آموزش بیت کوین می تواند پایه ای برای تغییرات جهانی باشد، اما باید محلی باشد

[ad_1] آموزش بیت کوین می تواند دنیا را تغییر دهد، اما باید جامعه محور، مستقل و متمرکز بر قرار دادن ابزار در دست دانش آموزان باشد. این یک سرمقاله نظری توسط جان دنهی، بنیانگذار برنامه آموزشی My First Bitcoin مستقر در السالوادور است. آموزش بیت کوین به رهبری جامعه، مستقل و بی طرف جهان را

کد خبر : 333385
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
آموزش بیت کوین می تواند پایه ای برای تغییرات جهانی باشد، اما باید محلی باشد

[ad_1]

آموزش بیت کوین می تواند دنیا را تغییر دهد، اما باید جامعه محور، مستقل و متمرکز بر قرار دادن ابزار در دست دانش آموزان باشد.

این یک سرمقاله نظری توسط جان دنهی، بنیانگذار برنامه آموزشی My First Bitcoin مستقر در السالوادور است.

آموزش بیت کوین به رهبری جامعه، مستقل و بی طرف جهان را تغییر خواهد داد.

من می دانم که اکثر مردم به طور سطحی در مورد اهمیت آموزش توافق دارند، اما صادقانه بگویم، این اغلب فقط یک سخن گفتن است. بنابراین، بیایید توضیح دهیم که چرا آموزش بیت کوین اینقدر اهمیت دارد و چرا باید نه تنها با اهمیت آن موافقت کنیم، بلکه باید اقدامی نیز انجام دهیم.

بیت کوین یک ابزار است

بیت کوین پول است، بله، البته. اما این فقط خراش دادن سطح است. بیت کوین نیز ابزاری است که در صورت استفاده صحیح، فرد را توانمند می کند. این به ما اختیاری در زندگی خودمان می دهد که تمرکززدایی و مسئولیت شخصی را تشویق می کند. همه این چیزها بسیار فراتر از پول منعکس خواهند شد، آنها رابطه ما را با مفهوم قدرت تغییر خواهند داد.

هر انقلاب قبلی بر این متمرکز بود که کدام گروه قدرت را در اختیار دارد – بیت کوین می تواند به ما کمک کند تا رابطه ای را که با خود قدرت داریم تغییر دهیم. سخت است که بزرگی این پتانسیل را اغراق کنیم.

اما درک این پتانسیل قطعیت نیست. و بهترین راه برای پیش بینی آینده، ساختن آن است.

آموزش اولین قدم در ورود افراد جدید به فضا است و در نتیجه تاثیر بسزایی در مسیری که آنها ادامه می دهند خواهد داشت. به همین دلیل است باید پاک باشد پتانسیل عمیق بیت کوین این است که به افراد این امکان را می دهد تا انتخاب های خود را انجام دهند، بنابراین شروع این سفر با گفتن اینکه به دانش آموزان چه فکری کنند نه تنها ضد تولید نیست، بلکه ضد انقلاب است.

آموزش بیت کوین به رهبری، مستقل و بی طرفانه، ایده ای است که زمان آن فرا رسیده است. این یک انقلاب است، اولین قدم هایی که افراد جدید برمی دارند باید اخلاق اصلی بیت کوین را حفظ کنند.

اثبات کار مهم است

اما چگونه؟ چگونه آن نظریه را به واقعیت تبدیل کنیم؟ بحث ارزان است، اثبات کار مهم است.

My First Bitcoin در حال کار بر روی نحوه اجرای این سبک از آموزش بیت کوین در السالوادور و فراتر از آن است و ما به سرعت در حال یادگیری برخی از درس ها هستیم.

این تلاش ها باید توسط جامعه هدایت شود. این بدان معناست که وقتی وارد یک حوزه جدید می‌شویم، بهترین دانش‌آموزان را با پتانسیل معلمی شناسایی می‌کنیم و آنها را آموزش می‌دهیم تا این کار را انجام دهند و مدت‌ها پس از ترک ما به تدریس ادامه دهند. بافت محلی نیز اهمیت دارد و افرادی که این را بهتر درک می کنند، کسانی هستند که ریشه های عمیقی دارند.

