما علیرغم افزایش شور و شوق، نوسان شدید قیمت همچنان نگران کننده است و بسیاری از سرمایه گذاران کم تجربه را سردرگم می کند.

یک راه کلیدی که به اعتقاد من می تواند به این سرمایه گذاران کمک کند تا مشکلات خود را با نوسانات بیت کوین حل کنند، شروع به پیروی از اصول ماکسیمالیست های بیت کوین است. در زیر، نکات کلیدی خود را از این فلسفه برجسته کرده ام که فکر می کنم می تواند به سرمایه گذاران بیشتری در یافتن مسیر درست کمک کند.

بیت کوین Maxis در آنچه می فهمد سرمایه گذاری می کند

ماکسیمالیست ها گروهی از سرمایه گذاران هستند که معتقدند بیت کوین تنها دارایی دیجیتال مورد نیاز است و تقاضای آن در آینده افزایش خواهد یافت. آنها بر این باورند که همه ارزهای دیجیتال دیگر ارزش انرژی یا وقت کسی را ندارند. به تعبیر من، این گروه شامل نام های مهمی مانند جک دورسی، آدام بک، رابرت کیوساکی، مایکل سیلر و دیگران است.

ماکسی ها فقط روی آنچه می دانند (بیت کوین) در حال حاضر و آینده سرمایه گذاری می کنند. به گفته اکثر ماکسیمالیست ها، سرمایه گذاری در یک دارایی دیجیتال اثبات شده ایمن تر از انجام این کار برای آلت کوین ها است که پول سرمایه گذاران را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. با افزایش اخیر ارزش بیت کوین، بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای سود بردن از این طبقه دارایی هستند بدون اینکه بدانند چگونه کار می کند. در حالی که سرمایه‌گذاران می‌توانند با بیت‌کوین به روش‌های مختلف (مانند تجارت، سهام‌داری، وام‌دهی، استخراج و بازی) بازدهی فیات داشته باشند، maxis ترجیح می‌دهد این دارایی را نگه دارد.

اکثر ماکسیمالیست ها در سفرهای سرمایه گذاری خود موفق هستند زیرا اهداف مالی، ریسک های ذاتی و بازار کلی را درک می کنند. این سرمایه گذاران متضاد همیشه از جمعیت استقبال نمی کنند، بلکه به دنبال فرصت ها در مکان هایی هستند که دیگران ممکن است این کار را نکنند. حمایت آنها از بیت کوین ریشه در درک عمیق ارز دیجیتال و نقش آن در حفظ و رشد ثروت دارد. تایید بیت کوین توسط maxis یادآوری است برای سرمایه گذاران دیگر که خارج از چارچوب فکر کنند. این دارایی مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد که می تواند به تنوع پرتفوی سرمایه گذاران و افزایش ثروت آنها کمک کند.

روی فرآیند تمرکز کنید

مدل سرمایه‌گذاری maxis ساده است: بیت‌کوین را در کیف پول‌های خود نگهداری کنید و بگذارید ارزش آن در طول زمان جمع شود. حداکثر گراها از طریق نظم و انضباط، چارچوب های فکری محکم و پایبندی به فرآیند سرمایه گذاری به این امر دست می یابند. پیروی از فرآیند و منظم ماندن، احتمال هر گونه احساس بالقوه را بر تصمیمات سرمایه گذاری او به حداقل می رساند. ضروری ترین اما سخت ترین ویژگی ماکسیس داشتن نظم و انضباط است. آنها به یک سرمایه گذاری با افق بلندمدت نگاه می کنند که نیاز به صبر دارد اما از تصمیم گیری های عجولانه اجتناب می کند.

حالت ذهنی یک ماکسیمالیست واقعی بیت کوین، تجارت در داخل و خارج از یک سرمایه گذاری نیست. این احتمالاً برای انواع دیگر سرمایه گذاران صادق است. اما برای ماکسی ها، پیروی از فرآیند و داشتن نظم و انضباط به معنای خرید بیت کوین زمانی است که قیمت ها کاهش می یابد. آنها به جای معامله پس از بازدهی سریع، بیت کوین را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند و در نتیجه معتقدند که سودهای کلانی به دست خواهند آورد.

ماکسی معتقد است که نگهداری بیت کوین بهترین راهی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند قدرت خرید خود را به دلیل پذیرش رو به رشد کریپتو توسط کاربران و عرضه سخت‌افزار 21 میلیون بیت‌کوین افزایش دهند.

رویکرد بلند مدت

بسیاری از حداکثرگرایان می گویند که چارچوب زمانی سرمایه گذاری آنها حداقل 10 تا 20 سال است. این رویکرد بلندمدت تنها راهی است که سرمایه گذاران مشتاق می توانند با بیت کوین درآمد قابل توجهی به دست آورند. از این گذشته، بیت کوین هرگز کوتاه مدت نیست. ماکسی ها صرفاً به این دلیل که کل بازار در جهت مخالف عمل می کند، نظر خود را تغییر نمی دهند. با این اعتقاد درون خود است که سرمایه گذاری خود را حفظ می کنند، مهم نیست که چه باشد.

مایکل سایلر، ماکسیمالیست بیت کوین، مالکیت بیت کوین خود را به عنوان «مزرعه خانوادگی» توصیف کرده است – چیزی که یک سرمایه گذار هرگز نباید بفروشد. سال گذشته، بازار کریپتو دچار رکود قابل توجهی شد که ناشی از آشفتگی های ژئوپلیتیکی و اقتصاد کلان بود. سایلور از کسانی که برای فروش بیت کوین خود عجله داشتند ابراز ناامیدی کرد. رویکرد بلندمدت Maxis به سرمایه‌گذاری بیت‌کوین مرا به یاد این جمله می‌اندازد که افرادی که به موفقیت‌های بزرگ دست می‌یابند، کسانی هستند که ذهن خود را به سمت آن معطوف می‌کنند.

تا زمانی که یک سرمایه گذار بتواند بیت کوین را با قیمت های معقول خریداری کند، می تواند در دراز مدت ثروت ایجاد کند. هر چه زودتر در بیت کوین سرمایه گذاری کنید، زمان بیشتری برای کسب بازده خواهید داشت. و هر چه زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، بازدهی بیشتری به دست می آورید. این مفهوم عموماً به عنوان “قدرت ترکیب” شناخته می شود که در مورد بیت کوین کاملاً کار می کند. این یکی از مقدمات اصلی فلسفه سرمایه گذاری maxis است.

ماکسیمالیست های بیت کوین اصول اساسی فوق الذکر را در سفر سرمایه گذاری خود قاطعانه رعایت می کنند. وقتی سرمایه‌گذاران بیت‌کوین این درس‌های سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کنند، تضمین می‌شود که نتایج دائمی خوبی ارائه دهند.

این یک پست مهمان توسط نیکلاس اوتینو است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.