آنتون شکورنکو، بنیانگذار Bitzlato در روسیه دستگیر شد، گزارش – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1] گزارش ها حاکی از آن است که مقامات روسیه دومین یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارز توقیف شده Bitzlato را دستگیر کرده اند. این مرد که اخیراً قول داده بود عملیات سکو را از روسیه بازگرداند، به درخواست اینترپل بازداشت شد و ممکن است با استرداد به فرانسه روبرو شود. یکی دیگر از بنیانگذاران صرافی

کد خبر : 317759
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
آنتون شکورنکو، بنیانگذار Bitzlato در روسیه دستگیر شد، گزارش – تبادلات بیت کوین نیوز

[ad_1]

گزارش ها حاکی از آن است که مقامات روسیه دومین یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارز توقیف شده Bitzlato را دستگیر کرده اند. این مرد که اخیراً قول داده بود عملیات سکو را از روسیه بازگرداند، به درخواست اینترپل بازداشت شد و ممکن است با استرداد به فرانسه روبرو شود.

یکی دیگر از بنیانگذاران صرافی Bitzlato مرتبط با روسیه در مسکو دستگیر شد

کانال تلگرامی روسی Baza گزارش داد که آنتون شکورنکو، یکی از بنیانگذاران صرافی دارایی دیجیتال Bitzlato که اخیراً منحل شده است، در مسکو دستگیر شده است. بر اساس پستی که روز سه‌شنبه منتشر شد، این کارآفرین رمزارز توسط بازرسان فرانسوی تحت تعقیب بود که او را به اخاذی، سرقت داده‌ها و پولشویی مظنون می‌دانند.

Bitzlato که بیشتر در بازار روسی زبان شناخته شده بود، در یک عملیات بین المللی اجرای قانون در ژانویه حذف شد. گفته می شود که پلتفرم معاملاتی سکه بیش از 700 میلیون دلار از وجوه غیرقانونی دریافتی از نهادهای مجرمانه، از جمله بازار تاریک نت Hydra و هرم رمزارز روسیه فینیکو را پردازش کرده است.

صرافی ثبت شده در هنگ کنگ در سال 2017 توسط Shkurenko و شریک او Anatoly Legkodymov پس از راه اندازی سال قبل به عنوان یک ربات تجاری به نام BTC Banker که تراکنش های همتا به همتا را تسهیل می کرد، تأسیس شد.

Legkodymov، یک تبعه روسی ساکن چین، ماه گذشته توسط مقامات آمریکایی در میامی دستگیر شد. گزارش قبلی توسط Baza ادعا می کند که حدود یک سال پیش او سهم خود را در Bitzlato به شریک خود منتقل کرد و از سمت مدیرعاملی خارج شد.

آژانس اتحادیه اروپا برای همکاری اجرای قانون (یوروپل) سه مدیر اجرایی Bitzlato – مدیر عامل فعلی شرکت، مدیر مالی و مدیر بازاریابی – و یک مدیر سیستم را در اسپانیا و قبرس بازداشت کرد. مقامات مجری قانون فرانسه کنترل سرورها و وب سایت آن را به دست گرفتند.

اداره تحقیقات فدرال (FBI) ادعا می کند که درآمد مجرمان از حملات باج افزار، هک، کلاهبرداری و اخاذی از بیتزلاتو عبور می کند. بر اساس داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis، بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، ارز دیجیتالی به ارزش نزدیک به 346 میلیون دلار را برای این پلتفرم انتقال داده است.

این گزارش خاطرنشان کرد که مقامات روسیه هنوز در مورد استرداد آنتون شکورنکو به فرانسه تصمیم گرفته اند. خبر دستگیری وی پس از آن منتشر شد که هفته گذشته او در مصاحبه ای با یک کانال یوتیوب کریپتو گفت که تیم باقی مانده بیتزلاتو قصد دارد کسب و کار خود را به روسیه منتقل کند و عملیات های خود را از جمله برداشت ها را دوباره راه اندازی کند.

برچسب ها در این داستان

آناتولی لگکودیموف، آنتون شکورنکو، دستگیری، بیتزلاتو، بنیانگذار، کریپتو، صرافی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، بازداشت شده، یوروپل، صرافی، فرانسه، فرانسه، اینترپل، پولشویی، عملیات، روسیه، روسی، پلت فرم تجاری، ایالات متحده

آیا انتظار دستگیری های دیگری در پرونده بیتزلاتو دارید و فکر می کنید روسیه هم بنیانگذار خود را به فرانسه تحویل خواهد داد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.