آموزش بیت کوین باید تعاملی باشد و باید از ابزار بیت کوین استفاده شود. بسیاری از مردم نسبت به بیت کوین بدبین هستند زیرا فیزیکی نیست – بنابراین مهم است که آن را در دستان خود قرار دهید و در صورت امکان به جای گفتن، آن را نشان دهید. ما این کار را با ارسال ست به تلفن دانش آموزان در کلاس انجام می دهیم. ما همچنین به آنها در میت‌آپ‌ها هدیه می‌دهیم، جایی که اغلب با بار یا رستورانی که میزبان هر کسی است که با بیت‌کوین پرداخت می‌کند، تخفیف می‌دهیم تا اولین تراکنش‌های دنیای واقعی شرکت‌کنندگان را تشویق کنیم. استفاده از بیت کوین همیشه ساده تر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند و نشان دادن آن از طریق دست اول بسیار موثر است.

همچنین باید ساده و در دسترس باشد. پیچیدگی غیر ضروری مشکلی در دنیای فیات است که به جای عاملیت، وابستگی را تشویق می کند. مواردی مانند قانون، مالیات یا حتی تعمیرات خودرو به قدری پیچیده هستند که ما باید به شخص دیگری اعتماد کنیم تا آن سیستم ها را برای ما هدایت کند، که منجر به تمرکز و تعویق مسئولیت می شود. اگر می‌خواهیم جهانی بسازیم که فرد را توانمند کند، باید سیستم‌هایی ایجاد کنیم که در دسترس باشد.

همیشه یادگیری پیشرفته تری وجود خواهد داشت که مورد نیاز است و لزوماً پیچیده خواهد بود، اما اولین قدم هایی که یک دانش آموز جدید وارد دنیای بیت کوین می کند باید ساده و در دسترس باشد. باید مفید باشد. اینجاست که زمینه محلی اهمیت دارد، زیرا بیت کوین مشکلات مختلفی را برای افراد مختلف حل می کند. این می تواند راحتی، یا هزینه، یا مقاومت در برابر سانسور، یا خیلی چیزهای دیگر باشد. به همین دلیل است که معلم باید محلی باشد، آنها زمینه را می دانند که بیشترین اهمیت را دارد.

تفکر در مورد جهان به روشی جدید

و این نمی تواند در مورد کسب سود باشد. طمع چیز قدرتمندی است و بسیاری از مردم به سمت بیت کوین کشیده می شوند زیرا فکر می کنند که می تواند دلار بیشتری برای آنها ایجاد کند. خیر

بیت کوین است نه راهی برای به دست آوردن دلار بیشتر، راهی برای بی ربط کردن دلار است. آموزش دادن به مردم چگونه سود به دست آورند، به معنای تثبیت آنها در شیوه تفکر قدیمی است – هدف باید برعکس باشد. قدرت بیت کوین در این است که به ما می آموزد که در مورد جهان به روشی جدید فکر کنیم، به روشی جدید در مورد خود فکر کنیم. در دنیای فیات، پول و قدرت مترادف هستند. اگر هدف تجارت بیت کوین ایجاد قدرت نسبی بیشتر بر دیگران است، پس این همان ذهنیت دنیای میراث است و به جای تغییر رابطه ما با قدرت، به سادگی تغییر خواهد کرد که چه کسی قدرت را در اختیار دارد. بیت کوین ساختار مشوق را تغییر می دهد و همکاری را تشویق می کند و در عین حال به فرد نمایندگی می دهد. تجارت، رقابت را تشویق می کند و در عین حال تمرکز قدرت را تشویق می کند.

بیت کوین برنده خواهد شد، این مسلم است. چیزی که باید تصمیم بگیریم این است که چگونه.

این یک سفر طولانی و دشوار خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که بیت کوین توسط نیروهای منفی متمرکزسازی همراه نمی شود. این بزرگترین چالش زمان ماست. اگر این کار را درست انجام دهیم، می توانیم مسیر آینده تمدن را تغییر دهیم.

آموزش بیت کوین به رهبری، مستقل و بی طرفانه، ایده ای است که زمان آن فرا رسیده است. پروژه ای را در جامعه خود راه اندازی کنید و وضعیت موجود را بی ربط کنید.

این یک پست مهمان توسط جان دنهی است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.