“آموزش قدرت است” – جک دورسی و جی زی یک آکادمی بیت کوین را در بروکلین راه اندازی کردند – بیت کوین نیوز

[ad_1] موسس شرکت فناوری مالی Block Inc.، جک دورسی اعلام کرد که با راه‌اندازی یک آکادمی بیت‌کوین در بروکلین با خواننده رپ Jay-Z همکاری می‌کند. هدف آکادمی بیت کوین توانمندسازی و ارائه آموزش به منطقه است. وب سایت پروژه جزئیات بیشتری را ارائه می دهد که ساکنان مارسی هاوس واقع در بروکلین، نیویورک واجد شرایط

کد خبر : 214736
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
“آموزش قدرت است” – جک دورسی و جی زی یک آکادمی بیت کوین را در بروکلین راه اندازی کردند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

موسس شرکت فناوری مالی Block Inc.، جک دورسی اعلام کرد که با راه‌اندازی یک آکادمی بیت‌کوین در بروکلین با خواننده رپ Jay-Z همکاری می‌کند. هدف آکادمی بیت کوین توانمندسازی و ارائه آموزش به منطقه است. وب سایت پروژه جزئیات بیشتری را ارائه می دهد که ساکنان مارسی هاوس واقع در بروکلین، نیویورک واجد شرایط دوره های رایگان و مزایای دیگر مانند طرح های داده اینترنتی خواهند بود.

ساکنان خانه مارسی به حضور در آکادمی بیت کوین خوش آمدید – “در دسترس قرار دادن ابزارهای قدرتمند”

جک دورسی، مدیرعامل سابق و یکی از بنیانگذاران توییتر و بنیانگذار Block Inc.، روز پنجشنبه اعلام کرد که با هنرمند محبوب رپ Jay-Z (شان کارتر) به منظور راه اندازی یک آکادمی بیت کوین شریک شده است.

“آقای. [Shawn Carter] و من به آکادمی بیت کوین کمک مالی می کنم، برنامه ای برای ساکنان خانه های مارسی در بروکلین نیویورک که جی در آن بزرگ شده است. توییت کرد. بنیانگذار بلاک همچنین توضیح داد که این پروژه توسط پلاگین بلاک چین کریپتو (ناجا جی رابرتز) و میلیاردر بلک بیت کوین (لامار ویلسون) نیز تقویت شده است.

رپر آمریکایی جی زی (شان کارتر) در سمت چپ و بنیانگذار بلاک جک دورسی در سمت راست تصویر شده اند. جی زی و جک دورسی قبلاً با هم همکاری داشته اند زیرا دورسی سهام بزرگی در Tidal دارد. پلتفرم پخش موسیقی که توسط Jay-Z اداره می شود.

Marcy House یا Marcy Projects یک مجتمع مسکونی عمومی است که در بروکلین، نیویورک واقع شده است. جی زی زمانی که کودک بود در خیابان مارسی زندگی می کرد و در دبیرستان الی ویتنی تحصیل می کرد. دورسی در تاپیک توییتری خود ادامه داد: «بیت کوین در حال تبدیل شدن به ابزاری حیاتی برای بسیاری در آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی است. ما معتقدیم که همین پتانسیل در جوامع در ایالات متحده وجود دارد هدف ما این است که ثابت کنیم که ابزارهای قدرتمند در دسترس مردم را قادر می سازد تا استقلال بیشتری ایجاد کنند. مدیر اجرایی بلوک افزود:

آموزش جایی است که ما شروع می کنیم. این فقط در مورد بیت کوین نیست، بلکه در مورد تفکر بلندمدت، اقتصاد محلی و اعتماد به نفس است. دوره ها برای همه ساکنان مارسی، از جمله کودکان، رایگان است. و برای آسان‌تر کردن آن، دستگاه‌ها و طرح‌های داده را برای همه کسانی که به آن نیاز دارند ارائه می‌کنیم.

جی زی می‌گوید: «امیدواریم آکادمی بیت‌کوین در بروکلین اولین آکادمی از بسیاری از افراد باشد»

وب‌سایت آکادمی بیت‌کوین خاطرنشان می‌کند که «آموزش قدرت است» و کلاس‌ها از 22 ژوئن تا 7 سپتامبر به صورت آنلاین یا حضوری برگزار می‌شوند. جزئیات وب‌سایت «همه ساکنان مارسی خوش آمدید». کلاس های حضوری دو شب در هفته برگزار می شود و شام نیز سرو می شود.

در صورت نیاز ساکنان مارسی به دستگاه‌های MiFi، یک برنامه داده یک ساله دسترسی خواهند داشت و می‌توانند دستگاه‌ها را نگه دارند. آکادمی بیت کوین همچنین بر جوانان تمرکز دارد و یک “کمپ کودکان رمزنگاری” در روز شنبه برای کودکان 5 تا 17 ساله برگزار می شود. این وب‌سایت همچنین فاش می‌کند که بنیاد غیرانتفاعی Jay-Z، Shawn Carter Foundation نیز وارد عمل شده است.

جی زی روز پنجشنبه در توییتی نوشت: “به جک فریاد بزن.” آکادمی بیت کوین که از مارسی شروع می شود، مکانی که چیزهای زیادی به من آموخت، امیدواریم اولین آکادمی از بسیاری باشد. هدف ساده این است که ابزارهایی برای افراد ایجاد کنیم تا برای خودشان و سپس جامعه اطرافشان استقلال ایجاد کنند.»

برچسب ها در این داستان

رپر آمریکایی، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، آکادمی بیت کوین، میلیاردر سیاه بیت کوین، بروکلین، بیت کوین، کریپتو، پلاگین بلاک چین رمزنگاری، طرح های داده، آموزش قدرت است، مجتمع مسکونی، جک دورسی، جی زی، لامار ویلسون، مارسی هاوس، مارسی پروژه ها، دستگاه های MiFi، ناجا جی رابرتز، نیویورک، شهر نیویورک، شاون کارتر، شاون کارتر جی زی، آکادمی بیت کوین، TIDAL

نظر شما در مورد راه اندازی یک آکادمی بیت کوین در بروکلین توسط جک دورسی و جی زی چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.