“آنها رسانه بعدی بیان هنری هستند” – مصاحبه با بیت کوین نیوز

[ad_1] شاهزاده ریم الفیصل گفته است که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) رسانه جدیدی برای بیان هنری هستند که به هنرمندان آزادی و توانایی دسترسی به مخاطبان متنوع را می‌دهد. هنر غیر متمرکز به گفته شاهزاده عربستان سعودی، ریم الفیصل، NFT ها تکامل طبیعی هنر هستند که به هنرمندان آزادی دسترسی به نژادها، فرهنگ ها و

کد خبر : 169215
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
“آنها رسانه بعدی بیان هنری هستند” – مصاحبه با بیت کوین نیوز

[ad_1]

شاهزاده ریم الفیصل گفته است که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) رسانه جدیدی برای بیان هنری هستند که به هنرمندان آزادی و توانایی دسترسی به مخاطبان متنوع را می‌دهد.

هنر غیر متمرکز

به گفته شاهزاده عربستان سعودی، ریم الفیصل، NFT ها تکامل طبیعی هنر هستند که به هنرمندان آزادی دسترسی به نژادها، فرهنگ ها و مکان های مختلف را می دهد. الفیصل همچنین تأکید می کند که NFT ها همان کاری را انجام داده اند که امور مالی غیرمتمرکز (defi) برای تأمین مالی انجام داده است – آنها «هنر غیرمتمرکز» دارند.

اظهارات شاهزاده خانم سعودی در مورد پذیرش یا افزایش استفاده هنرمندان از NFT ها به دنبال گزارش های اخیر مبنی بر راه اندازی اولین NFT خود و همچنین اولین نمایشگاه مجازی NFT های عربستان سعودی است. همچنین، قبل از راه اندازی NFTs، الفیصل، عکاس بیش از 30 سال، آثار خود را در بازار NFT، Opensea فروخته بود.

شاهزاده سعودی با اشاره به واکنش به راه اندازی NFT خود، گفت که از اینکه مردم هنوز NFT ها را به عنوان روشی جدید برای نمایش هنر نمی دانند، متعجب است. او گفت:

مردم در مورد آن سروصدا می کنند [NFTs] اما نمی‌فهمم چرا آن‌ها اینقدر شوکه شده‌اند که مردم به سراغ NFT می‌روند، به‌ویژه هنرمندان و به‌ویژه عکاسان. این وسیله بعدی بیان هنری است.

با این حال، علی رغم نقشی که در توانمندسازی هنرمندان دارند، NFT ها مورد هدف منتقدانی قرار گرفته اند که اصرار دارند از این توکن ها برای پولشویی استفاده می شود. به نظر می‌رسد یک اندیشکده امنیتی و دفاعی بریتانیا، مؤسسه Royal United Services (RUSI) زمانی که هشدار داد که NFT‌ها می‌توانند برای تقویت طرح‌های پولشویی مورد استفاده قرار گیرند، این ادعاها را تایید کرد.

با این حال، در اظهارات خود در طی یک مصاحبه اختصاصی با Bitcoin.com News، یک الفیصل ناراضی گفت که همچنان با روندهای در حال تغییر همراه خواهد بود.

الفیصل توضیح داد: «این دنیای بلاک چین، متاورس است و من می‌خواهم آثارم در آن دنیا به نمایش گذاشته شود.

یک تحول مهم در امور مالی

علاوه بر تایید NFTها، شاهزاده خانم الفیصل 56 ساله همچنین به Bitcoin.com News گفت که “همیشه مجذوب بلاک چین بوده است” که به گفته او اکنون بخشی از زندگی روزمره در عربستان سعودی است. او گفت که شرکت فناوری اطلاعات او، دارالسعید، در حال حاضر با بلاک چین سر و کار دارد. علاوه بر بلاک چین، الفیصل گفت که او همچنین مجذوب ارزهای دیجیتال و بیت کوین است که او آن را “شگفت انگیزترین فناوری” نامید.

با عطف به استفاده از ارزهای دیجیتال در عربستان سعودی، الفیصل اذعان می کند که پادشاهی، برخلاف برخی از کشورهای دیگر شورای همکاری خلیج فارس (GCC)، هنوز به طور رسمی این ارزها را تصویب نکرده است. با این حال، او پیش‌بینی می‌کند که دولت عربستان سعودی «احتمالاً ارز دیجیتال را تنظیم خواهد کرد و اجازه استفاده رایگان از آن فناوری را می‌دهد، زیرا نشان داده است که تحول مهمی در امور مالی است».

الفیصل همچنین دلیل دیگری را به اشتراک گذاشت که چرا برخی در عربستان سعودی مطمئن هستند که این پادشاهی که قبلاً گفته بود ارزهای دیجیتال غیرقانونی هستند، در نهایت اجازه استفاده رایگان از رمزارزها را می دهد. او گفت:

“عربستان سعودی همیشه پیشرفته ترین چیزی را که می تواند پیدا کند، اتخاذ کرده است. هر چیز جدیدی را پذیرفته است و از آنجایی که ارزهای دیجیتال هنوز جدید هستند، این انتظار وجود دارد که این ارزها نیز پذیرفته شوند.”

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.