آنت کلارک پس از حرفه ای برجسته در زمینه فیلمسازی زنان و اقیانوس اطلس بازنشستگی خود را از NFB اعلام کرد. برای تکمیل پروژه های در حال اجرا به عنوان تهیه کننده ، در NBB’s Quebec and Atlantic Studio باقی خواهد ماند.

[ad_1] 2 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) اعلام کرد که آنت کلارک به عنوان تهیه کننده اجرایی NBB’s Quebec and Atlantic Studiov کناره گیری می کند. آنت ، تهیه کننده کهنه کار نیوفاندلند ، برای تکمیل پروژه های جاری خود قبل از بازنشستگی از NFB

کد خبر : 102814
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۰۸
آنت کلارک پس از حرفه ای برجسته در زمینه فیلمسازی زنان و اقیانوس اطلس بازنشستگی خود را از NFB اعلام کرد.  برای تکمیل پروژه های در حال اجرا به عنوان تهیه کننده ، در NBB’s Quebec and Atlantic Studio باقی خواهد ماند.

[ad_1]

2 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) اعلام کرد که آنت کلارک به عنوان تهیه کننده اجرایی NBB’s Quebec and Atlantic Studiov کناره گیری می کند.

آنت ، تهیه کننده کهنه کار نیوفاندلند ، برای تکمیل پروژه های جاری خود قبل از بازنشستگی از NFB در پایان مارس 2022 در استودیو باقی می ماند.

جان کریستو ، مدیر تولید و عملیات برنامه NFB انگلیسی ، به عنوان تهیه کننده اجرایی موقت ، از 24 سپتامبر 2021 معرفی شده است.

“با احساسات فراوان از برنامه های آنت کلارک برای بازنشستگی مطلع شدیم. به مدت 27 سال ، آنت خود را با اشتیاق ، سخاوت و انسانیت بزرگ وقف نقش های مختلف خود در NFB کرده است. در طول دوران حرفه ای خود ، چه به عنوان مدیر بازاریابی ، چه تهیه کننده و چه تهیه کننده اجرایی ، او ارزش های NFB را به طرز تحسین برانگیزی در نظر گرفته است و توسط تیم و همکارانش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. من خوشحالم که آنت تا 31 مارس به عنوان تهیه کننده به کار خود ادامه می دهد ، بنابراین ما خوشحال می شویم که او را چند ماه دیگر در کنار خود داشته باشیم! ” جولی روی ، مدیرکل ایجاد و نوآوری در NFB گفت.

آنت برای اولین بار در سال 1987 در سنت جان به NFB پیوست و در 1989 برای کار با استودیو D به مونترال رفت و در آنجا کار تولید خود را نیز آغاز کرد. او بعداً مدیر ملی بازاریابی زنان در انگلستان کانادا نامیده شد ، قبل از ترک NFB در 1997 برای بازگشت به نیوفاندلند ، جایی که Ruby Line Productions را ایجاد کرد. آنت در سال 2003 به NFB بازگشت.

او به عنوان تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی NFB ، قهرمان خستگی ناپذیر فیلم های زنان و قصه گویی عالی از سراسر آتلانتیک کانادا و کبک بوده است.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.