آموزش استفاده از تحرک بیش از حد و تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی – سیستم های معاملاتی – 22 ژوئن 2022

[ad_1] با نشانگر حرکت بیش از حد، می توانید به تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی خودکار دسترسی داشته باشید. ترکیب این دو سیستم معاملاتی قدرتمند راه های عالی برای تجارت در بازار فارکس است. در این مقاله، نحوه ترکیب هر دو را با راهنمای گام به گام به شما نشان خواهیم داد. هنگامی که یک

کد خبر : 220211
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
آموزش استفاده از تحرک بیش از حد و تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی – سیستم های معاملاتی – 22 ژوئن 2022

[ad_1]

با نشانگر حرکت بیش از حد، می توانید به تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی خودکار دسترسی داشته باشید. ترکیب این دو سیستم معاملاتی قدرتمند راه های عالی برای تجارت در بازار فارکس است. در این مقاله، نحوه ترکیب هر دو را با راهنمای گام به گام به شما نشان خواهیم داد.

هنگامی که یک حرکت نزولی و صعودی قیمت به طور غیرمنتظره ای وجود دارد، اندیکاتور این ناحیه حرکت بیش از حد را برای تجارت شما تشخیص می دهد. این ناحیه حرکتی بیش از حد اغلب محل تجمع و توزیع واقعی در تجزیه و تحلیل گسترش حجم است. این به چه معناست برای تجارت شما؟ این بدان معنی است که ورود به این ناحیه حرکتی بیش از حد می تواند مزیت بزرگی را برای شما به ارمغان آورد که به نفع پاداش و ریسک شما برای تجارت شما است، خواه تجارت شکستی یا معکوس باشد. نشانگر چنین فرصت عالی را به طور خودکار فراهم می کند.

علاوه بر این، سطح اصلاح فیبوناچی می تواند ایده بیشتری در مورد اینکه چه زمانی قیمت می تواند مطابق انتظار ما حرکت کند، ارائه دهد. برای فراخوانی خودکار سطح اصلاح فیبوناچی، کافی است روی دایره در ناحیه حرکت بیش از حد کلیک کنید. سپس سطح اصلاح فیبوناچی را به طور خودکار در نمودار شما قرار می دهد. مسئله این است که سطح Fibonacci Retracement قرار داده شده ممکن است از نظر عرض بسیار کوتاه باشد. گاهی اوقات، شما می خواهید سطح Fibonacci Retracement را در سمت راست پیش بینی کنید تا عمل قیمت را در اطراف سطح اصلاح مشاهده کنید. انجام شدنی هم هست

برای انجام این کار، روی شی اصلاح فیبوناچی در نمودار خود دوبار کلیک کنید. سپس سه نقطه لنگر را در شیء اصلاح خواهید دید. نقطه لنگر سمت راست را به سمت راست بکشید. می توانید آنها را تا جایی که می خواهید بکشید تا منطقه نمودار را به دلخواه خود پوشش دهند. لطفاً برای تکمیل این آموزش، اسکرین شات پیوست شده را بررسی کنید.

این ناحیه تکانه بیش از حد را می توان به عنوان منطقه انباشت یا توزیع در تحلیل گسترش حجم در نظر گرفت. می‌توانید علائم انباشتگی و ناحیه توزیع را با استفاده از نشانگر الگوی پخش حجم (نسخه پرداخت شده و پیشرفته) یا آشکارساز الگوی پخش حجم (نسخه رایگان و سبک) بیابید. می‌توانید ویدیوهای YouTube را تماشا کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد شاخص حرکت بیش از حد پیدا کنید.

نشانگر حرکت ویدیوی YouTube: https://youtu.be/oztARcXsAVA

================================================== ==========================

این لینک به نشانگر حرکت بیش از حد است.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/excessive-momentum-indicator/

https://www.mql5.com/fa/market/product/30641

https://www.mql5.com/fa/market/product/30621

با نشانگر حرکت بیش از حد، می توانید از آشکارساز الگوی پخش حجم رایگان ما استفاده کنید. Volume Spread Pattern Detector یک ابزار رایگان عالی برای تکمیل تجزیه و تحلیل گسترش حجم شما برای تشخیص تجمع و توزیع است. یا حتی می توانید از آنها برای شناسایی حمایت و مقاومت مهم برای تجارت خود نیز استفاده کنید. در اینجا پیوند به آشکارساز الگوی پخش حجم رایگان است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/28438

https://www.mql5.com/fa/market/product/28439

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/volume-spread-pattern-detector/

علاوه بر این، Volume Spread Pattern Indicator نسخه پیشرفته‌تر Volume Spread Pattern Detector است. اگر می خواهید عملکرد معاملاتی خود را حتی بیشتر بهبود ببخشید، توصیه می کنیم از شاخص الگوی گسترش حجم استفاده کنید. این نشانگر رایگان نیست اما مقرون به صرفه است. در اینجا پیوند به نشانگر تجزیه و تحلیل گسترده حجم پیشرفته است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/32961

https://www.mql5.com/fa/market/product/32960

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/volume-spread-pattern-indicator/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.