آنها زمین می خورند، اما دوباره بلند می شوند

[ad_1] حجم زیادی از داده‌های اقتصادی روز جمعه، از جمله شاخص‌های PMI بخش خدمات از چندین کشور و ارقام تورم از توکیو، پایتخت ژاپن، هفته قابل توجهی را به پایان می‌رساند و سهام آسیایی در مسیر اولین رشد خود در پنج هفته گذشته قرار دارند. این در حالی است که هفته دیگر بازده اوراق قرضه

کد خبر : 328086
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
آنها زمین می خورند، اما دوباره بلند می شوند

[ad_1]

حجم زیادی از داده‌های اقتصادی روز جمعه، از جمله شاخص‌های PMI بخش خدمات از چندین کشور و ارقام تورم از توکیو، پایتخت ژاپن، هفته قابل توجهی را به پایان می‌رساند و سهام آسیایی در مسیر اولین رشد خود در پنج هفته گذشته قرار دارند.

این در حالی است که هفته دیگر بازده اوراق قرضه آمریکا و انتظارات فدرال رزرو برای نرخ بهره بالاتر و روابط بین ایالات متحده و چین وخیم تر شده است.

شاخص ام‌اس‌سی‌آی آسیای سابق ژاپن در مسیری برای اولین افزایش هفتگی خود در پنج سال اخیر قرار دارد. شاید به این دلیل که طی چهار هفته گذشته نزدیک به 10 درصد سقوط کرده بود، برای یک بازگشت فنی یا کوتاه مدت آماده بود.

افزایش 2 درصدی روز چهارشنبه به دنبال داده‌های خیره‌کننده PMI تولیدی چین در ماه فوریه، تمام این جهش تا کنون را به خود اختصاص داده است، اما انعطاف‌پذیری قابل توجه وال استریت در روز پنجشنبه باید به آن انگیزه بیشتری بدهد.

اگرچه بازدهی دوباره در روز پنجشنبه به دنبال تجدید نظر به سمت بالا در هزینه های نیروی کار ایالات متحده و تورم شگفت آور قوی منطقه یورو افزایش یافت، سه شاخص عمده سهام ایالات متحده در روز پنجشنبه با 0.7 درصد افزایش به 1.0 درصد رسیدند. (گرافیک: تغییرات روزانه S&P 500 – https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/znvnbxnlyvl/SNPDAILY.png)

چه خبر است؟

شاید سهام‌ها شرط می‌بندند که سیاست‌گذاران نرخ‌ها را به همان شدتی که بازارهای نرخ می‌گویند افزایش نمی‌دهند. شاید این یک بازی باشد که افزایش نرخ‌های اسمی صرفاً با تورم و انتظارات تورمی مطابقت دارد، بنابراین سیاست‌گذاری در شرایط واقعی چندان فشرده نیست و رشد نیز متضرر نمی‌شود.

شاید سهام در سال گذشته به حدی سقوط کرده باشد که سرمایه‌گذاران همچنان هر افتی را خریداری می‌کنند، شاید فعالیت‌های کوتاه‌مدت مربوط به گزینه‌ها و معاملات در اطراف سطوح فنی کلیدی – برای مثال میانگین متحرک 200 روزه در S&P 500 – نیز وجود داشته باشد. در بازی

خدمات PMI چین Caixin -

علاوه بر وضعیت مثبت، معامله گران در آسیا امیدوارند که بازخوانی گزارش های شاخص مدیران خرید بخش خدمات فوریه از ژاپن، استرالیا، هند و مهمتر از همه، چین را تشویق کنند.

سرمایه گذاران همچنین نظاره گر دلار خواهند بود که در روز پنجشنبه به دلیل بازدهی بالاتر ایالات متحده افزایش یافت. شاید به طور قابل توجهی، یورو بیشترین سقوط خود را در یک ماه گذشته داشته است – نشانه ای از این که معامله گران فکر نمی کنند بانک مرکزی اروپا قادر نیست یا نخواهد نرخ ها را در مواجهه با تورم چسبنده افزایش دهد؟

در اینجا سه ​​تحول کلیدی وجود دارد که می تواند جهت گیری بیشتری را به بازارها در روز جمعه ارائه دهد:

– خدمات چین PMI (فوریه)

– تورم ژاپن توکیو (فوریه)

– لوگان، بومن، بارکین و دالی از فدرال رزرو قرار است صحبت کنند

(توسط جیمی مک گیور؛ ویرایش توسط جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.